Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-02, 16:09
  #961
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Vem fasiken pratar om centralbanker?
Du fick svar på tal när du ställde frågan varför andra banker inte uppfunnit stablecoins först.
"Andra banker"? Menar du att Tether är en bank?

Det här med att ge ut egna valutor är nämligen begränsat till centralbanker pga detta har testats tidigare med katastrofala resultat.

Men du glömde fortfarande svara på varför någon bank eller centralbank skulle hitta på en "stablecoin".
Citera
2024-05-02, 16:19
  #962
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
"Andra banker"? Menar du att Tether är en bank?
Här försöker vi byta ämnen...
Det var DU som frågade varför andra banker inte skapar egen stablecoin "om det nu är så lukrativt", och insinuerade att svaret på frågan är att dom inte gjort det för att Tether fuskar på något vis.

Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Men du glömde fortfarande svara på varför någon bank eller centralbank skulle hitta på en "stablecoin".
Varför skall jag svara på den frågan?

Din nivå är rekordlåg nu.
Citera
2024-05-02, 16:26
  #963
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Här försöker vi byta ämnen...
Det var DU som frågade varför andra banker inte skapar egen stablecoin "om det nu är så lukrativt", och insinuerade att svaret på frågan är att dom inte gjort det för att Tether fuskar på något vis.
Du skrev inlägg om vilken fantastisk affärsrörelse Tether är som gör "$4 miljarder i vinst" per kvartal. Sedan påstod du också att "TradFi" helt enkelt inte kan konkurrera med denna otroliga affärsidé för att de inte kan tekniken. Sedan blev du uppenbart förnärmad när dina påståenden ifrågasattes.

Citat:
Varför skall jag svara på den frågan?

Din nivå är rekordlåg nu.
Därför att du började tjafsa när jag ifrågasatte detta påstående några inlägg uppåt i tråden. Uppenbarligen var du av en annan åsikt.

Den rekordlåga nivån är det endast du och "Stopp.Belagg" som står för, som helt saknar förmåga till att tänka kritiskt kring den heliga kon (Tether) inom er sfär.
Citera
2024-05-02, 16:29
  #964
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Du skrev inlägg om vilken fantastisk affärsrörelse Tether är som gör "$4 miljarder i vinst" per kvartal. Sedan påstod du också att "TradFi" helt enkelt inte kan konkurrera med denna otroliga affärsidé för att de inte kan tekniken.
Du är ju totalt efterbliven. Du har svaret på samtliga frågor i första inlägget du valde att kommentera. Läs istället HELA inlägget så kanske du förstår varför folk ignorerar dina frågor som redan svarats på

(FB) Kan Tether orsaka en stor cryptocrash snart?
Citera
2024-05-02, 16:37
  #965
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Du är ju totalt efterbliven. Du har svaret på samtliga frågor i första inlägget du valde att kommentera. Läs istället HELA inlägget så kanske du förstår varför folk ignorerar dina frågor som redan svarats på

(FB) Kan Tether orsaka en stor cryptocrash snart?
Detta svar var naturligtvis helt uppåt väggarna korkat vilket jag också kommenterade.

Du ser det alltså inte alls som något konstigt att folk ger bort $110 miljarder utan att få tillbaka ränta, och att inget annat företag i världen helt enkelt kan konkurrera med ett sketet bolag (som inte ens lyckas genomföra en revision) på Caymanöarna med denna affärsidé? Det är helt rimligt i din värld?
Citera
2024-05-02, 16:41
  #966
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Detta svar var naturligtvis helt uppåt väggarna korkat vilket jag också kommenterade.

Du ser det alltså inte alls som något konstigt att folk ger bort $110 miljarder utan att få tillbaka ränta, och att inget annat företag i världen helt enkelt kan konkurrera med ett sketet bolag (som inte ens lyckas genomföra en revision) på Caymanöarna med denna affärsidé? Det är helt rimligt i din värld?
Har du bevis för fuffens är det bättre att presentera det istället för att insinuera saker.

Jag är inte intresserad av dina killgissningar.
Citera
2024-05-02, 16:44
  #967
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Har du bevis för fuffens är det bättre att presentera det istället för att insinuera saker.

Jag är inte intresserad av dina killgissningar.
Jag ställer enkla kritiska frågor. Du vägrar diskutera, än mindre besvara dessa. Det säger nog allt om dig och vilken nivå du diskuterar på.

Att vara med i en sekt är inte att leka med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback