Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-19, 08:06
  #13
Medlem
Muppetys avatar
Jag drog i mig en hel burk Iktorivil 2 mg, totalt 200 mg. Jag däckade o vaknade upp några timmar senare o var helt snurrig. Men hade lika gärna kunnat dött eller fått hjärnskador p.g.a. syrebrist då andningen kan hämmas.

EDIT: Jag hade också viss tolerans.
Citera
2024-04-19, 10:27
  #14
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Rätt metal att göra ett sånt experiment på ett spädbarn ändå..

Citat:
Ursprungligen postat av BenzoDynga420
Har du länk till den vansinniga rapporten. Var fick dom spädbarnet ifrån? Snodde dom en random baby ur en barnvagn på stan eller va??

Spädbarnet/barnen lär ha i separata fall kommit in till akuten och där har behandlingen dokumenterats, man har alltså inte experimenterat på spädbarn.

Angående hjärnskador så får man inte det av substansen och dosen i sig utan isåfall av andra orsaker relaterade till ens försämrade medvetandegrad.
Citera
2024-04-19, 19:20
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Spädbarnet/barnen lär ha i separata fall kommit in till akuten och där har behandlingen dokumenterats, man har alltså inte experimenterat på spädbarn.

Angående hjärnskador så får man inte det av substansen och dosen i sig utan isåfall av andra orsaker relaterade till ens försämrade medvetandegrad.


Ok det lät så.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback