Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-06-29, 09:06
  #49
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
De få inlägg du anmält är till över 50 % sådana som svarat dig, men inte håller med dig, alltså argumenterat mot dig.

Det du skriver genomsyras konstant av hur du vill tysta delar av folk på FB. De du anser vara "clowner med 0 analytisk förmåga" (inte så lite ironiskt för övrigt). Alla inlägg från dig här i meta handlar i princip om att du vill tysta någon falang som du anser motarbetar dig.
Tystar han folk?
IR5 står för nåt som är 90% hatad av svennar och exiliranier som ger fitta till svennarna. Svennen tål inte kritiken han skriver. Har du inte fattat det? Modsen orkar inte med honom för att han ställer frågor som bränner röv.
Det e ni som måste underlätta för såna användare att uttrycka sig. Det e ju det FB e till för. De e marginalerna i svenska demokratin som inte får uttrycka sig på kafferasterna. Jag har märkt att det inte blir en debatt mellan honom o SDanhängare eller ateister eftersom såna får en stor kuk i röven. Du tolkar det till att han tystar folk. Det gör han inte men fb har inte många medlemmar som kan diskutera nåt på riktigt. Istället skyller du sajtens fittor på såna som honom för att du antagligen inte orkar förbättra sajten.

Invandrare är en grej som SDfittor vill snacka om. Ok, bra, man kan snacka om det med nån som e invandrare o inte e produkten av svennesamhället. Hur många såna finns här? Serlöst hur många har vi här?

Man anmäler inte nån som e emot bara för att tysta. Fittor som upprepar nåt som redan motbevisats ska anmälas. Tex typ att Ahmadinejad har sagt att Israel ska uttrotas o alla judar ska dödas. En sån fitta ska anmälas o ni ska ta bort ett sånt inlägg om ni vill ha serlösa diskussioner. Fattar du? Det e störande o svårare att utveckla en fucking diskussion om en fitta hela tiden återkommer med samma sak som inte stämmer.
Citera
2021-06-29, 09:51
  #50
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Tystar han folk?
IR5 står för nåt som är 90% hatad av svennar och exiliranier som ger fitta till svennarna. Svennen tål inte kritiken han skriver. Har du inte fattat det? Modsen orkar inte med honom för att han ställer frågor som bränner röv.

Han lyckas givetvis inte tysta någon, men han försöker frenetiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Det e ni som måste underlätta för såna användare att uttrycka sig.


Nej, det måste vi givetvis inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Det e ju det FB e till för.

Nej, det är det inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
De e marginalerna i svenska demokratin som inte får uttrycka sig på kafferasterna. Jag har märkt att det inte blir en debatt mellan honom o SDanhängare eller ateister eftersom såna får en stor kuk i röven. Du tolkar det till att han tystar folk. Det gör han inte men fb har inte många medlemmar som kan diskutera nåt på riktigt. Istället skyller du sajtens fittor på såna som honom för att du antagligen inte orkar förbättra sajten.

Nej, du har som vanligt inte begripit ett smack.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Invandrare är en grej som SDfittor vill snacka om. Ok, bra, man kan snacka om det med nån som e invandrare o inte e produkten av svennesamhället. Hur många såna finns här? Serlöst hur många har vi här?

inte vet jag, och det är helt irrelevant.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Man anmäler inte nån som e emot bara för att tysta. Fittor som upprepar nåt som redan motbevisats ska anmälas.

Nej enbart regelbrott ska RP:as. Här har du problemet. Det är väldigt vanligt att människor som blir överkörda i debatterna istället väljer att RP:a inlägg de inte håller med om.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Tex typ att Ahmadinejad har sagt att Israel ska uttrotas o alla judar ska dödas. En sån fitta ska anmälas o ni ska ta bort ett sånt inlägg om ni vill ha serlösa diskussioner. Fattar du? Det e störande o svårare att utveckla en fucking diskussion om en fitta hela tiden återkommer med samma sak som inte stämmer.

Vad du inte tycks fatta är att även åsikter som du tycker är störande är helt ok på forumet.

Fattar du?
Citera
2021-07-02, 01:23
  #51
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Han lyckas givetvis inte tysta någon, men han försöker frenetiskt.




Nej, det måste vi givetvis inte.



Nej, det är det inte.



Nej, du har som vanligt inte begripit ett smack.



inte vet jag, och det är helt irrelevant.



Nej enbart regelbrott ska RP:as. Här har du problemet. Det är väldigt vanligt att människor som blir överkörda i debatterna istället väljer att RP:a inlägg de inte håller med om.



Vad du inte tycks fatta är att även åsikter som du tycker är störande är helt ok på forumet.

Fattar du?

Du fattar inte. Jag vet att det finns olika perspektiv i en diskussion. Men en på FB som musse som står för sina åsikter e i marginalerna. Ni e hårdare mot mussarna. Hatgrejen börjar när antagligen falska medlemmar postar skit om mussen.

Vet du vad jag tror? Jag tror ni till slut irriterar grupper i samhället som kommer kosta er själva massor. Ni lovar att de kan komma o säga sina åsikter men
Citera
2021-07-02, 01:37
  #52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Tystar han folk?
IR5 står för nåt som är 90% hatad av svennar och exiliranier som ger fitta till svennarna. Svennen tål inte kritiken han skriver. Har du inte fattat det? Modsen orkar inte med honom för att han ställer frågor som bränner röv.
Det e ni som måste underlätta för såna användare att uttrycka sig. Det e ju det FB e till för. De e marginalerna i svenska demokratin som inte får uttrycka sig på kafferasterna. Jag har märkt att det inte blir en debatt mellan honom o SDanhängare eller ateister eftersom såna får en stor kuk i röven. Du tolkar det till att han tystar folk. Det gör han inte men fb har inte många medlemmar som kan diskutera nåt på riktigt. Istället skyller du sajtens fittor på såna som honom för att du antagligen inte orkar förbättra sajten.

Invandrare är en grej som SDfittor vill snacka om. Ok, bra, man kan snacka om det med nån som e invandrare o inte e produkten av svennesamhället. Hur många såna finns här? Serlöst hur många har vi här?

Man anmäler inte nån som e emot bara för att tysta. Fittor som upprepar nåt som redan motbevisats ska anmälas. Tex typ att Ahmadinejad har sagt att Israel ska uttrotas o alla judar ska dödas. En sån fitta ska anmälas o ni ska ta bort ett sånt inlägg om ni vill ha serlösa diskussioner. Fattar du? Det e störande o svårare att utveckla en fucking diskussion om en fitta hela tiden återkommer med samma sak som inte stämmer.
Du skriver på ett anonymt forum bahram, vad gör dig så säker på att dom du pratar med är svenskar?


Sluta svamla om "svennar", dom som skriver här är ofta provokatörer/troll osv, kan du inte se igenom det kan du inte vara särskilt klarsynt.
__________________
Senast redigerad av Vildsill 2021-07-02 kl. 01:45.
Citera
2021-07-03, 10:06
  #53
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Du fattar inte. Jag vet att det finns olika perspektiv i en diskussion. Men en på FB som musse som står för sina åsikter e i marginalerna. Ni e hårdare mot mussarna.

Nej, vad du inte fattar är att vi skiter blankt i vem som påstår sig vara vad. Du, liksom alla andra som enögt fokuserar på en sak, har oerhört svårt att inse att inte alla bryr sig om just din käpphäst. Du får gärna påstå dig vara "musse" eller "svenne", vad fan skull vi bry oss om det för?

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Hatgrejen börjar när antagligen falska medlemmar postar skit om mussen.

Jaha, so what? Vi skiter i vad som postas om mussen så länge de som postar följer reglerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Vet du vad jag tror? Jag tror ni till slut irriterar grupper i samhället som kommer kosta er själva massor.

Du får tro precis vad fanken du vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Ni lovar att de kan komma o säga sina åsikter men

Men, vaddå? Ja, de (dvs alla) får komma hit och säga sina åsikter.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback