Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-18, 17:35
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Ville bara påpeka det, lägger inte nån värdering i om man ska köpa ADA eller inte.
ADA är nog ingen god investering.
Citera
2022-05-07, 13:26
  #326
Medlem
oshin.cantwells avatar
Myntbyrån shillar Cardano.

https://youtu.be/CGerogBiRpk?t=876
https://youtu.be/-pbXS9GBe6I?t=753
Citera
2023-06-10, 14:07
  #327
Medlem
DerWahnsinns avatar
Cardano har kraschat, det är bara skit typ scam säger dom.
Citera
2023-06-10, 17:20
  #328
Medlem
Flaskhanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerWahnsinn
Cardano har kraschat, det är bara skit typ scam säger dom.
Inte scam, för jag tror dom gjort ett ärligt försök.
Däremot skit som så mycket annat som inte bidrar med något som Bitcoin och Ethereum gör så mycket bättre.

Utöver dessa två så har jag svår att se att det behövs fler layer 1 lösningar. Eventuellt att man kan hitta någon unik altcoin som är layer 2 ovanpå någon av dessa, men då är frågan om det isf är en security snarare än en commodity enligt SEC.

Varför investera i företagen i husen istället för att investera i husen och marken dom står på. Tillgångar som är betydlig stadigare och inte går i konkurs.
Citera
2023-06-11, 16:24
  #329
Medlem
DerWahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhank
Inte scam, för jag tror dom gjort ett ärligt försök.
Däremot skit som så mycket annat som inte bidrar med något som Bitcoin och Ethereum gör så mycket bättre.

Utöver dessa två så har jag svår att se att det behövs fler layer 1 lösningar. Eventuellt att man kan hitta någon unik altcoin som är layer 2 ovanpå någon av dessa, men då är frågan om det isf är en security snarare än en commodity enligt SEC.

Varför investera i företagen i husen istället för att investera i husen och marken dom står på. Tillgångar som är betydlig stadigare och inte går i konkurs.
Det är sant, köpte ändå på 0,223 för att byta till Bitcoin när den förhoppningsvis gått upp till ca 0,30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback