Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-12-03, 01:53
  #25
Avstängd
Flubrotizolam
Citera
2021-12-03, 01:58
  #26
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Tetrazepam - suveränt för muskelavslappning men rekreationellt är den mellan oxa och diazepam. Finns receptfritt under disk i arabiska, fransktalande länder.
Där ser man, tycker tetrazepam med lite alkohol är det bästa som finns i benso-väg. Blir väldigt flummig och välmående på dem. Smaken är som baken antar jag.

Själv håller jag med resterande som säger alprazolam, blir kall, apatisk och mycket våldsam precis som andra verkar bli. Oxazepram har lite dåligt rykte tycker jag, men håller med om att flummpotentialen är mycket låg.
Citera
2021-12-03, 02:44
  #27
Avstängd
Flubrotizolam är hittills den sämsta jag hunnit pröva
Citera
2021-12-03, 03:28
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Där ser man, tycker tetrazepam med lite alkohol är det bästa som finns i benso-väg. Blir väldigt flummig och välmående på dem. Smaken är som baken antar jag.

Själv håller jag med resterande som säger alprazolam, blir kall, apatisk och mycket våldsam precis som andra verkar bli. Oxazepram har lite dåligt rykte tycker jag, men håller med om att flummpotentialen är mycket låg.
Tycker om Tetra, även om det var många år sedan jag kom över den.

Sämst skulle jag säga är Oxazepam eller någon obskyr RC-benso man lyckats få tag på.
Citera
2021-12-03, 05:54
  #29
Avstängd
Håller med många härinne Sobril och Xanor lär vara de sämsta, xanor är dessutom mest destruktiv.
Citera
2023-12-07, 11:01
  #30
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Jag måste nog säga midazolam för att den är så hypad, men har aldrig fått nåt särskilt rus vare sig av dormicum tabletter eller det flytande man får hos tandläkaren.
Citera
2023-12-22, 08:52
  #31
Medlem
FrostensBarns avatar
Oxascand&Diazepam utan tvekan utav dom "normala" habbarna, sen finns det ju analoger som varit värdelösa/svaga/inaktiva.

Behöver 150-200mg utav båda för att ens känna något, och det är utan tolerans och båda från Svenskt apotek så inge skitgrejer.
Citera
2024-01-01, 19:32
  #32
Avstängd
TredjeDikets avatar
Sluter mig till majoriteten här.
Oxascand (Oxazepam) är svagaste benson som förskrivs i Sverige.

Det skrivs främst ut till pensionärer "mot oro" eller "till natten". Men för all del - ju mindre potent desto mindre AT sedan. Man kan t om gå cold turkey på dem utan de djävulska benso AT som folk normalt får.
Citera
2024-01-02, 14:50
  #33
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Personligen så tycker jag Diazepam suger balle för allt annat än att sova på. Jag blir bara trött
Ej testat svagare som sobril
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback