Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-03-09, 16:39
  #13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Lägg till att deras kunder är så kapitalstarka att de inte drar sig för att gå till rätten vilket skiljer köparen hos Alibabbas flygandemattaobil.

Just DETTA är en väsentlig stor skillnad!De som köper en bil för 10K hos Alibaba har knappast resurserna för att driva ärendet rättsligt, vidare har de sällan kunskapen med.
Citera
2021-01-30, 09:27
  #14
Medlem
Kan inte sluta undra över varför 2 företag som säljer supersportbilar ligger i Norrköping???? Finns det någon mer meningslös stad?
Citera
2022-11-13, 09:42
  #15
Medlem
Går rykten att man både kan betala bil och kontantinsats med vitt pulver
Citera
2022-11-13, 14:31
  #16
Medlem
Vad jag fått höra så startades platinum cars av en snubbe som vann på Lotto eller något liknande? 100-200miljoner vann han.

Någon som kan bekräfta? Smart att investera pengarna iaf.
Citera
2024-03-22, 22:57
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandro127
Vad jag fått höra så startades platinum cars av en snubbe som vann på Lotto eller något liknande? 100-200miljoner vann han.

Någon som kan bekräfta? Smart att investera pengarna iaf.
Att vinna på lotto är väl enda sättet som accepteras i Sverige för att nå framgång. Jag är ganska övertygad om att Platinum Cars är ett enda stort pengatvätteri. Man importerar cashade bilar och omsätter dom på löpande band. Det är ju bara att titta på alla freaks som låter sig fotas med bilarna. Babbar och tatuerade hantverkare till 90%. Inte en chans att det är legit.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback