Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-17, 12:51
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Det betyder att min slutsats om att alla sexköpare betalar för att begå sexuella övergrepp mot kvinnor, är korrekt. Inget nytt. Förutom möjligen för sexköpare.

Lustigt att lagstiftare, rådgivare och experter i länder som Tyskland, Danmark, Italien m fl länder inte har förstått detta trots att många av dem kan mycket mer om det här ämnet än du
Citera
2021-03-17, 13:00
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Då återstår ju frågan som jag aldrig får något svar på? Om prostitution är ett vanligt arbete så har ju torskar inte heller något emot att arbeta som det? Alltså är det bara för regeringen att införa som straff att torskar skall göra samhällstjänst inom sexindustrin.


Om lagstiftarna anser sexköp vara ett brott, så ses det ju inte som ett vanligt arbete, utan som ett övergrepp. Skall man då bestraffa ett övergrepp med ett likadant övergrepp? I länder där det inte anses som ett övergrepp utan som ett vanligt arbete, så bestraffas ju inte heller de som köper sexuella tjänster.
Citera
2021-03-17, 13:08
  #327
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasaw15
Om lagstiftarna anser sexköp vara ett brott, så ses det ju inte som ett vanligt arbete, utan som ett övergrepp. Skall man då bestraffa ett övergrepp med ett likadant övergrepp? I länder där det inte anses som ett övergrepp utan som ett vanligt arbete, så bestraffas ju inte heller de som köper sexuella tjänster.

Sexköpsbrottet är för övrigt inte ett övergrepp eller ett brott mot en person. För detta finns det annat lagrum, så Erik gör sig bara skyldig till ett moralbrott mot den inkompetenta, korrumperade, totalitära svenska feministstaten. Sexköpslagen skiljer sig därmed endast till grad, men inte till art från de lagar mot homosexualitet och äktenskapsbrott som finns i andra länder. Det finns inget brottsoffer.
Citera
2021-03-17, 14:19
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverdollarQueen
Jag är här...
Har suttit och läst dina elaka och aggressiva inlägg en bra stund nu. Du dryper verkligen av hat mot andra människor.
Tänk om det är så att det finns människor som vill ha sex mot betalning på riktigt?
Exploderar ditt huvud om någon njuter av det på riktigt? Får orgasm på riktigt?
Jag fejkar aldrig.
De som kommer till mig frågar nästan alltid om jag gör detta av egen fri vilja. De är också oftast mycket måna om att jag ska ha det bra, och vi har underbara, kärleksfulla möten. På riktigt.
Jag träffar alla sorters män. Men de flesta är INTE fula, (många är jättesnygga!!!) och INGEN har någonsin varit elak mot mig. Otroligt många har behandlat mig med kärlek och respekt, och dessutom gett mig fantastiska erotiska upplevelser.
Jag gillar sex! På riktigt!

Många sexarbetare är kinky och queer, och gillar det de gör, av olika anledningar.

Jag är bisexuell, Polyamorisk, switch i bdsm-sammanhang, och intresserad av sex, erotik, erotisk konst, bdsm, pisk och smisk psykisk dominans,. tantra, tantrickink, erotisk massage med mera. läser och studerar mycket om allt som har med sex att göra. Jag kan oerhört mycket, om erotik, sex, kärlek, hormoner, och vad som egentligen händer när vi möts i kärlek.

Jag vill att människor ska ha mer sex, bättre sex, utvecklas i sin sexualitet och blomstra i sina förhållanden.
Mina tjänster utgörs av massage, avslappning, en chans att utan större insats ta reda på hur man fungerar, och vad man egentligen vill ha. Att lära sig hur kvinnor fungerar, och hur man tillfredsställer kvinnor är något de flesta vill göra.
Jag utför Lingham och Yonimassage, introduktion i bdsm, dominans, sexrådgivning, parterapi, orgasm terapi, lär ut masage, tips och tricks.
Jag mår alldeles utmärkt.
Män förutsätts vara tankeläsare, och många upplever att kvinnor har svårt att kommunicera om sex. Människor I allmänhet idag ska prestera så mycket, och många har nästan aldrig upplevt det fantastiska i att njuta i fullständig avslappning.
Det jag gör är så långt ifrån våldtäkt man kan komma!
Jag har högskoleutbildning, ett jobb jag gillar, bra betalt, ett helt vanligt socialt liv, är nykterist,
har inga psykiska sjukdomar,.
Dessutom har jag lång erfarenhet, och är jävligt bra på det jag gör. På riktigt.
Jag hjälper många, med små och stora problem, ibland över lång tid. Vissa har blivit kära vänner, som jag umgås med privat.
Det kan vara allt från självmordstankar, en förestående cancerbehandling, erektionsproblem på grund av sjukdom, relationsproblem, diabetes, viktnedgång..

Du tror att du vet allt, och att du har rätt att kategorisera människor på ett så vidrigt och nedlåtande sätt, fast du inte har den minsta insikt i vad det handlar om.
Du hjälper ingen, de du påstår att du värnar om, de som är de svagaste, och utsatta, det är de som mår sämst och får de flesta och de hårdaste smällarna på grund av sexköpslagen.
På Irland införde man denna lag 2017, där har brotten mot sexarbetare ökat med.90%...

En sak till... De flesta som säljer sex I Sverige är faktiskt av manligt kön... Köparna är män även där. Kvinnor säljer mest sex om man räknar antalet träffar, men, faktiskt, så är de flesta som säljer killar. Många transpersoner säljer också.

Självklart finns det offer för trafficking, En avkriminalisering av sexköpslagen gäller inte dessa såklart.
Missbrukare, utförsäkrade, sjuka, och sådana som mår dåligt psykiskt finns det också. En del har PTS på grund av polisens beteende, trots att de inte gjort något olagligt. Den sortens prostitution beror ofta på fattigdom. Men vi ger polisen miljoner i utökade resurser, offren får ingenting. (Noll kronor)

Det går tydligen bra att tala om oss, men att tala med oss vill ni inte göra. Ni ser ner på oss, och utesluter oss från era evenemang, kallat oss "lobbyister för sexindustrin".

FYI så är jag helt ensam och oberoende, ingen tar mina pengar, eller styr över mig..

Är vi inte offer, så kan vi inte se vårt eget bästa, tänker fel, behöver hjälp, i era ögon, samtidigt som ni spottar på oss.

Men vi behöver inte räddas!

Vi behöver mänskliga rättigheter, för det har vi inte nu.
Sexarbetare i allmänhet är smarta, roliga, kärleksfulla, kreativa och härliga människor.

Såna som du, korkade enkelriktade Mugglare har vi inga i vår värld.

Kom ihåg att kvinnorörelsen startades av sexarbetare...

Till mina kunder vill jag bara säga:
Tack för all kärlek, och alla härliga möten, jag får så mycket tillbaka av er, hela tiden!
(let me see your beauty when the witnesses have gone..)
När ni blir kallade olika hemska saker vill jag krama er igen.

*H. H. The Queen of Gondor and Arnar. *
Bra inlägg. Vet redan att det finns de som gör det av egen vilja, men vissa har väldigt svårt att förstå detta. Hoppas FiF kan tagga ner sitt extrema perspektiv gällande prostitution.
Det gagnar honom inte. Eller kanske, om han gör det för att få ligga. Vilket är rätt obehagligt det också.
Citera
2021-03-17, 14:23
  #329
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverdollarQueen
Jag är här...

Enligt svenska myndigheter och svensk media så existerar du inte. Jag vet att du gör det, och att kvinnor som du inte alls är ovanliga inom branschen. Tack för att ni finns. När man träffar på er, så bara vet man det.
Citera
2021-03-20, 22:19
  #330
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverdollarQueen
Jag är här...

Bra skrivet. Man kan bara hoppas att fanatiker som FiF tänker om.
Citera
2021-03-21, 17:43
  #331
Medlem
Afrolovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
På vilket sätt skulle de prostituerade tjäna på att anses vara kriminella enligt lag, menar du?

Inte alls. men om både köp och försäljnning av sexuella tjänster är förbjudet finns det en möjlighet att prostitutionen minskar.
Citera
2021-03-21, 20:00
  #332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Sex är ingen rättighet. Han är ett stort svin

Moralister har inte heller någon rätt att lägga sig i vad vuxna människor frivilligt kommer överens om sexuellt i samförstånd!

Missbruka inte rättighetsbegreppet till att kränka andra människors rättigheter!
Citera
2021-03-23, 06:39
  #333
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Moralister har inte heller någon rätt att lägga sig i vad vuxna människor frivilligt kommer överens om sexuellt i samförstånd!

Missbruka inte rättighetsbegreppet till att kränka andra människors rättigheter!
Varför ska man ens svara såna där puderhäxor som dessutom mobbar grisar, för jag antar att hon menar något negativt med sitt uttalande
Citera
2021-04-05, 17:33
  #334
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Sant. Jag svarade inte eftersom du, som man och kanske torsk (?), redan anser dig veta svaret på frågan. Samt att torskars "kunskap" om prostituerade kvinnors vilja redan är ett uttömt ämne här. Vi vet alla att torskar inte har någon som helst möjlighet att kunna avgöra om prostituerade säljer sex frivilligt eller ej, och därför är den diskussionen både onödig och frångår det som vi diskuterar här, nämligen sexköpares straff.

Hur vet man i överhuvudtaget vad någon människa gör frivilligt innerst inne?

Förutsätter också att du inte ser på porr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback