Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-05-01, 12:31
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Nä, blev förvånad faktiskt.
Denna omgång är det ett skämt? Gör om och gör rätt, kan förstå att gw är sur men han kastar sig över fel grupp. Det är 4an som förvandlar becksöm till en komisk person i stället för snut. Det räcker nu tv 4,
Onskan lyckades de förstöra. Det två senaste Hamilton likaså. Kanske bara köra gamla skåp mat i stället för att producera nya program som inte håller
Citera
2024-05-01, 21:03
  #98
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Tror originalet som spelade först, Claes M , hade fixat det.
Lite halare och sliskigare typ, Kjelle har inte Bäckström i sig!



Gillade upplägget med ”operation Playa” , hahaha. 😂
Albert Örn!
Det är ta mej Faan Kalle Anka över det hela.

Hoppas Johan Falk uppskattar det?
Om han byter namn igen får vi hoppas han har lite humor?
Claes Malmberg var perfekt som Bäckström, snacka om resursslöseri att inte använda sig av honom istället för Bergquist som inte passar alla i rollen som svin.
Citera
2024-05-02, 22:01
  #99
Medlem
Jag har tittat på det Bäckström som går på tv4play nu...Trodde det var säsong 2, men när jag kikade nyss så är det säong 3. Men jag undrar att ska det vara SÅ, att det skall vara en konstig kombo av svensk kriminalserie och Lasse Majas detektivbyrå? Att allt verkar fjantigt och överspelat och så två överkäcka ungar mitt i det. Men är det liksom så det skall vara när det är Bäckströms? En sorts konstform som jag inte riktigt förstår mig på?
Citera
2024-05-06, 16:56
  #100
Medlem
Håller med många andra här, att avsnitten är lite fåniga och barnsliga.

Men Bäckström har snygga skjortor.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback