Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-20, 13:56
  #145
Medlem
jag fifflar knappt längre var nog några månader sen senast ärlig talat. kan ju inte fiffla när man har en tjej hemma som hatar knark och man vill vara respektiv till henne

men snart blir det ensamt hemma en vecka å då tänkte jag ha kul medan flickvännen är bortresrt

men då vill jag inte runka
för DET är jag INGET sugen på.

blir nog för-runk, och sedan fiffla. Jag kan inte komma på några andra lösningar.


Men andra kanske vet.!
__________________
Senast redigerad av KillarKan 2023-09-20 kl. 14:04.
Citera
2023-09-20, 14:00
  #146
Medlem
har inte ens nå seriöst tjo hemma bara undangömda ritalin haha. Det får duga.
Citera
2023-09-20, 16:17
  #147
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillarKan
jag fifflar knappt längre var nog några månader sen senast ärlig talat. kan ju inte fiffla när man har en tjej hemma som hatar knark och man vill vara respektiv till henne

men snart blir det ensamt hemma en vecka å då tänkte jag ha kul medan flickvännen är bortresrt

men då vill jag inte runka
för DET är jag INGET sugen på.

blir nog för-runk, och sedan fiffla. Jag kan inte komma på några andra lösningar.


Men andra kanske vet.!
Varför skriver du i när tjacket bara går ut på att runka ? När de är inte utgångspunkten, och om de är en otrolighet så kommer de hända om du tar haha 😂 brukar bli ett betingatbetende av dom som gör det, annars knarka med polare.. inte ensam om du nu inte är så sjuk som vissa som bara drar fram den som ett met spö och fiskar om nån är sugen hahah 👌 😂😂😂
Citera
2023-09-20, 16:51
  #148
Medlem
ja helt frisk är man ju inte

men hyfsat frisk

är bara uppspelt över att om några dagar få fjortis-knarka på mina undangömnda ritalin medans tjejn är bortrest en vecka

jag är ju respektiv och gör det inte medan hon är hemma!

MEN!!! också beredd på att undvika dra i kuken för det blir aldrig kul i efterhand
__________________
Senast redigerad av KillarKan 2023-09-20 kl. 16:56.
Citera
2023-09-20, 16:55
  #149
Medlem
just ja, mina medelanden blev ju flyttade till denna tråden från en annan!
det glömde jag bort innan jag svarade dig först. Haha..

så det var ju inte min tanke att skriva i denna tråden original-mässigt.

den flytten gjorde en moderator

förstår flytten men jag är bara i den mentala förbereldensen att INTE RUNKA nästa vecka
Citera
2024-03-29, 23:18
  #150
Medlem
Sååååå jääääävla mentalt nedbrytande
Citera
2024-04-01, 11:52
  #151
Medlem
FrostensBarns avatar
Ja fyfan vad man runkat bort mötestider, affärens sista öppna timme å grejer.. Allt för att ligga som en räka, 100 flikar och aldrig nöjd, sneglar på skärmen å rycker i saten i 12-16h utan att dricka vatten men återdosera dos går fint för att sen spruta och försöka resa sig upp stel som fan å nästan halta fram i efterhand..

Är nog enda anledningen till varför jag älskar&saknar dos senaste åren - Den där jävla kåtheten.
Citera
2024-04-01, 15:29
  #152
Medlem
Jodå jag vet . Har fastnat några gånger i långa sessioner = Mental kollaps , psykiskt illamående , för mig. Så jag slutade
Citera
2024-04-10, 11:40
  #153
Medlem
Inga tjejer med liknande erfarenheter?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback