Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-06, 06:32
  #145
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Själv körde jag en cynisk taktik. Plockade ryttare från Jumbo, UAE och Bahrain då de är på en helt annan nivå än resten av lagen, tog spurtaren från Dekönig.. Decueni... Quick Step samt den mest prisvärda i Ineos. Hade först Trentin istället för Jakobsen, men Trentin känns som en så jäkla hyvens och rättrådig kille - förväntar mig därför inte att han plötsligt blir ett ufo. Eiking för endast 4 velosar kunde jag inte avstå för sista platsen i laget.
Jag hade rätt taktik, men fel Bahrain-ryttare. ¯\_(ツ)_/¯
Citera
2021-09-06, 10:47
  #146
Medlem
Tack för alla gratulationer! Trodde det var kört då jag tappade mina klättrare tidigt men storstilade insatser från ffa en dansk poängmaskin hjälpte mig till min första GT-seger.
Citera
2021-09-10, 15:16
  #147
Medlem
Stort grattis till segen
Citera
2021-09-13, 09:29
  #148
Medlem
Månsans avatar
Jag ber härmed att få gratulera Team Hank till flashbackvinsten i Tour of Britain. Grymma 4-kreditare. 32a totalt är alldeles förträffligt.

Själv kom jag tvåa, hade tänkt ut det klurigaste och bästa laget jag någonsin lyckats med i velogames. Räckte inte.
Citera
2021-10-03, 11:29
  #149
Medlem
Ezzelinos avatar
Spännande Paris-Roubaix i dag, det blir nog en vådlig prövning för cyklisterna. Och så en hektisk avslutning på Superclasico med fem italienska lopp på sex dagar. Francais des Jeuxteborg-laget på en utmärkt 28:e plats totalt och rätt klar ledning i Flashbackligan.
Citera
2021-10-05, 16:58
  #150
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Dom två (Formolo, DeMarchi) som håller på att göra upp om segern i Tre Varelli fanns (enligt feltet.dk liveuppdatering) inte ens med på den officiella startlisten som Tre Valli-organisationen skickade ut igår kväll.......

Bra jobbat, Tre Valli
Citera
2021-10-06, 12:39
  #151
Medlem
Månsans avatar
Idag blev det tydligt att flashbackarna är en ytterst homogen grupp som tänker likadant rörande tävlingscyklister -- Samtliga har tagit ut i stort sett samma lag till Milano-Torino.
Citera
2021-10-09, 19:13
  #152
Medlem
Grisbrottarens avatar
Grattis till Ezzelino m a a förstaplatsen i hela världen i Il Lombardia. Snyggt tippat!
Förstaplatsen delades med bara tre andra, så prestationen är inte riktigt i nivå med Pogacars, men väl Masnadas.
Citera
2021-10-09, 22:31
  #153
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Grattis till Ezzelino m a a förstaplatsen i hela världen i Il Lombardia. Snyggt tippat!
Förstaplatsen delades med bara tre andra, så prestationen är inte riktigt i nivå med Pogacars, men väl Masnadas.

Att läsa dessa rader måste vara alla Velogamespelares dröm:

Il Lombardia Score: 753
Il Lombardia Rank: 1 of 5522

Grym laguttagning, grattis Ezzelino !!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback