Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 07:45
  #217
Medlem
Är jag trött sitter jag ner.
Är det bråttom står jag upp.
Skiner solen går jag ut och pinkar i rosenrabatten bara för att jag gillar det.

Om jag är hemma.

Är jag inte hemma pinkar man som en jycke. Är jag full kan det bli varsomhelst.
Dvs där det går utan att åka dit för förargelseväckande beteende.
Det ska tydligen finnas ett undantag i den lagen för chaufförer som ger dem rätt att pinka på framhjulet var de än är.

Det är bra..
Citera
2024-04-24, 01:40
  #218
Medlem
Jag måste sitta ner. Får inte lyfta tungt 🤪.

Allvarligt tycker det är lättsamt sitta ner. Är inte den mest pricksäkra. Så slipper städa upp.
Citera
2024-04-24, 14:37
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Någon mer än mig som hört att det ska vara dåligt att stå upp och pissa?
"män ska sitta ner och kissa annars kan ni bli sjuka när ni blir äldre bla bla bla..."
Hörde detta för ett antal år sedan av nån kvinna, det var från flera håll faktiskt.

När jag tänker tillbaks så undrar jag ifall det här var en del av indoktrineringen
från feminist tramset för att bryta ner allt som är manligt - vilket i förlängningen bröt ner hela samhället till det kaos som finns idag i Sverige där hoppet gått förlorat?

Vad säger ni?
Kommentarer?


Tvärtom. Det är uruselt för män att sätta sig ner. Det påverkar prostatan och muskler i området vilket ger ytterst besvärande efterdroppar hehe fy fan. Trodde alla visste detta?
Citera
2024-05-02, 20:32
  #220
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Någon mer än mig som hört att det ska vara dåligt att stå upp och pissa?
"män ska sitta ner och kissa annars kan ni bli sjuka när ni blir äldre bla bla bla..."
Hörde detta för ett antal år sedan av nån kvinna, det var från flera håll faktiskt.

När jag tänker tillbaks så undrar jag ifall det här var en del av indoktrineringen
från feminist tramset för att bryta ner allt som är manligt - vilket i förlängningen bröt ner hela samhället till det kaos som finns idag i Sverige där hoppet gått förlorat?

Vad säger ni?
Kommentarer?

Har hört från säkert håll att du även kan sitta ner och kissa och bli sjuk när du blir äldre, ja ja ja..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback