Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-17, 15:29
  #1
Medlem
Hej, har precis köpt min första kamera (en Fujifilm X-T3) och känner nu att jag behöver köpa mig en kameraväska så att jag kan börja gå ut och fotografera lite. Har letat och letat men känner inte riktigt att jag hittat rätt så frågar hellre er som kan.

Jag letar nämligen efter en kameraväska som passar min X-T3 och får plats med kamerahuset, två objektiv, samt tillbehör som SD-kort, laddare, batterier osv. Tar gärna emot tips på väskor.
Citera
2021-02-17, 17:29
  #2
Medlem
xposures avatar
ThinkTank är mitt favoritmärke för väskor!
Minns inte vad min heter men kika på dem!
Citera
2021-02-17, 18:15
  #3
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Vill du inte släpa med hela väskan varje gång så är detta bältesclips smidig. Finns billigare typer också.

https://www.dustinhome.se/product/50...iABEgLCXPD_BwE
Citera
2021-02-17, 19:15
  #4
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Jag kör med Lowepro och är mycket nöjd, svårt att tipsa om någon modell då du inte berättat vad det är för objektiv du tänkt ha med dig.

Peak Design som föregående nämnt har en hel del riktigt bra produkter även om det inte handlar om skyddande väskor. "Klippset" han länkar till är helt underbart att ha på ryggsäckens axelrem, det kompletterat med objektivhållaren: https://www.cyberphoto.se/foto-video...allare-nikon-f rekommenderas varmt även om det kanske inte var precis vad du efterfrågade.
Citera
2021-02-20, 21:01
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
ThinkTank är mitt favoritmärke för väskor!
Minns inte vad min heter men kika på dem!

Hej! Tack så jättemycket! Jag köpte en ThinkTank Vision 15 efter att ha läst din kommentar
Citera
2021-02-20, 21:14
  #6
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaglaserbaradetta
Hej! Tack så jättemycket! Jag köpte en ThinkTank Vision 15 efter att ha läst din kommentar

Vad kul!
Du kommer garanterat bli nöjd!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback