Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-05, 18:24
  #1
Medlem
bajssprutans avatar
Vi kan inte ha ett forum där jantelagen avgör vem som får fortsätta posta.
Små avundsjuka fittor som springer till bängen och golar för att herr Ringhals råkar vara begåvad med både stålar och en rejäl portion humor.
Kvalitetsskribenter ersätts med med avundsjuka iq-fiskpinne-onelinerfucktards som får sin vilja fram genom en anal regeltolkning. Inte bra.

Jag vet att jag hänger löst efter att vraket sinestro lyckades få på mig nån varning efter den förra janteattacken i GME-tråden men det här är inte ok.
Citera
2021-04-09, 18:14
  #2
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Vi kan inte ha ett forum där jantelagen avgör vem som får fortsätta posta.

Nej, givetvis inte

Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Små avundsjuka fittor som springer till bängen och golar för att herr Ringhals råkar vara begåvad med både stålar och en rejäl portion humor.

Att du är en avundsjuk fitta är precis lika irrelevant som att någon skulle vara rik eller ha humor. Inget vi bryr oss om eller är intresserade av. Det är fullkomligt ointressanta parametrar i regeltolkningen.

Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Kvalitetsskribenter ersätts med med avundsjuka iq-fiskpinne-onelinerfucktards som får sin vilja fram genom en anal regeltolkning. Inte bra.

Som tur är så är det inte så. Din omvärldstolkning fallerar grovt. Folk som skitpostar skräp blir till sist avstängda. Det är bra.

Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Jag vet att jag hänger löst efter att vraket sinestro lyckades få på mig nån varning efter den förra janteattacken i GME-tråden men det här är inte ok.

Japp, det är så klart avundsjuka från andra som gör att du får varningar, inte det faktum att du postar skit.

Några exempel på dina kvalitetsposter som inte besparats till eftervärlden och där du fått varning:
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Protip: Om du i största hemlighet tillagar och äter ditt eget bajs till kvällsmat sparar du en hel måltid.

Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Helvete Lagerkommendanten. Vi har öppnat pandoras shitbox på flashback. Vår fina stund i tråden är över.
Vi hörs via pm framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Ja, jag ger snart upp. Det är bara att bli assimmilerad och få en slang i röven som i matrix.
Känner du liksom jag ett typ neokomplex ? Ser du ettor och nollor och skit eller har bajsis fått dålig syra nu igen ?
Helvete Dragan, jag ska facking strypa dig.
Soundtrack till den här posten: Länk

Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Du är fortfarande en värdelös fattig sopa som skyller ditt eget val att inte köpa på mig.
Desto snabbare du inser det och gör något åt det desto bättre. För din egen skull i all välmening.
Jag brukade skylla ifrån mig på externa faktorer förr. Det håller inte.
Citera
2021-04-14, 13:34
  #3
Medlem
gabrielle2s avatar
Man måste faktiskt vara lite ödmjuk och titta på sina inlägg. I stundens hetta kanske man inte tycker att det man skriver är vare sig trams eller annat skit.
Då kan man kanske ta en varning t.e.x, som en bra läxa. Lära sig läxan. Om inte blir man inte godkänd och får göra om provet efter ett halvår om det vill sig riktigt illa.
Du får se på moderatorer som " lärare"
Så ser jag på saken.
Citera
2021-04-28, 06:24
  #4
Medlem
bajssprutans avatar
Jag behöver inga lärare av den typen.
Att till och med svaren i detta delforum är förhandsmodererade känns inte så förtroendeingivande.

Hade GME-tråden fått komma upp den 20e Januari när jag skrev den hade situationen sett annan ut tror jag. Nu kom nåt klipp och klistra upp dagen efter squeezen. Snyggt jobbat av "lärarna".
Citera
2021-06-22, 02:14
  #5
Medlem
Sinestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Vi kan inte ha ett forum där jantelagen avgör vem som får fortsätta posta.
Små avundsjuka fittor som springer till bängen och golar för att herr Ringhals råkar vara begåvad med både stålar och en rejäl portion humor.
Kvalitetsskribenter ersätts med med avundsjuka iq-fiskpinne-onelinerfucktards som får sin vilja fram genom en anal regeltolkning. Inte bra.

Jag vet att jag hänger löst efter att vraket sinestro lyckades få på mig nån varning efter den förra janteattacken i GME-tråden men det här är inte ok.

Det är naturligtvis forumets regler och moderatorerna som bestämmer vad som får postas på Flashback, och inte du.

Jag har aldrig ens besökt någon GME-tråd. Du ger ett obalanserat intryck.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback