Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-10-10, 23:42
  #25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Varför skulle det vara på något annat sätt? Finns det en anledning att tro att han inte har gjort det han blev avstängd för?
Vet inte, jag frågar bara dig varför du talar som om du vet.
Citera
2021-10-10, 23:43
  #26
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkfitta
Du vet ingenting om varför admin5 agerar som han gör du bara antar att allt är ok och inget är fel.
Den enda anledningen du har gett är att du inte kan se några inlägg som bryter mot regeln. Men såna inlägg blir raderade, så du har inga vettiga belägg för att admin5 har gjort fel.
Citera
2021-10-10, 23:45
  #27
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskrut
Vet inte, jag frågar bara dig varför du talar som om du vet.
Om någon lägger upp ett påstående utan några belägg så kommer jag naturligtvis inte att behandla det som legitim kritik. Han snackar bullshit tills han kan visa något som tyder på att det inte är bullshit.
Citera
2021-10-10, 23:47
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Om någon lägger upp ett påstående utan några belägg så kommer jag naturligtvis inte att behandla det som legitim kritik. Han snackar bullshit tills han kan visa något som tyder på att det inte är bullshit.
Men du snackar också bullshit när du påstår dig veta hur det ligger till. Belägg för ditt påstående tack?
Citera
2021-10-11, 00:12
  #29
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskrut
Men du snackar också bullshit när du påstår dig veta hur det ligger till. Belägg för ditt påstående tack?
Det är TS påstående som behöver belägg. Har han inga belägg så kan man avfärda det som skitsnack. Mina belägg är reglerna. Skitinlägg raderas enligt reglerna och postar man mer skit än bra inlägg så blir man avstängd. Om någon påstår att en admin inte har handlat enligt reglerna så måste han ha bevis för det.
Citat:
Ursprungligen postat av Moondoom
I varenda tråd alltid samma judeshills som judeshillar.

Reggade igår och shillar för PK och Flashbackadministrationen som en bög dreglar på en kuk.
Det börjar bli för uppenbart nu att med er shills.

Om admin är på er sida så är det avgjort, judeshillsen har dödat Flashback och Flashback är inne på sista andningen där all intressant diskussion förflyttas härifrån, boomersarna tar över och skiten dör.

Grattis Flashback, judeshillsen dödade er, också.
Så man är både jude och shill om man inte tror på vad som helst utan bevis? Om ni sinnessjuka nötter tror att hela Flashback styrs av judeshills, varför är ni kvar på forumet?
Citera
2021-10-11, 00:34
  #30
Administrator
admin5s avatar
Bilan föll slutligen när billigbajs skrev här i metaforumet att han skulle gå och bajsa - det här är inget tramsforum, så till slut så trädde han över gränsen och blev "forumförstörande". Men det var verkligen inte hans första och enda raderade inlägg.


admin5
Citera
2021-10-11, 05:51
  #31
Medlem
KingHisss avatar
Varför bryr du dig om detta?
Citera
2021-10-11, 06:51
  #32
Medlem
Hatans avatar
Jag har varit admin på några servrar. jag missbrukade ju skiten ur mina rättigheter.

Tycker mods och admins sköter sig skapligt bra ändå.
Citera
2021-10-11, 08:00
  #33
Moderator
Carlboms avatar
Rubrik justerad.

Tidigare: Är admin5 korrupt eller bara dum i huvudet?


Klagomål och kritik --> Avstängningar och bannlysningar: feedback
/Moderator
Citera
2021-10-11, 08:12
  #34
Medlem
Det finns bara 50 inlägg och några svaga trådstarter kvar.
Inget av dom är underlag för ban direkt men när man läser inläggen så får man känslan att "billigbajs" tycker om att skitposta.

Så när dom påstår att många inlägg har raderats så är det ju inte helt otroligt att det faktiskt stämmer.
Och personligen så tror jag att om admin tittar efter så kan admin nog se ett och annat som vi inte kan, det finns nog lite mer som inte sägs som föranleder en ban på en gång.
Citera
2021-10-11, 10:07
  #35
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Det finns vissa saker som inte får nämnas på Flashback. Då blir det KFK. Bara att acceptera, det är trots allt admins forum.

Nix. Det finns några saker som inte får nämnas, men det föranleder inte KFK, utan regleras av det övriga regelverket.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback