Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-07-18, 00:45
  #25
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Nu är du lite negativ, han håller inte heller alla gånger med dopingjouren. Det är klart att dopingjouren bedriver propaganda mot doping och sprider mycket fel information till allmänheten men Mikael lehtiet kan sin sak. Gå och lyssna vad han säger i dopingspodden: https://www.renhardtraning.com/podd

Har pratat med han ett par ggr och kan intyga att han är inte emot doping och han kan verkligen sin sak.

Jo jag har lyssnat på det där och läst delar av det han skrivit. Inget av det han säger imponerar direkt och han kryddar med mycket raljerande och ogrundade fördomar. De fördomarna drabbar i slutändan tusentals män som är i behov av trt i Sverige då han tyvärr har en del inflytande i Sverige (på den internationella vetenskapliga arenan är han mer betraktad som en noob).
Citera
2021-07-18, 11:58
  #26
Avstängd
bodyfasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Jo jag har lyssnat på det där och läst delar av det han skrivit. Inget av det han säger imponerar direkt och han kryddar med mycket raljerande och ogrundade fördomar. De fördomarna drabbar i slutändan tusentals män som är i behov av trt i Sverige då han tyvärr har en del inflytande i Sverige (på den internationella vetenskapliga arenan är han mer betraktad som en noob).

En del av hans påstående i podden stämmer inte ex att egenproduktionen kommer tillbaka oavsett hur länge man kurat och vi som har sysslat med det här länge vet att det inte stämmer. Jag vet minst 3-4 personen som inte lyckats få tillbaka sin egenproduktion efter flera år, deras testovärden ligger på
0-nmol och en av dom skiftar mellan 3-4nmol.

Har man kurat i många år xx antal kurer så är risken stor att man aldrig får tillbaka sin egenproduktion.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback