Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 18:15
  #16537
Medlem
Tycker ni veckan va bra?

Alla moonboys sitter och på riktigt tror det ska upp inom kort haha.

Själv har jag väntat nån vecka nu på att vi ska ner mot 50k eller mer, för det kommer hända.

Vi har sett denna situation många gånger förr, när folk inte vill inse att vi är i dead cat bounce.
Citera
2024-04-27, 19:03
  #16538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuppen
Vinst på vadå? När sålde du?
Vilken coin eller vadå? Sålde för några dagar sedan, gick in i morse men sålde lite senare igen.
Citera
2024-04-27, 19:17
  #16539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Vilken coin eller vadå? Sålde för några dagar sedan, gick in i morse men sålde lite senare igen.
Bitcoin, frågar därför att priset inte har hört sig 1% sedan du varnade för dipp. Men om det var några dagar sen så har de väl dippat kanske 5%. 5 procent i crypto är bara brus och inte värt mödan att trada.
Citera
2024-04-27, 20:02
  #16540
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
Tycker ni veckan va bra?

Alla moonboys sitter och på riktigt tror det ska upp inom kort haha.

Själv har jag väntat nån vecka nu på att vi ska ner mot 50k eller mer, för det kommer hända.

Vi har sett denna situation många gånger förr, när folk inte vill inse att vi är i dead cat bounce.

Ner 2,19 procent på sju dagar. Absolut ingenting har hänt.

En dead cat bounce förutsätter först ett ras. När vi har haft ett ras kan vi eventuellt få se en dead cat bounce.

Mönstret säger mig nästan ingenting just nu. Eventuellt är vi i en oren tjurflagga, om man zoomar ut till en något års vid vy.
Citera
2024-04-27, 20:20
  #16541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuppen
Bitcoin, frågar därför att priset inte har hört sig 1% sedan du varnade för dipp. Men om det var några dagar sen så har de väl dippat kanske 5%. 5 procent i crypto är bara brus och inte värt mödan att trada.
Vinsten var på altcoins, med btc blir det ju ganska magert ja.
Citera
2024-04-28, 03:20
  #16542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Ner 2,19 procent på sju dagar. Absolut ingenting har hänt.

En dead cat bounce förutsätter först ett ras. När vi har haft ett ras kan vi eventuellt få se en dead cat bounce.

Mönstret säger mig nästan ingenting just nu. Eventuellt är vi i en oren tjurflagga, om man zoomar ut till en något års vid vy.
från 72k till 60k är börja på raset, och varför tror du dead cat bounce ska hända på en dag?
våren 2022 tog det flera veckor för folk att inse det var en bounce
Citera
2024-04-28, 18:57
  #16543
Medlem
pentiumpros avatar
Spännande att ETF:erna går live i Asien om några timmar.
Citera
2024-04-29, 08:47
  #16544
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentiumpro
Spännande att ETF:erna går live i Asien om några timmar.

Första dagen är imorgon.
Citera
2024-04-29, 16:10
  #16545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Första dagen är imorgon.

På tal om ETF:er. Ingen har förklarat det otroligt märkliga i att BlackRocks ETF står och stampar på precis samma nivå nu dag efter dag. Det är helt onaturligt. Antingen ska det ske ett inflöde eller utflöde varje dag, inte att det står helt still. Är produkten handelsstoppad eller vad är det frågan om? Luktar manipulation av marknaden tycker jag…
Citera
2024-04-29, 16:21
  #16546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4D4
På tal om ETF:er. Ingen har förklarat det otroligt märkliga i att BlackRocks ETF står och stampar på precis samma nivå nu dag efter dag. Det är helt onaturligt. Antingen ska det ske ett inflöde eller utflöde varje dag, inte att det står helt still. Är produkten handelsstoppad eller vad är det frågan om? Luktar manipulation av marknaden tycker jag…

Har BlackRock fått kalla fötter och tänker dra sig ur cruptomarknaden? Att de har noll inflöde och noll utflöde tyder på handelsstopp från extern aktörs sida eller interna processer inom företaget att man valt att stoppa all handel. Det är inte alls naturligt att det står blickstilla i flera dagar och fler måste titta på och ställa sig frågan vad fan som är i görningen.

Efter prick 70 dagar av konstant inflöde slutar en produkt helt att handlas låter heeelt osannolikt: https://cointelegraph.com/news/black...e-since-launch
Citera
2024-04-29, 16:33
  #16547
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4D4
Har BlackRock fått kalla fötter och tänker dra sig ur cruptomarknaden? Att de har noll inflöde och noll utflöde tyder på handelsstopp från extern aktörs sida eller interna processer inom företaget att man valt att stoppa all handel. Det är inte alls naturligt att det står blickstilla i flera dagar och fler måste titta på och ställa sig frågan vad fan som är i görningen.

Efter prick 70 dagar av konstant inflöde slutar en produkt helt att handlas låter heeelt osannolikt: https://cointelegraph.com/news/black...e-since-launch
Flera dagar? Det har varit helg...
Citera
2024-04-29, 16:40
  #16548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Flera dagar? Det har varit helg...

Nej, det har varit helt stillastående sedan den 24 april. Både den 25 och 26 var handelsdagar och då ska alltså precis ingenting ha skett? Det tror jag som fan på i den ETF som haft störst handel av samtliga sedan starten.


Det är något som är lurt med detta…
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback