Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-21, 20:40
  #997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelOfHeaven
På sin Facebook sida "Viral Queen"

https://www.facebook.com/share/p/LdRBhJnLZfWC54aH/

Varför kan jag inte se insamlingen? Gick in på sidan men där ser jag ingen insamling?
Citera
2024-04-22, 17:23
  #998
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musomimumindalen
Varför kan jag inte se insamlingen? Gick in på sidan men där ser jag ingen insamling?

Kikade själv nu... Den är borttagen! Förhoppningsvis hjälpte det att tipsa Polisen 🙏
Citera
2024-04-22, 18:18
  #999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelOfHeaven
Kikade själv nu... Den är borttagen! Förhoppningsvis hjälpte det att tipsa Polisen 🙏

Kan du ge mer information. Hur länge har den varit uppe på hans sida? Dagar? Vet du om han fick in swish? Ingen som reagerade och kommenterade?
Citera
2024-04-22, 18:27
  #1000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musomimumindalen
Kan du ge mer information. Hur länge har den varit uppe på hans sida? Dagar? Vet du om han fick in swish? Ingen som reagerade och kommenterade?

Insamlingen lades upp 11 eller 12 april. Ingen skrev att dom swishat, när jag läste senast. De inlägg med kommentarer att han var en bedragare tog han bort med blixtens hastighet! Många hänvisade till Hanif Balis insamling och när Hanif redovisade att 2,6 mille var insamlat så var det nog ganska lönlöst att ha inlägget kvar... 🤷‍♀️
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback