Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-10, 06:36
  #289
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Bara svenska som straffas hårt

Ja, och detta går "kopparormen" i spetsen för, fy fan vilka hemska sk politiker vi har i detta land.
Citera
2021-11-10, 18:50
  #290
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
TS för endast fram rena önsketänkanden. Sexköp kommer aldrig "de facto avkriminaliseras" här i Sverige. Polisen gör regelbunden spaning. Förr eller senare kommer man åka fast om man köper sex i det här PK-landet.

Köp utomlands om ni inte vill förstöra era liv.

Ingens liv blir "förstört" pga att man åker fast för sexköp. Men det är vad vissa vill att vi ska tro. Just att vissa människor är så rädda för att bryta mot lagen, det är det dom vill utnyttja.

Finns gott om folk där ute som begått brott och ändå har hittat jobb.
Citera
2021-11-10, 19:10
  #291
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Ingens liv blir "förstört" pga att man åker fast för sexköp. Men det är vad vissa vill att vi ska tro. Just att vissa människor är så rädda för att bryta mot lagen, det är det dom vill utnyttja.

Finns gott om folk där ute som begått brott och ändå har hittat jobb.
Ledsen men så enkelt är det inte. Vem ska du gifta dig med när det står på belastningsregister att du köpt mutta?

Finns dessutom massor med jobb som kräver att du är ostraffad eller där arbetsgivare vill ha belastningsregister.

För mig handlar det inte om att vara rädd eller skämmas för det jag gör. Men att jag inte vill förstöra min framtid på arbetsmarknaden eller framtida förhållanden. Då kan jag lika gärna åka till nåt annat land där det är lagligt som i Danmark.
Citera
2021-11-10, 19:20
  #292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Ledsen men så enkelt är det inte. Vem ska du gifta dig med när det står på belastningsregister att du köpt mutta?

Finns dessutom massor med jobb som kräver att du är ostraffad eller där arbetsgivare vill ha belastningsregister.

För mig handlar det inte om att vara rädd eller skämmas för det jag gör. Men att jag inte vill förstöra min framtid på arbetsmarknaden eller framtida förhållanden. Då kan jag lika gärna åka till nåt annat land där det är lagligt som i Danmark.

gift dig md nagon som gillar en kille som gillar mutta
Citera
2021-11-10, 19:34
  #293
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Ledsen men så enkelt är det inte. Vem ska du gifta dig med när det står på belastningsregister att du köpt mutta?

Finns dessutom massor med jobb som kräver att du är ostraffad eller där arbetsgivare vill ha belastningsregister.

För mig handlar det inte om att vara rädd eller skämmas för det jag gör. Men att jag inte vill förstöra min framtid på arbetsmarknaden eller framtida förhållanden. Då kan jag lika gärna åka till nåt annat land där det är lagligt som i Danmark.

Har aldrig blivit tillfrågad av en arbetsgivare om att visa ett utdrag ut straffregistret. Blev tillfrågad om jag suttit i fängelse men det var allt.
Vill inte gifta mig. Men visst finns det tjejer som får gilla läget då

Köp sex i Sverige!!
Citera
2021-11-10, 20:20
  #294
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Har aldrig blivit tillfrågad av en arbetsgivare om att visa ett utdrag ut straffregistret. Blev tillfrågad om jag suttit i fängelse men det var allt.
Vill inte gifta mig. Men visst finns det tjejer som får gilla läget då

Köp sex i Sverige!!
Utbudet suger kuk här. Alla ser så slitna och fula ut, dessutom dyrare än i Danmark eller Tyskland.
Citera
2021-11-10, 21:38
  #295
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Utbudet suger kuk här. Alla ser så slitna och fula ut, dessutom dyrare än i Danmark eller Tyskland.

ja, det är nog sant många gånger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback