Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-11, 19:00
  #1
Medlem
Jag går på rad140 och har någon vecka kvar till sista dosen. Därefter tänkte jag hoppa på testo-e kur i 16 veckor.

Måste jag vänta med köra testo-e kuren och köra först pct vilket är nolva då eller kan jag hoppa direkt på testo-e kuren efter sista tabletten?

Vissa säger att det är endast blodprovet som kan besvara den frågan, då rad140 stänger av en rejält, men säg ifall om jag skulle vara det måste jag då först ta nolva i 30 dagar innan man ens tänker på nåt annat kur?

Men om jag inte är avstängd så värst mycket kan hoppa på den nya kuren?
Citera
2021-08-11, 19:08
  #2
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Jag går på rad140 och har någon vecka kvar till sista dosen. Därefter tänkte jag hoppa på testo-e kur i 16 veckor.

Måste jag vänta med köra testo-e kuren och köra först pct vilket är nolva då eller kan jag hoppa direkt på testo-e kuren efter sista tabletten?

Vissa säger att det är endast blodprovet som kan besvara den frågan, då rad140 stänger av en rejält, men säg ifall om jag skulle vara det måste jag då först ta nolva i 30 dagar innan man ens tänker på nåt annat kur?

Men om jag inte är avstängd så värst mycket kan hoppa på den nya kuren?


Tumregel, desto längre on, desto längre återhämtning. Alltid bra att vara off och återhämta sig. Men nolva är ju inte heller något som man vill tugga hela tiden så vet du att du inte kommer hålla dig off särskilt länge, då kan du väl lika gärna skita i det och köra igång testot nu? Tar någon vecka innan du får effekt av testot, hur lång tid är det kvar på rad? De funkar för övrigt bra ihop jag har kört den.
Citera
2021-08-11, 19:11
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Tumregel, desto längre on, desto längre återhämtning. Alltid bra att vara off och återhämta sig. Men nolva är ju inte heller något som man vill tugga hela tiden så vet du att du inte kommer hålla dig off särskilt länge, då kan du väl lika gärna skita i det och köra igång testot nu? Tar någon vecka innan du får effekt av testot, hur lång tid är det kvar på rad? De funkar för övrigt bra ihop jag har kört den.

Jag har inte grejerna just nu därav den anledningen jag frågar hur fan jag ska göra.

Jag har 3 veckor kvar av rad140.

Jag måste förberedda mig redan nu därför frågar jag och mottar tips på vad är den effektivaste och bästa valet i min sits.
Citera
2021-08-11, 19:18
  #4
Medlem
Off topic men var beställde du ifrån? Vill själv testa med är lite rädd för att den ska fastna i tullen :/
Citera
2021-08-11, 19:21
  #5
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Jag har inte grejerna just nu därav den anledningen jag frågar hur fan jag ska göra.

Jag har 3 veckor kvar av rad140.

Jag måste förberedda mig redan nu därför frågar jag och mottar tips på vad är den effektivaste och bästa valet i min sits.

Går du efter skolboken och prioriterar hälsan 200%, då kliver du av och kör en pct. Håller dig av lika länge du varit på. Detta är det sunda valet.

Kommer du dö av att kliva på testo only fortast möjligt? Svar nej, men det blir en ganska lång tid on och nerstängd. Väljer du att fortsätta så rekommenderas låg dos hcg resten av kuren. Annars hade jag klivit av, lång tid on som sagt.
Citera
2021-08-11, 19:22
  #6
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cudnzz123
Off topic men var beställde du ifrån? Vill själv testa med är lite rädd för att den ska fastna i tullen :/

Tullen? Vi har ju hur mycket sarms som helst inrikes.
Citera
2021-08-11, 19:24
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Går du efter skolboken och prioriterar hälsan 200%, då kliver du av och kör en pct. Håller dig av lika länge du varit på. Detta är det sunda valet.

Kommer du dö av att kliva på testo only fortast möjligt? Svar nej, men det blir en ganska lång tid on och nerstängd. Väljer du att fortsätta så rekommenderas låg dos hcg resten av kuren. Annars hade jag klivit av, lång tid on som sagt.

Det är lugnt jag kan vänta. Trodde Rad skulle ge sjuka resultat men hade nog fel så får nog ta testo-e istället o därefter gå mot starkare och se hur kroppen reagerar.

Men med andra ord Nolva i 30 dagar. Sen efter det vänta 8 veckor och sen efter det börja ny kur?
Citera
2021-08-11, 19:33
  #8
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Det är lugnt jag kan vänta. Trodde Rad skulle ge sjuka resultat men hade nog fel så får nog ta testo-e istället o därefter gå mot starkare och se hur kroppen reagerar.

Men med andra ord Nolva i 30 dagar. Sen efter det vänta 8 veckor och sen efter det börja ny kur?

Det låter klokt och bra. Mycket tjat om blodprov men det är det enda sättet att säkert se vart man står.

Jag hade kör nolvan, och 4 veckor efter det, dvs totalt 8v Off, hade jag gjort ett blodprov. Har du bra värden där då är det bara och gasa vidare med en Testo kur om du vill. Annars väntar du vidare hela tidsplanen ut innan du startar.

Tråkigt att du inte blev helt nöjd med rad kuren.
Citera
2021-08-12, 20:53
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Tullen? Vi har ju hur mycket sarms som helst inrikes.

Har du köpt från någon sida inrikes? Isåfall kan du inte skriva vilken i PM?
Citera
2021-08-21, 09:25
  #10
Medlem
s44ms avatar
"tumregeln" är att vänta minst lika länge som du vart ON
så har du legat ON 8v ska du vila 8v

jag rekomenderar det dubbla dock
har du var ON 8v så ska du vila 16V..återhämtningen är en viktig fas för kroppen om du bryr dig om din kropp och hälsa vill säga...
känns 16v för långt vilket många youngsters idag tycker kan man alltid köra roliga tilskott under denna period såsom kreatin, testoo booster och divers tillskott för ökad pump på gymmet vilket brukar få passen att kännas bättre,, som en man sa I LOVE THIS FEELING!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback