Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-09-17, 00:54
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Hedda Stiernstedt i en film med Brad Pitt hade också varit intressant. Hon kommer nog få en internationell karriär. Kameran älskar hennes ögon och kinder.
Jag har sett henne inne i stan med sin kille, hon är liten men naggande god.
Vacker med en fin kropp och en bra skådespelerska.
Citera
2019-09-17, 01:06
  #14
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors

Jag har sett henne inne i stan med sin kille, hon är liten men naggande god.
Vacker med en fin kropp och en bra skådespelerska.



Kul att höra att hon även ser bra ut i verkligheten.
Förresten Luxors finns det något heterosexuellt kärlekspar du skulle vilja se i en film?
__________________
Senast redigerad av freeriderXII 2019-09-17 kl. 01:10.
Citera
2021-08-17, 00:02
  #15
Medlem
freeriderXIIs avatar
Rebecca Ferguson som Ilsa Lund (Ingrid Bergman) och David Schwimmer som Rick Blaine (Humphrey Bogart) i en sequel på Casablanca hade varit något.

Ja den romantiska filmen var till viss del judisk propaganda mitt under andra världskriget men bra sådan det är bara att lyfta på hatten över deras skicklighet på film och propagandaområdet.

Dock lider filmen Casablanca från 1942 lite av att den inte berättas i kronologisk ordning. Istället för att börja i Paris och sedan gå framåt så minns de tillbaka till Paris med bara lite få musiksatta scener utan repliker där kärlekssagan tog fart.
__________________
Senast redigerad av freeriderXII 2021-08-17 kl. 00:32.
Citera
2021-08-27, 12:59
  #16
Medlem
freeriderXIIs avatar
Amber Heard och Johnny Depp hade varit något.

Citera
2021-08-27, 13:46
  #17
Medlem
LKKINGENs avatar
Donald Trump och Arnold Schwarznegger tror jag hade gjort sig bra tillsammans.
Dom träffas på en kryssning, av en ren slump, i ångbastun och inleder en "lifechanging" relation på ålderns höst.
Alla problem det innebär för dom att våga skilja sig från sina fruar och att berätta för barnen fram till den punkt när dom åker på en kryssning bara dom två och filmen avslutas med att dom ligger omslingrade i sängen och kysser varandra djupt och innerligt och man ser solnedgången genom fönstret i bakgrunden.
Slutet gott allting gott.

Vilken grej, är det någon som har en agent i LA man kan sända manuset till?
Citera
2021-09-01, 17:57
  #18
Medlem
freeriderXIIs avatar
Alicia Vikander och Brad Pitt.
Citera
2021-09-01, 18:01
  #19
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Alicia Vikander och Brad Pitt.
Du verkar vara lite homokär i Pitten.

Hade velat se Dr. Alban och Alice Timander få det att hetta till på en tandläkarkonferens i Las Vegas. Det visar sig att Alice egentligen är transa, men det bryr sig djungeldoktorn föga om.
Citera
2021-09-01, 18:09
  #20
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen posta av Fettsugning

Du verkar vara lite homokär i Pitten.

Hade velat se Dr. Alban och Alice Timander få det att hetta till på en tandläkarkonferens i Las Vegas. Det visar sig att Alice egentligen är transa, men det bryr sig djungeldoktorn föga om.






Själv är jag hetero och tänder bara på kvinnor man kan faktiskt uppskatta manligt skådespeleri utan att det börjarn rycka i brallan. Men det är kanske annorlunda för dig?

Dr Alban skulle ju kunna spela i en film där han agerar albansk läkare.



Brad Pitt är ju förresten rätt så lik Robert Redford och de har också spelat i samma film.
Citera
2021-11-09, 21:41
  #21
Medlem
freeriderXIIs avatar
Kanske att Robert Gustafsson skulle kunna göra en svensk Johnny English där han spelar en avdankad och ofrivilligt komisk svenskl agent.

Men vem skulle vara det kvinnliga ögongodiset?

Kanske Rebecca Randhawa på SVT.
Citera
2021-11-09, 23:28
  #22
Medlem
Ulf Brunnberg ihop med Elsa Jean, Piper Perri, Liza Rowe och Eliza Ibarra (rekryterade från porr således) i en romantisk feelgoodkomedi. Gammal, utfattig, skuldsatt och gubbsjuk man träffar inte bara en, utan fyra, unga rika miljonärsflickor som blir förälskade i honom. Med en slutscen där Uffe gifter sig med alla fyra. Med ett manus riktat till gubbsjuka män som får feminister upprörda.
Citera
2021-11-10, 17:30
  #23
Medlem
freeriderXIIs avatar
Jarl Kulle och Jane Fonda hade varit häftigt på 1960-talet.
Citera
2021-11-12, 19:41
  #24
Medlem
freeriderXIIs avatar
Jag vill påpeka att jag inte syftar på porrfilm i ts utan alltså icke erotisk spelfilm vare sig det är romantisk komedi, action, drama etc.

Även om jag kan förstå att det kommer en del porrfilmsförslag i tråden av humoristiska skäl. Men helst vill jag se vilka seriösa filmpar som skulle vara passande.
__________________
Senast redigerad av freeriderXII 2021-11-12 kl. 19:44.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback