Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-05, 13:28
  #1
Medlem
Jag undrar om T3 (drog) eller DHEA (finns som kostillskott) är lagliga eller är det lika olagligt som att ha testosterone etc?
Citera
2021-05-07, 12:26
  #2
Medlem
HALLÅ!!!!!!!

Är pregnenolone och progsterone OK?
Citera
2021-05-07, 15:11
  #3
Medlem
Nemoisafish999s avatar
T3 vet man är olagligt om man inte har recept, DHEA finns att köpa på svenska sidor. Hur vida DHEA är lagligt eller inte vad vet jag, vem bryr sig?
Pregnenolone ska vara ett säkrare än DHEA och finns att köpa på många sidor så den är laglig, varför har det betydelse? Du kan kolla upp alla frågor själv, inte svårt att göra.
Citera
2021-05-08, 16:23
  #4
Medlem
Nej, det är inte "lika olagligt" som att ha testosteron utan recept. Jag har själv importerat stora mängder DHEA och Pregnenolone, fick frågor från Tullverket och sade att det var till eget bruk jag köpt det eftersom det är så dyrt i Sverige och fick då hem paketen.
Citera
2021-05-08, 16:34
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Nej, det är inte "lika olagligt" som att ha testosteron utan recept. Jag har själv importerat stora mängder DHEA och Pregnenolone, fick frågor från Tullverket och sade att det var till eget bruk jag köpt det eftersom det är så dyrt i Sverige och fick då hem paketen.
Intresant jag kommer ihåg när jag köpte progsterone kräm , dhea etc via DHL så skicka de tillbaks paketet (fick ingen notice heller). och ginkgo biloba en herb. fattar inte hur det fungerar. Jag antar att vissa olagliga saker släpper de igenom beronde på vem som jobbar där den dagen.
__________________
Senast redigerad av HackForums 2021-05-08 kl. 17:17.
Citera
2021-05-08, 18:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
Intresant jag kommer ihåg när jag köpte progsterone kräm , dhea etc via DHL så skicka de tillbaks paketet (fick ingen notice heller). och ginkgo biloba en herb. fattar inte hur det fungerar. Jag antar att vissa olagliga saker släpper de igenom beronde på vem som jobbar där den dagen.
nevemind det var inte dhea bara progesterone. Tror för att det finns på recept i sverige.samma med ginkgo biloba
Citera
2021-06-17, 18:55
  #7
Medlem
Vart beställer pregnenolone & dhea ifrån? Jag hittar iaf ingen svensk sida och alla sidor jag hittar levererar ej till Sverige. Iaf om man vill ha något av de bättre märkena typ pure encapsulations.

Kan någon vara snäll att posta en länk till webbshop som säljer pregnenolone & dhea samt levererar till Sverige. Är det en svensk sida så det skickas inom Sverige så hade det varit väldigt tacksamt!

Vilka doser kör ni på pregnenolone & dhea?

Vilka effekter märker ni av det?

Tacksam för svar!

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback