Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-04-13, 09:26
  #13
Medlem
Citat:
Man måste väl sparka över midjan i kickboxning
Jupp det är det som gör thaiboxning lite hårdare för då får man sparka på benen!
Citera
2006-04-13, 17:43
  #14
Avstängd
Hazze aka Jazzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muffa
Jupp det är det som gör thaiboxning lite hårdare för då får man sparka på benen!

Ja jag gillar att sparka folk på låren.
Citera
2006-04-14, 17:21
  #15
Medlem
hugo_mcrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hazze aka Jazze
Man måste väl sparka över midjan i kickboxning

HAHA! hell no att man måste... jag tränar kickboxning och jag har haft några ömma vaden, lår ska jag säga... det är i tävlings sammanhang du inte får sparka på benen(speciella regler) men det finns också regler där du får sparka på benen...
men i träning får du sparka hur fan du vill, bara inte pungen...
Citera
2006-04-17, 00:01
  #16
Medlem
Boxning är inte alls enkelt. Det kan te sig så kanske för en nybörjare men när du har hållt på ett tag inser du att det är en konst.
Citera
2006-04-28, 05:05
  #17
Medlem
Glömde bort min synedsättning som jag fått på senare år.

Går det överhuvudtaget att träna kampsport med kontaktlinser? Boxning & kick/thaiboxning borde väl vara direkt uteslutet?
Citera
2006-04-29, 13:38
  #18
Medlem
hugo_mcrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Ingvar
Glömde bort min synedsättning som jag fått på senare år.

Går det överhuvudtaget att träna kampsport med kontaktlinser? Boxning & kick/thaiboxning borde väl vara direkt uteslutet?


Nej då! varför skulle det vara farligt? dem flyger väl inte ut om du får en smäll precis? du kan ju iaf prova på det... men jag tror inte det ska vara någon fara
Citera
2006-04-30, 03:57
  #19
Medlem
CrazyCopKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Ingvar
Glömde bort min synedsättning som jag fått på senare år.

Går det överhuvudtaget att träna kampsport med kontaktlinser? Boxning & kick/thaiboxning borde väl vara direkt uteslutet?


Har inga problem att sparras utan linser, ser var motstånader har sitt huvet och var han har sina händer,

brottning funkar jätte bra, går bra att brottas om man är blind oxå
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback