Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-08-25, 20:16
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonMill
Du kanske inte vet vad proportionellt betyder? Om jag uttrycker mig som att de som grupp är mindre kriminella än amerikaner då? Förstår du bättre då?

Det är en lögn. Det finns ingen nationell data över brottslingars invandringsstatus. I stater där man använt befintlig statistik för att försöka utröna denna fråga så visar det sig att illegala är kraftigt överrepresenterade i brottslighet och i synnerhet grova brott.

https://papers.ssrn.com/sol3/papers....act_id=3099992
2019-08-25, 20:32
  #302
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Ja, fortsätt du och svamla om brotten som sker när man korsar gränsen, som de som kan det här, så håller vi andra oss till det som diskuterades.

Visst, tråden handlar ju om handelsavtal. Men det var inte jag som felaktigt påstod att illegaler proportionellt står för färre brott än amerikanen.

Men vi kan återgå till topic. Vad tror du själv om det eventuella handelsavtalet?
2019-08-25, 20:33
  #303
Moderator
vfs avatar
Vi låser tråden tills det eventuella avtalet är i hamn eftersom det bara genererar OT i tråden/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback