Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-08-12, 05:22
  #73
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Jag blir mest intresserad av dig personligen, du är intelligent och vill lösa ett mysterium. Ska se om jag orkar att förkovra mig i detta.

Objektets persona:
Milsjardärfru.
Motiv:
Anne-Elisabeth Hagen är gift med en av Norges rikaste män och har varit försvunnen sedan den 31 oktober förra året.
Utsagor:
– Vi är eniga om att det är viktigt att meddela pressen om detta
Plattformen som familjen mottagit meddelanden på, har mycket begränsade möjligheter för vidare kommunikation.
Enligt Holden är det av hög prioritet att vidare kommunikation förs på en annan plattform än den gärningsmännen använder i dagsläget.
Citera
2023-08-12, 05:45
  #74
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Objektets persona:
Milsjardärfru.
Motiv:
Anne-Elisabeth Hagen är gift med en av Norges rikaste män och har varit försvunnen sedan den 31 oktober förra året.
Utsagor:
– Vi är eniga om att det är viktigt att meddela pressen om detta
Plattformen som familjen mottagit meddelanden på, har mycket begränsade möjligheter för vidare kommunikation.
Enligt Holden är det av hög prioritet att vidare kommunikation förs på en annan plattform än den gärningsmännen använder i dagsläget.

Det här är ju för fan början på en typisk "deckare", kom igen nu och lös fallet!
Jag tror att personen är död nu i det här fallet och att gärningsmannen är någon som stått henne "nära".
Follow the money är ibland en väg att följa.
Citera
2023-08-12, 05:55
  #75
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Det här är ju för fan början på en typisk "deckare", kom igen nu och lös fallet!
Jag tror att personen är död nu i det här fallet och att gärningsmannen är någon som stått henne "nära".
Follow the money är ibland en väg att följa.

Jag har mer att säga men jag väntar på respons.
Citera
2024-01-09, 05:54
  #76
Medlem
missnescafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Det här är ju ett perfekt tillfälle för Flashbacks "medium" att visa upp sina förmågor på. Kom igen nu, ta utmaningen. För det kan väl inte vara så att ni farit med osanning och egentligen inte alls är mediala...?


Vänta ska slänga bönor paå bordet och se vad som har hänt 😂😂😂😂
Citera
2024-04-07, 11:34
  #77
Medlem
321js avatar
Någon ny talang som har lösningen?

Dessutom finns det några andra fall här:
(FB) Försvunna personer
Citera
2024-04-07, 20:32
  #78
Medlem
fellowvessels avatar
Att äta en räkmacka är massmord & hon hade nog hunnit smälla i sig en hel del, inga sympatier från mig. Jag tror hon är inne i ett större el skåp eller dylikt, eller det är vad de osynliga ville skriva nu.

Varför skulle varelser som liknar Chtulu bry sig om en sketen kärringa jävel.

Kolla den mycket bra filmen Mothman (Original title: The Mothman Prophecies) med välkända skådisen Richard Gere.
https://www.imdb.com/title/tt0265349/

eller ja den var bra när dvd film hade bättre bildkvalitet än en vhs rulle från en Turkmenistansk loppmarknad.
__________________
Senast redigerad av fellowvessel 2024-04-07 kl. 20:45.
Citera
2024-04-07, 21:21
  #79
Medlem
fellowvessels avatar
Jag såg det där avsnittet innan någon stolle hade lagt text över.

Det var mig han kanaliserade den gången, jag Var honom. "The veiled ones" säger inte mycket sådan sanning alls till mig så inte så konstigt att det var fruktlöst, jag får sitta & gissa så det knakar.

Han gör bättre ifrån sig i andra avsnitt.

Galet? inte mer än mor din.

Sieg Heil.
__________________
Senast redigerad av fellowvessel 2024-04-07 kl. 21:28.
Citera
2024-04-07, 22:39
  #80
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Jag tror att personen är död nu i det här fallet och att gärningsmannen är någon som stått henne "nära".
Follow the money är ibland en väg att följa.

Din hypotes är precis vad polisen tror enilgt wikipedia!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Tom_Hagen
---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---

2019 gissade jag i denna tråd att Anne-Elisabet Hagen ligger sänkt i en sjö.

Men idag är min gissning att någon körde hennes kropp upp på ett berg, bar den över en tomt som såg ut som en hembygdgård och begravde den på andra sidan staketet mot skogen utanför tomten.

Hur tusan ska någon kunna bevisa om jag är medial eller ej?
Det enda sättet att bevisa att man är medial är att ha fullständigt alibi men ändå kunna ge relevanta fakta.
(Jag gissar bara)
__________________
Senast redigerad av TunderTarFyr 2024-04-07 kl. 22:44.
Citera
2024-04-11, 08:58
  #81
Medlem
TwoThousands avatar
Skulle verkligen gett främlingarna pengar nu sitter hon inmurad i en betongpelare istället.

Fan ta en utmaning och han behåller utmaningen för ingen ska sätta någon helig till testet.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback