Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-21, 20:12
  #1189
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaback
Men låt oss leka med tanken ett tag här att det FAKTISKT är någon annan som har rätt. Och inte du. Tänk om det faktiskt är så att du har blivit lurad och manipulerad. 😃
Det är faktiskt inte helt omöjligt. Eller hur?
Bara för att du skriker ut i din frustrationen att du har rätt betyder ju inte att du har det. Eller hur?
Även om du påvisar bevis ”utifrån din verklighetsuppfattning” så kan det ju faktiskt vara så att du har helt fel.

Har det aldrig slagit dig att Trump med sin besättning kan ha begått valfusk i de stater som han vann i? Det är ju faktiskt inte helt omöjligt. Eller hur?
Det finns ju faktiskt ingenting som INTE talar för det.

Personligen bryr jag mig inte om vem som vann valet i USA. Och jag bryr mig inte om du har rätt eller fel. Jag bryr mig inte om det finns en annan världsordning som styr.

Jag står på läktaren i lugn och ro. Utan något känsloengagemang i nånting av detta. Och tittar på när du och liknande människor hängivet och i sann frireligiös stil predikar och har alla sanningar. 😃

Underhållande.

Jag undrar mest vad som stod i breven som delades ut till Obama, Bush, Biden och Clinton. Rätt störande. Jag har varit på nätet ideligen under Trump eran och läst politik. Men det där hade jag missat. Jag har missat hela Q grejen. Svensk radio började ivrigt tjata om Q när det närmade sig valet.
2021-01-21, 20:39
  #1190
Medlem
TS påstår ju att "Dom greps den 19:e som rubriken lyder. Dom var ju i sitt häkte igår och militären lät dom spela lite teater. Det behövdes så att man kan aktivera artikel 11.3 som nu är igång. Och Biden skrev 17 presidentordar..Älskar 17 (Q)"

Så allt är alltså en teater, det är fantastiskt hur bra teatern funkar för det är ganska verkligt, kommer Biden & co vara fängslade och spela teater i fyra år tro?

Det konstiga är att TS först sa att "P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.", om dom nu var tillfångatagna redan den 19, varför släpades inte Obama till galgen som TS sa?

Jag undrar om TS har nån ny tidsram för när teatern ska avslutas och när fångarna ska ställas inför rätta?
2021-01-21, 20:55
  #1191
Medlem
Synitizes avatar
En lite uppdatering om läget just nu från en som har en insider på GA:

President Trump signerade samt implementerade Insurrection act of 1807 innan han avgick vilket innebar att USA sattes under "Martial Law" som i sin tur gör att artikel 11.3 utlöstes och militären fick full kontroll över USA. General Flynn har återinsatts i tjänst och är nu helt ansvarig över den militäroperation som JUST NU pågår. USA INC har blivit upplöst och Joe Biden har igenom valfusk blivit tillsatt som president i ett upplöst företag (USA blev USA INC 1871) så med andra ord, Biden har ingen makt what so ever då all makt över landet just nu ligger hos militären.. Landet är just nu i en övergångsperiod från USA INC, ett företag som varit kontrollerat av City of London och Vatikanen.

Nöd-broadcasting systemet (EBS) kommer att utlösas och användas för att förklara allt detta för USA och resten av världen. Den nya republiken "The New United States Republic" kommer att sjösättas rätt snart. Man kommer återgå till den gamla "Constitution of the United States for America" som gällde innan 1871.

Donald Trump kommer bli vald till US Republic antingen igenom ett nytt val eller LAGLIGT bli förklarad segrare baserat på det tidigare valet man hade under USA INC. Man kommer även att använda sig av EBS för att visa USA och världen inspelade bekännelser från politiker som redan arresterats och fängslats. Vi kan förvänta oss en ordentlig uppstädning av flera förtroendevalda på den federala,statliga samt lokala nivån i hela landet inom de kommande dagarna.

Just nu pågår som redan nämnt USA en pågående övergång från USA INC till USA REP medans andra länder som Tyskland,Nederländerna,Kuwait,Ryssland,Italien samt Estonias regeringar avgår och med MÅNGA fler som kommer göra samma sak.

Alla patrioter världen över behöver just nu bara luta sig tillbaka och låta den här processen ha sin gång. ALLT kommer att avslöjas och ALLA kommer ha möjligheten att ta del av det.


https://media.greatawakening.win/post/yRMT9ZcD.jpeg


Jag vill tilägga att jag såg en video från Kapitolium idag där soldaterna svor in sig till den gamla konstitutionen! Så det här stämmer. Och vi kommer snart ha det definitivt. Om ni kollar på Trumps sista tal i dagarna så fattar ni med att det här kommer hända. "We will see you soon in a other form" "The best is yet to come"..

Är det ens något att tvivla över?
__________________
Senast redigerad av Synitize 2021-01-21 kl. 21:07.
2021-01-21, 21:37
  #1192
Medlem
Varför trodde TS att militären skulle gripa ”förrädare”? Skämtade TS??
2021-01-21, 21:40
  #1193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
En lite uppdatering om läget just nu från en som har en insider på GA:

President Trump signerade samt implementerade Insurrection act of 1807 innan han avgick vilket innebar att USA sattes under "Martial Law" som i sin tur gör att artikel 11.3 utlöstes och militären fick full kontroll över USA. General Flynn har återinsatts i tjänst och är nu helt ansvarig över den militäroperation som JUST NU pågår. USA INC har blivit upplöst och Joe Biden har igenom valfusk blivit tillsatt som president i ett upplöst företag (USA blev USA INC 1871) så med andra ord, Biden har ingen makt what so ever då all makt över landet just nu ligger hos militären.. Landet är just nu i en övergångsperiod från USA INC, ett företag som varit kontrollerat av City of London och Vatikanen.

Nöd-broadcasting systemet (EBS) kommer att utlösas och användas för att förklara allt detta för USA och resten av världen. Den nya republiken "The New United States Republic" kommer att sjösättas rätt snart. Man kommer återgå till den gamla "Constitution of the United States for America" som gällde innan 1871.

Donald Trump kommer bli vald till US Republic antingen igenom ett nytt val eller LAGLIGT bli förklarad segrare baserat på det tidigare valet man hade under USA INC. Man kommer även att använda sig av EBS för att visa USA och världen inspelade bekännelser från politiker som redan arresterats och fängslats. Vi kan förvänta oss en ordentlig uppstädning av flera förtroendevalda på den federala,statliga samt lokala nivån i hela landet inom de kommande dagarna.

Just nu pågår som redan nämnt USA en pågående övergång från USA INC till USA REP medans andra länder som Tyskland,Nederländerna,Kuwait,Ryssland,Italien samt Estonias regeringar avgår och med MÅNGA fler som kommer göra samma sak.

Alla patrioter världen över behöver just nu bara luta sig tillbaka och låta den här processen ha sin gång. ALLT kommer att avslöjas och ALLA kommer ha möjligheten att ta del av det.


https://media.greatawakening.win/post/yRMT9ZcD.jpeg


Jag vill tilägga att jag såg en video från Kapitolium idag där soldaterna svor in sig till den gamla konstitutionen! Så det här stämmer. Och vi kommer snart ha det definitivt. Om ni kollar på Trumps sista tal i dagarna så fattar ni med att det här kommer hända. "We will see you soon in a other form" "The best is yet to come"..

Är det ens något att tvivla över?

Helt glasklart är det inte måste jag erkänna.

Vad är det man väntar på mer exakt innan den här militärkuppen sker? Man hade ju massa soldater utplacerade i D.C., var inte det ett bra tillfälle att gripa Biden & Co. och utropa Trump som segrare? Vad är det som dröjer?
2021-01-21, 21:42
  #1194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Ja jag kan tänka mig att seriösa nationalister inte ser nytta i att föeknippas med högljudda idioter i psykos som TS tex

Likande kvacksalvare har ju ständigt funnits under historiens gång. Från flagellanter till davidianer.
Det är ju ett perfekt sätt för Trumps motståndare att köra guilt by association och få allmänheten att koppla ihop dom båda två, vilket försvårar för Trump att vinna nya anhängare.

Att inte ens Trump vill veta av Qanon borde säga ganska mycket, han vill inte till något pris kopplas ihop med denna grupp. Vilket är helt förståeligt.
2021-01-21, 21:43
  #1195
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmMotala
Varför trodde TS att militären skulle gripa ”förrädare”? Skämtade TS??


För att samtliga som bidrog till att assistera främmande makt,fuska i valet,gashlighta befolkningen,bränna städer,skriva under ett falskt val inte är kompatibla med USA's konstitution?

Du vet, deras militär är inte så bekväm med att man bryter sin ed och förråder landet. Ett tips är att du slutar titta på svensk TV, eller ja inte ta in något alls från den här korrupta staten tills även vi har fått till en systemändring och rökt ut alla globalister. Säger man att man är en "världsmedborgare" i min bok lyser det förrädare i pannan. Det är dags att vi börjar lära våra förtroendevalda men framför allt våra barn det när det här är över. Globaliseringen var en stor scam för en elit att centralisera all makt runt sig själva så dom enkelt och smidigt kunde komma undan med sin brottslighet tex EU/FN
2021-01-21, 21:54
  #1196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Jag översatte det hela själv men tack då Vet du hur mycket jag fick stirra in i skärmen för att tyda det där lilla teckensnittet ditt svin? Fan här anstänger man sig för att leverera nyheter så flashback är med på noterna när det hela smäller till och vad har man för det? Skit

Det som står i dokumentet är inte sant. Det undantagstillstånd som Trump utfärdade gällde bara just att man kunde sätta in nationalgardet för att upprätthålla säkerheten vid den nye presidentens installation. Den handlar definitivt inte om att Michael Flynn har tagit över USA.

Citat:
But it is not true that Trump is using the military to try to stay in power through his authority under the Insurrection Act, as the various posts have claimed. The law gives the president the authority to deploy the military to settle widespread unrest if a state requests it, or if U.S. laws are being obstructed by the unrest.

https://www.factcheck.org/2021/01/fa...urrection-act/
2021-01-21, 22:14
  #1197
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det som står i dokumentet är inte sant. Det undantagstillstånd som Trump utfärdade gällde bara just att man kunde sätta in nationalgardet för att upprätthålla säkerheten vid den nye presidentens installation. Den handlar definitivt inte om att Michael Flynn har tagit över USA.



https://www.factcheck.org/2021/01/fa...urrection-act/


hahaha factcheck.org? Oj har deep state sekten factcheckat Trump? Hahaha för Trump skulle så klart låta sin fiender veta vad som kommer och hur menar du? Smart du. Ja det är väl bara för mod att låsa tråden nu. Du förstår inte vilken nivå det här är på. Gå tillbaka till factcheck alt TV4 istället för att besudla tråden med factcheck.org. Det här är krig min vän, då går man inte över till den andra sidan och ber om fakta.
2021-01-21, 22:25
  #1198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
hahaha factcheck.org? Oj har deep state sekten factcheckat Trump? Hahaha för Trump skulle så klart låta sin fiender veta vad som kommer och hur menar du? Smart du. Ja det är väl bara för mod att låsa tråden nu. Du förstår inte vilken nivå det här är på. Gå tillbaka till factcheck alt TV4 istället för att besudla tråden med factcheck.org. Det här är krig min vän, då går man inte över till den andra sidan och ber om fakta.

Det hjälper inte om du sitter och krigar framför datorn.

Här är ett annat exempel.

Citat:
I have invoked the Insurrection Act of 1807 to address the treasonous rebellion conducted by Democrat and Republican lawmakers, CCP agents, the FBI, DOJ, CIA, and others to undermine, corrode and dismantle the United States of America and its constituents. These entities pose a direct threat to national security. I will remain president indefinitely until all domestic enemies are arrested.
https://godskingdom.org/blog/2021/01...on-act-of-1807

Men längst ner på sidan fnns en länk till nästa sida där det står följande:
Citat:
The recent post saying that Trump signed the Insurrection Act appears to be fake. He does not send messages on Parler. Apparently, someone wanted to put Trump in a bad light.
2021-01-21, 22:28
  #1199
Moderator
Tråden har uppenbarligen passerat sitt "bäst-före-datum" då den specifika händelse som förutspåddes på en ett angivet datum i trådstarten visade sig stämma måttligt bra med verkligheten.

Istället har tråden utvecklats till en chat med massor av off topich och annat trams.
Tråden låses därmed.

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback