Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-24, 07:31
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suzzieque
Poppers är en typ av kärleksdrog dom köpte i Danmark på 90 talet. Man andades in i varje näsborre o de höll i ca 1 min inge längre. Har inget med gay att göra. De var många som använde den

Första som kommer på google: "Poppers. De flesta inom gayvärlden har nog någon gång stött på den lilla flaskan och den fräna lukten. Med vad är det egentligen och hur påverkar det den som använder det?"

Det svarades även på att det slappar anus. Om inte det låter bög nog så vet jag inte vad som gör det.
Citera
2020-09-24, 07:58
  #146
Medlem
rosa_humlas avatar
Ville bara skicka en tanke till mannen som utsatts för detta. Ignorera empatilösa inlägg här, när folk är anonyma tenderar de att bege sig som djur, vilket kan ses i kommentarerna här.

Att bli våldtagen är aldrig offrets fel, oaktat vad som skett. Hoppas du kan få hjälp av dina nära, det finns hjälp att få även professionellt. Ingen människa borde behöva uppleva något sådant som du utsatts för, jag lider med dig.

rosa_humla
Citera
2020-09-24, 23:03
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Han har väl flytt för sitt liv, inte vågat stanna förrän där? Kanske var folktomt innan dess?
Folktomt?
Citera
2020-09-25, 10:25
  #148
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosa_humla
Nja, det tror jag nog inte att jag skrev om du läser på nytt. Däremot tror jag inte att det hjälper någon att skylla på offret och anklaga personen för att det är dennes fel av ena eller andra anledningen. Det är ett förskräckligt brott personen utsatts för, likväl som pojkarna på kyrkogården i Solna, och jag visade lite medmänsklighet.

rosa_humla

Nu vet vi ju inte ens vad som hänt, ännu mindre hur det gick till så det är ingen ide att spekulera. Det kan ju vara så att BO var med på det hela i början, men att det gick lite fel. Det är ju knappast så att grabben har blivit kidnappat på gatan och indragen i en lägenhet.
Citera
2020-09-25, 12:04
  #149
Medlem
8711s avatar
Så otroligt vidrigt för offren för detta. Tänker på skadorna som sånt kan orsaka och det lidandet det skapar. Så oerhört fruktansvärda människor. Dödsstraff är inte tillräckligt för såna avskyvärda kryp! Man kan tänka sig vilken typ av folk det handlar om i alla dessa vidriga fall av gruppvåldtäkter.
Citera
2020-09-25, 17:01
  #150
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Till alla er som skriver dåliga saker om målsägande så tycker jag ni ska sluta.
För han är här inne och läser. Och mår RIKTIGT dåligt. Dessutom lever han mycket med självmordstankar.

Då får han ju gärna redogöra för händelseförloppet, så kanske vi slipper allt tramsprat.
Citera
2020-09-25, 17:09
  #151
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiloMinderbinder
Om det nu hände i Gröndal, varför släpar sig BO hela vägen till Slussen för att söka hjälp?
Tar ca 5 minuter med t-bana från Gröndal/Liljeholmen till Slussen.
Citera
2020-09-25, 20:58
  #152
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det låter som att det är något du har råkat ut för. Men det förklarar ju inte rubriken "gruppvåldäkt" , det betyder ju att det är mer än en förövare? Vet vi etnicitet på de inblandade? Kan ju lika gärna ha varit poliser som lekt med batongen och av misstag kört upp den
Kan det vara Islänningar som ligger bakom?
Citera
2020-09-26, 19:05
  #153
Medlem
Några misstänkta gripna ännu?
Citera
2020-09-27, 14:45
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Jag vet ett fall, mitten av 80-talet på Pite Havsbad, några Överkalixbor
våldtog en tjej så att hon fick hemska skador i underliv/ändtarm.

35 år sedan alltså.
För det första så hände den våldtäkten på Vallsberget, numera Lindbäck stadium på en rockgala där. För det andra så har jag då aldrig hört att det var raggare som gjorde det. Dom körde upp b la en flaska i hennes underliv å tror det var andra grejer oxå. Om jag minns rätt så var hon helt utslagen å dom stod i kö å våldtog hon en efter en. Sen efter rättegången osv så fick jag höra att folk kallade hon för hora. ...
Citera
2020-09-29, 23:31
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitvalen
Tar ca 5 minuter med t-bana från Gröndal/Liljeholmen till Slussen.
Ja det vet jag,men först ska han ta sig till Liljeholmen där det alltid finns väktare och ofta polis. Så vafan skulle han till Slussen för? Något stinker.
Citera
2020-10-02, 18:24
  #156
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiloMinderbinder
Ja det vet jag,men först ska han ta sig till Liljeholmen där det alltid finns väktare och ofta polis. Så vafan skulle han till Slussen för? Något stinker.
Beror väl på tid på dygnet och vilja att lägga distans mellan sig och våldsbögeriet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback