Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-07-18, 23:21
  #13
Avstängd
bodyfasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antisocialgubbe
Här är en annan

Gjorde test par år sen
Hade låg testo.
Sen hände en tragisk händelse i släkten så jag orkade inte bry om det eller annat.


Nu vill jag boosta min Testo när jag börjat må bättre.

Hur gör jag det enklast ?
Tror inte på tillskott naturläkemedel och så.

Jag vill ha Testo som är äkta.
Finns det i piller? hatar sprutor.
Finns det i små dosor ? eller kan jag dela ett piller ?

Det här är inte för muskelbygge, utan för välbefinnande.
Snälla hjälp

Vilket testo av dom riktiga är snällast mot kroppen ?
Tänkt ta 3-4 gånger lägre dos än kroppsbyggare tar.
En liten boost med andra ord bara.

Finns det annars SARMS som är som testo ? vilket ? vilken mängd ska man ta för liten boost ?
ej kroppsbygge

Hjälp önskas seriöst, inga moraltanter tack

Jag vägrar gå till läkare, Jag har extrem Vitarocken sjukan

ja det stämmer mycket väl att kosttillskott och naturläkemdel inte ökar testonivåerna utan det är bara ett sätt att tjäna på dumma människor som tror på sånt.

Förövrigt har du noll koll om testostereon/steroider, du boostar inte dina testovärden med syntetisk testo utan snarare du stänger ner din egen hormonproduktion den dagen när du kliver av och det kan ta i värsta fall upp till 1 år innan du får tillbaka din normal produktion. Du vet inte ens hur höga testonivåer du har naturlig, du kanske ska börja med att kolla upp dina nivåer först.
Citera
2021-07-19, 00:03
  #14
Medlem
antisocialgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
ja det stämmer mycket väl att kosttillskott och naturläkemdel inte ökar testonivåerna utan det är bara ett sätt att tjäna på dumma människor som tror på sånt.

Förövrigt har du noll koll om testostereon/steroider, du boostar inte dina testovärden med syntetisk testo utan snarare du stänger ner din egen hormonproduktion den dagen när du kliver av och det kan ta i värsta fall upp till 1 år innan du får tillbaka din normal produktion. Du vet inte ens hur höga testonivåer du har naturlig, du kanske ska börja med att kolla upp dina nivåer först.

Tack för info

Vet att nivåerna är låga.
Det visade två olika tester förut.
Alla biverkningar som låg testo ger har jag än idag.

Du kanske är proffs ?

Vilka Äkta Testo finns som Piller ? Eller pulver ? Eller som Sarms kanske?
Vill verkligen undvika sprutor till max....
Jag tänkte prova låg dos.
Som ett vilt-exempel säg att en kroppsbyggare tar 100mg av det dagligen,
Då kommer jag börja med testa endast 25mg i par månader för att se om det blir bättre.
Vilket jag tror att det blir. Minimala doser borde göra att jag hamnar på ganska normal nivå
I värsta fall får jag öka till halvdos senare.

Tips önskas på Äkta testo piller, eller pulver, eller sarms som på riktigt ökar Testosteronet.
Märken? typer?
Samt tips på mkt låg dos/mängd av dessa önskas med.
Gärna 3ggr svagare dosförslag mot vad kroppsbyggarna tar.
Skriv gärna vad normala dosen är vad en kroppsbyggare tar, då kan jag själv räkna ut
det till 3-4 gånger lägre (micro dosera i början) för att se om det hjälper.
Det måste ju hjälpa tror jag.

Behöver veta dessa saker innan jag skriver i tråden Inrikes Anabola shoppar .

Hjälp till nu, var inte så svåra snälla.
Vad hade ni skaffat i mitt fall ? Utan att besöka läkare med vita rockar, De är läskiga som fan tycker jag.
Citera
2021-07-19, 00:34
  #15
Avstängd
bodyfasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antisocialgubbe
Tack för info

Vet att nivåerna är låga.
Det visade två olika tester förut.
Alla biverkningar som låg testo ger har jag än idag.

Du kanske är proffs ?

Vilka Äkta Testo finns som Piller ? Eller pulver ? Eller som Sarms kanske?
Vill verkligen undvika sprutor till max....
Jag tänkte prova låg dos.
Som ett vilt-exempel säg att en kroppsbyggare tar 100mg av det dagligen,
Då kommer jag börja med testa endast 25mg i par månader för att se om det blir bättre.
Vilket jag tror att det blir. Minimala doser borde göra att jag hamnar på ganska normal nivå
I värsta fall får jag öka till halvdos senare.

Tips önskas på Äkta testo piller, eller pulver, eller sarms som på riktigt ökar Testosteronet.
Märken? typer?
Samt tips på mkt låg dos/mängd av dessa önskas med.
Gärna 3ggr svagare dosförslag mot vad kroppsbyggarna tar.
Skriv gärna vad normala dosen är vad en kroppsbyggare tar, då kan jag själv räkna ut
det till 3-4 gånger lägre (micro dosera i början) för att se om det hjälper.
Det måste ju hjälpa tror jag.

Behöver veta dessa saker innan jag skriver i tråden Inrikes Anabola shoppar .

Hjälp till nu, var inte så svåra snälla.
Vad hade ni skaffat i mitt fall ? Utan att besöka läkare med vita rockar, De är läskiga som fan tycker jag.

Det finns inga testo i form av pulver eller piller. Det finns två sorter gel eller injektion. Vad hade du för testonivåer och samt fria testo nivåer (SHBG)? Du har nu upprepat flera ggr att du har låga nivåer men hur låga? Hur många nmol? Av vad du skriver bla att du är rädd att träffa läkare misstänker jag att du har någon typ av psykisk besvär och hela det här liknar ett självskadebeteende.

Om du verkligen lider av testobrist då måste du träffa en läkare eller alternativ via webcam, om du har jätte låga nivåer så får du recept. www.rewell.se är något för dig, dom träffar sina klienter via webcam.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback