Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-01-05, 21:15
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Beror på hur sticket hamnar. Ett helt normalt stick kan göra ont runt en vecka. Du ska alltid låta varje ställe läka helt, dvs sätt inte på samma ställe igen helst på 2 veckor om det går. Blir det ondare och ondare och du får feber och stor svullnad, uppsök vårdcentralen direkt.
Tack för svar, blir ju nervös av allt jag läser. Frågat vänner å bekanta å alla säger som du de gör ont, speciellt första veckorna. Antar jag har låg smättröskel och gnäller i onödan. Vill man va fin får man lida pin tydligen..
Blir vänstra skinkan nästa gång, så då får ena skinkan vila 2 veckor från första sticket.
Citera
2021-08-17, 21:14
  #14
Medlem
EndGames avatar
Sent ska syndaren vakna för drygt nio månader sedan . Körde en 60/50 turinabolkur och roid tech levererade. Är tämligen säker på att andra märken jag testat antingen var underdoserade eller sockerpiller för den kuren gav bra utdelning i förhållande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback