Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-03-05, 21:51
  #13
Medlem
RollonHomies avatar
Är det inte bättre att sätta ut en annons istället, där du söker en likasinnad tjej som tillsammans med dig vill göra anonyma porrfilmer att lägga ut på nätet för att tjäna en slant. Då kan du köra med riktig kamera utan några problem. Borde väl inte vara svårt alls idag att hitta en tjej som skulle tycka det var kul.

Konstigt att bruden inte reagerade på att du knullar med glasögonen på. Du är väl inte blind utan dom?
Citera
2021-03-06, 13:19
  #14
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Brukar du ha på dig glasögon när du knullar...?

Rollspel vettu. Med brillor så är man Clark Kent ( nörd ). Utan så är man stålmannen. En riktig jävla man.
Citera
2021-07-24, 08:28
  #15
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Har mest kollat in https://www.prylstaden.se/spionkamer...SAAEgLFPPD_BwE

Men skulle vilja höra från er som faktiskt har en specifik modell.

Jag tänkte använda dem i vardagen, vid airsoft (extra skyddsglasögon utanpå) samt friluftsliv.

Kan tänka mig att köpa de dyraste om de är värt det. T ex en fjärrkontroll för på och av låter behändigt.

Kvaliteten på dagens glasögonkameror verkar inte bättre än på de jag hade för typ 8 år sedan. Man skulle ju tro att det fanns modeller nu för tiden som spelade in i UHD med i alla fall 60 fps, men det verkar inte som att spionkameraglasögon har haft speciellt stor efterfrågan på marknaden.
Citera
2021-07-24, 08:59
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Rollspel vettu. Med brillor så är man Clark Kent ( nörd ). Utan så är man stålmannen. En riktig jävla man.

rollspel ? , HAHA väx upp för fan

och spionglasögon ? när man knullar ?

ja preppa på ni bara , verkar gå bra , med den extra tryggheten när ni går på stan , rädda som harar med era feta brillor

idioter !!
Citera
2021-07-25, 17:02
  #17
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
rollspel ? , HAHA väx upp för fan

och spionglasögon ? när man knullar ?

ja preppa på ni bara , verkar gå bra , med den extra tryggheten när ni går på stan , rädda som harar med era feta brillor

idioter !!

Det var ju meningen mer som ett skämt. Men du verkar missuppfattat mitt inlägg. Jag har inga brillor. Aldrig haft. Och VI är rädda på stan, ja du skriver ju faktiskt "era feta brillor". Det handlar om flera än mig? Med brillor och... som preppar? Det ger ingen extra trygghet? Som behövs för att?

Ok nu ser jag. Tråden ligger ju i Livsstil. Prepping och survivalism. Du tror jag är en som preppar för att överleva och att jag är rädd? Nej jag hör inte till den här sortens människor. Jag kan komma in här och skämta till det ibland. Och då händer det ibland att det finns sådana som dig som inte förstår vad jag menar.

Kollade igenom min egen posthistorik. Kanske blivit lite väl mycket ironi på sista tiden här på FB. Men jag tillhör ju Generation X. Den ironiska generationen.
Citera
2021-07-27, 10:07
  #18
Avstängd
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
rollspel ? , HAHA väx upp för fan

och spionglasögon ? när man knullar ?

ja preppa på ni bara , verkar gå bra , med den extra tryggheten när ni går på stan , rädda som harar med era feta brillor

idioter !!

Så för att en lirare vill spela in porrfilmer med Tinderbrudar, så är ”Preppers” helt plötsligt rädda för att gå på stan??

Jobbar du möjligen som analytiker?
Citera
2021-08-01, 22:25
  #19
Avstängd
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Kvaliteten på dagens glasögonkameror verkar inte bättre än på de jag hade för typ 8 år sedan. Man skulle ju tro att det fanns modeller nu för tiden som spelade in i UHD med i alla fall 60 fps, men det verkar inte som att spionkameraglasögon har haft speciellt stor efterfrågan på marknaden.

Näe det stämmer nog med vad du säger om efterfrågan och därav liten utveckling.
Linsen är bakom tonat glas vilket gör inspelningen mycket dålig om det är lite lågt ljus. Om man kör bil t ex.
Om man redigerar i videoprogram och sätter på extreme backlight får man en ok spionvideo ändå.


Vad gäller airsoft eller spela in vid skjutscenarion så är en gopro bättre. När man lutar huvudet när man siktar med pistol eller gevär spelar glasögonen in vid fel vinkel, typ mycket ned åt höger om man är högerhänt. Då är en go pro bättre som sitter lite uppe till vänster på pannan.

Hur som helst, dessa glasögon kan mycket väl användas, typ i samtal med folk, de kan hänga i bröstfickan eller vara dolda, ljudupptagningen är bra.
Eller som ligger passivt på en plats och spelar in.
Citera
2021-08-05, 13:54
  #20
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Näe det stämmer nog med vad du säger om efterfrågan och därav liten utveckling.
Linsen är bakom tonat glas vilket gör inspelningen mycket dålig om det är lite lågt ljus. Om man kör bil t ex.
Om man redigerar i videoprogram och sätter på extreme backlight får man en ok spionvideo ändå.


Vad gäller airsoft eller spela in vid skjutscenarion så är en gopro bättre. När man lutar huvudet när man siktar med pistol eller gevär spelar glasögonen in vid fel vinkel, typ mycket ned åt höger om man är högerhänt. Då är en go pro bättre som sitter lite uppe till vänster på pannan.

Hur som helst, dessa glasögon kan mycket väl användas, typ i samtal med folk, de kan hänga i bröstfickan eller vara dolda, ljudupptagningen är bra.
Eller som ligger passivt på en plats och spelar in.

Låter som att bästa lösningen vore att slakta en gammal (några modeller så priset inte blir kopiöst) iPhone och bygga sig ett par egna. Förutom att jag inte kan ett skit om sånt och resultatet skulle bli uselt. Eller värre. :P
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback