Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-29, 18:40
  #1
Medlem
https://blog.zaramis.se/2020/11/04/g...ckholm-alvsjo/
är det någon som vet mer om dom?
Citera
2021-04-29, 18:48
  #2
Medlem
SlussenSTHLMs avatar
Varför envisas folk med att skriva nätverket som om det vore maffia? Södertäljenätverket kan jag förstå, men inte årstanätverket och älvsjönätverket.
Citera
2021-04-30, 15:11
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlussenSTHLM
Varför envisas folk med att skriva nätverket som om det vore maffia? Södertäljenätverket kan jag förstå, men inte årstanätverket och älvsjönätverket.

Det är väl rimligtvis polisen som valt att benämna olika grupperingar och var de huserar / härstammar för att kunna hålla isär. Alla gäng kanske inte nödvändigtvis namnger sig själva.
Citera
2021-04-30, 15:35
  #4
Medlem
Enterprises avatar
Är det inte enbart Prästgårdsgärdet (nedre Solberga och vid stationen) där packet huserar?
Både villa-Älvsjö och "övre" delen av Solberga känns lugna.
Citera
2021-04-30, 15:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Är det inte enbart Prästgårdsgärdet (nedre Solberga och vid stationen) där packet huserar?
Både villa-Älvsjö och "övre" delen av Solberga känns lugna.
ja precis prästgårdsgärdet är inte någon farligt område direkt men har varit en del skottlossningar där sist många från solberga har varit misstänkta för skottlossningar mot hagsätranätverket om jag minns rätt
Citera
2021-05-01, 13:39
  #6
Medlem
SlussenSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
Det är väl rimligtvis polisen som valt att benämna olika grupperingar och var de huserar / härstammar för att kunna hålla isär. Alla gäng kanske inte nödvändigtvis namnger sig själva.
Jo, det förstår jag, men folket hakar ju på.
Samma med "buset".
Citera
2022-01-28, 06:39
  #7
Medlem
Han som rånade hollywoodfrun är väll med också h*cham ouc*f
*=i
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback