Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-02-26, 16:03
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Då menar du att du gick på Elvanse/Attentin svart alltså inte tog en normaldos utskriven av läkare för ADHD?

Normaldos? Nja, jag tog en alldeles för stor dos inser jag i efterhand. Men det var inte svart utan på läkares inrådan. Tog alltså inte mer än jag skulle.
Citera
2024-03-01, 02:15
  #26
Medlem
Ingen som nämnt kleptomani. Trodde det var en vanlig bieffekt att man blev lite mer gränslös när det kommer till vad som är "mitt och ditt"?
Citera
2024-03-01, 05:30
  #27
Medlem
Lasselangfingers avatar
Knappt någon nämnvärd rus-effekt utan bara ett fokus och vakenhet, man babblar inte som man kunde göra förr osv. Kan somna efter man tagit en lina etc. Får lätt psykos idag. Kan bli snurrigt.

3 veckor nykter från pulvret idag.
Citera
2024-03-01, 09:33
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lasselangfinger
Knappt någon nämnvärd rus-effekt utan bara ett fokus och vakenhet, man babblar inte som man kunde göra förr osv. Kan somna efter man tagit en lina etc. Får lätt psykos idag. Kan bli snurrigt.

3 veckor nykter från pulvret idag.

Fortsätt så! Varit borta ifrån skiten flera år nu och livet är som bäst nu.
Citera
2024-03-01, 10:35
  #29
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Fortsätt så! Varit borta ifrån skiten flera år nu och livet är som bäst nu.

Vad fint att höra! Tack för pepp <3

Kärlek
Citera
2024-03-02, 00:05
  #30
Medlem
RMBKKs avatar
Jävlar vad alla här är klena, verkligen alltså.
Citera
2024-03-03, 05:50
  #31
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Jävlar vad alla här är klena, verkligen alltså.

Vad stark och cool du är! Blir helt star struck här.
Citera
2024-05-03, 13:59
  #32
Medlem
Samowiedzas avatar
Tunnhårig blir man, frusen, fötterna tar stryk av kass blodcirkulation och smärtar, förhuden spricker gärna när den vasokonstrikterats och ruskats några gånger, nytt nu är vita klägg korn ihop med grus (tandsten? Blää) som kryper uppför halsen.
Citera
2024-05-04, 21:08
  #33
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samowiedza
Tunnhårig blir man, frusen, fötterna tar stryk av kass blodcirkulation och smärtar, förhuden spricker gärna när den vasokonstrikterats och ruskats några gånger, nytt nu är vita klägg korn ihop med grus (tandsten? Blää) som kryper uppför halsen.
Tunnhårig beror 99% gener. DHT vilken är en testoron som män har. Så håret tunnats ut om ens hårsäckar inte tål DHT. Jag tror inte Tjack höjer DHT. Men Anabola påverkar håret speciellt Trem. Man kan se dokumentärer från USA när indianer är helt trasiga på Metamfetamin men endå har perfekt hår. För de har inte genen som ger män tunnhårighet som Skandinaviska män har.
Citera
2024-05-06, 15:48
  #34
Medlem
Sarcophaguss avatar
14 månaders dagligt bruk resulterade i dålig tandhälsa, dåliga rutiner och slutligen psykos när jag slutade tvärt.
Utvecklade lyckligtvis inte några ticks av missbruket.
Citera
2024-05-07, 12:19
  #35
Medlem
Fattar inte hur ni orkar ni som kört dagligen längre perioder.

Jag klarar max en vecka, sen hatar jag det så mycket så nästan spyr om jag bara tänker på lukten av det.
Som de flesta också säger så är de ju oftast bara nice första och andra dagen, sen sitter jag bara och fyller på för att inte dippa helt..
Nu är jag inne på 5e dagen och vill bara att biten ska ta slut.

De ända positiva jag ser i det är att man sparar in på matpengen!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback