Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2024-02-27, 15:53
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marklyft100
Jag slutade i slutet av 2021. Jag tar inga substitut och klarar inte heller längre av att dricka alkohol då det alltid blir blackout. Jag tror att jag har bränt mina receptorer eller nåt. Förutom 2 st återfall under dessa 2,5 år så är jag ren och vill verkligen uppmana alla att försöka ta sig loss från skräpet så fort som möjligt.

Eller jo, styrketräningen är mitt substitut skulle man väl kunna säga.

Intressant att du skriver detta. Det är något som hänt med mig också sen jag slutade med benzo. Om jag dricker alkohol får jag nån konstig jävla blackout även på låga doser. Inte värt ens det längre så dricker sällan.
Citera
2024-02-27, 19:10
  #74
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Intressant att du skriver detta. Det är något som hänt med mig också sen jag slutade med benzo. Om jag dricker alkohol får jag nån konstig jävla blackout även på låga doser. Inte värt ens det längre så dricker sällan.
Jag har inte undersökt orsaken bakom detta fenomenet, men det skulle ändå vara lite intressant att få veta! Min teori är som sagt att man bränt sönder sina receptorer.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback