Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-13, 01:03
  #253
Medlem
Crapmagics avatar
Moa kände sig för okvinnlig om hon hade ställt upp på armbrytning, det vore förnedrande
Citera
2024-04-19, 22:59
  #254
Medlem
Crapmagics avatar
"Kan vi bli ihop?"
"Du är vacker"

Detta är ord om Victor Lexel från Garplind i sändning

Självklart visste inte den här generationen vem Irene Lind var, men jag visste att så fort Emil sa namnet Maj Zameselius så visste jag var han var på väg att han skulle
till CP, för även CP har ju fyllegråtit över Maj i Gert Fylkings dokumentär där CP skulle
pressas att erkänna lustmordet. Även Brunnberg har ju pratat om att CP gick i hans klass

Mes Sveriges blåstaste medieperson vet inte hur CP ser ut ens
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-19 kl. 23:18.
Citera
2024-04-26, 23:25
  #255
Medlem
Crapmagics avatar
Finns det nånting i kvällens avsnitt som ni anser att jag kan ha fog för att
kunna reagera negativ på ifrån en gäst? med tanke på att jag sysslar ju med det här helt främmande fenomenet att kommentera enskilda avsnitt på flashback
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-26 kl. 23:43.
Citera
2024-04-26, 23:42
  #256
Medlem
I Cyklopernas land jämrar sig de medverkande Emil Jönsson eller Amie Bramme Sey över saker som är bagatellartade. Och en del andra medverkande gör samma sak. Cyklopernas land är ett jämmer program där ett gäng kverulanter håller på. De som blir påhoppade får aldrig en chans att försvara sig mot påhoppen som förekommer i programmet. Rickard Sjöberg, Tareq Taylor är personer som blivit påhoppade. Sen må Amie vara en sötnos men ändå
Citera
2024-04-27, 00:07
  #257
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
I Cyklopernas land jämrar sig de medverkande Emil Jönsson eller Amie Bramme Sey över saker som är bagatellartade. Och en del andra medverkande gör samma sak. Cyklopernas land är ett jämmer program där ett gäng kverulanter håller på. De som blir påhoppade får aldrig en chans att försvara sig mot påhoppen som förekommer i programmet. Rickard Sjöberg, Tareq Taylor är personer som blivit påhoppade. Sen må Amie vara en sötnos men ändå
Kan du tala klarspråk om vad det är för bagateller (som gjorde att du tog bladet från munnen just ikväll och ingen annan vecka? ) jo i kväll feminism & antirasism i en koordinerad bagatellattack sen har du fel fokus i att du anser att det viktiga är att dom som blir påhoppade måste bjudas in för att försvara sig.
Rickard Sjöberg och Taylor är oavsett oförmögna att försvara sig själva eftersom dom är offentliga personer och slavar under en åsiktskorridor, varför det är du och vi som istället måste försvara dom i denna tråd :P, t.e.x att Rickard Sjöberg är helt normal som kategoriserar människor i svenskar och icke svenskar.

Emil Persson är en vänsteraktivist som igenom sitt värv försöker lågintensivt opinionsmissbilda, Amies dito funktion i tv känner väl alla till, så du borde inte vara ett dugg förvånad över vad Cyklopernas land blir, det du borde rasa över här istället för att någon har varit oschysst mot en kändis är att svts hjärntvätts-TV får existera och kablas ut till 100 000 tals känsliga människor, och att deras budskap får stå oemotsagt utan att konservativa radikala aktivister får gå i klinch mot deras världsbild

Det handlar inte om principiellt beteende människor emellan, kverulantismen är kul så länge dom håller sig ifrån sin felaktiga värdegrund, det var alltså kul att Amie uppenbart aldrig blivit så smickrad som när Himbo-Elis utsåg henne till porrstjärna på internationella kvinnodagen
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-27 kl. 01:02.
Citera
2024-04-27, 15:56
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Finns det nånting i kvällens avsnitt som ni anser att jag kan ha fog för att
kunna reagera negativ på ifrån en gäst? med tanke på att jag sysslar ju med det här helt främmande fenomenet att kommentera enskilda avsnitt på flashback
Cyklopernas Land är ett hårt vänstervridet program med obehagliga deltagare som diskuterar skitsaker. Bögar, tjockisar och illa klädda V-aktivister. Vilket skräp. Kan inte SvT bättre?
Citera
2024-05-04, 00:03
  #259
Medlem
Crapmagics avatar
Bobbie ALtoff pratade precis som Moa Wallin, fast rolig, kanske är det Bobbie Moa försöker att vara! , helt otroligt att Messiah kunde missa den uppenbara liknelsen

Citat:
Ursprungligen postat av TajtaJeans
Cyklopernas Land är ett hårt vänstervridet program med obehagliga deltagare som diskuterar skitsaker. Bögar, tjockisar och illa klädda V-aktivister. Vilket skräp. Kan inte SvT bättre?
Är Roger Morgan i senaste avsnittet verkligen straight? superklippet!
hans Instabild väckte allt annat än Garplind-kärlek i Messias förtryckta blick notera jag.

Var det okay att spola förbi Elis lilla inslag? vilka är dessa människor han pratar om ens?
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-04 kl. 00:46.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback