Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-30, 14:46
  #21193
Medlem
Jag tycker oerhört synd om barnen i det här. Påsk må inte vara den största av högtider, men jag kan ändå tycka att det är barnens högtid. Från min egen barndom förknippar jag i alla fall påsken med påskäggsjakt, utklädnad och pyssel. Dessa barn får istället fira sin påsk på ett spa. Barn ska få vara barn, så ta för guds skull inte med dom till en tillställning där man inte kan förvänta sig ett passande beteende. Ett spa är ingen lekplats, låt barnen bada på ett badhus istället. Nu får dom istället visa upp ett "dåligt" beteende inför hundratusentals människor för att föräldrarna ska tjäna pengar. Skamlöst.
Citera
2024-03-30, 15:13
  #21194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Jag tycker oerhört synd om barnen i det här. Påsk må inte vara den största av högtider, men jag kan ändå tycka att det är barnens högtid. Från min egen barndom förknippar jag i alla fall påsken med påskäggsjakt, utklädnad och pyssel. Dessa barn får istället fira sin påsk på ett spa. Barn ska få vara barn, så ta för guds skull inte med dom till en tillställning där man inte kan förvänta sig ett passande beteende. Ett spa är ingen lekplats, låt barnen bada på ett badhus istället. Nu får dom istället visa upp ett "dåligt" beteende inför hundratusentals människor för att föräldrarna ska tjäna pengar. Skamlöst.

Ju fler vi är som hör av oss till Loka Brunn o påpekar detta dess bättre. Så här får det inte gå till, o dessa stackars barn som får skuld för att dom är barn, förbannade föräldrar som inte kan sköta sina barn på ett normalt sätt. Ja jag har ringt LB o hoppas fler gör.
Å den där förbannade L som utnyttjar inte bara sina barn utan även S, de andra grabbarna rår hon inte på stackars S som är så mesig, en spark i ändan skulle hon ha! Usch!
Citera
2024-03-30, 15:24
  #21195
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink196
När barnen har sin ”show” så ser de ut som den unga tjejen i bakgrunden är obekväm när Linn filmar, syns tydligt hur hon tittar bort och döljer ansiktet så gott de går

Ja ingen av dem ser direkt bekväma ut att bli filmade eller är speciellt roade av att ha några gapande ungar bredvid sig
Citera
2024-03-30, 17:39
  #21196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja ingen av dem ser direkt bekväma ut att bli filmade eller är speciellt roade av att ha några gapande ungar bredvid sig

Otroligt respektlöst av Linn. Hon har verkligen ingen hut i kroppen. Näst intill osmakligt tycker jag. Nån måtta på hur man beter sig får det vara. Som någon skrev innan i tråden...stackars barn som får tillbringa sin påsk på ett spa. Ingen plats för små barn. Nej nu har Linn passerat alla rimliga gränser för vad man lägger ut på sociala medier. Dessutom får man ingen som helst info om hur det är på Loka Brunn. Bara se massa knasigheter som barnen gör. Hon spårar ur mer o mer....
Citera
2024-03-30, 18:34
  #21197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Otroligt respektlöst av Linn. Hon har verkligen ingen hut i kroppen. Näst intill osmakligt tycker jag. Nån måtta på hur man beter sig får det vara. Som någon skrev innan i tråden...stackars barn som får tillbringa sin påsk på ett spa. Ingen plats för små barn. Nej nu har Linn passerat alla rimliga gränser för vad man lägger ut på sociala medier. Dessutom får man ingen som helst info om hur det är på Loka Brunn. Bara se massa knasigheter som barnen gör. Hon spårar ur mer o mer....


Jomensåatt!!!! Nu har hon skickat hem S o Belle, det var endast för att inte behöva vara ”femte hjulet” på Loka. Fy fan vilken looser hon är!! Simon!!!!! För helvete skärp dig, du är bättre än att bli utnyttjad av henne! Så jävla elak hon e, dom andra flickorna skulle hon inte ha en chans att få träffa för deras pappor är alldeles för intelligenta för att gå på hennes idéer.
Citera
2024-03-30, 18:44
  #21198
Medlem
På Lokas hemsida, under visselblåsare eller liknade går det att skicka anonyma meddelanden. Där kan vi uppmärksamma dom om man vill va anonym
Citera
2024-03-30, 19:04
  #21199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
På Lokas hemsida, under visselblåsare eller liknade går det att skicka anonyma meddelanden. Där kan vi uppmärksamma dom om man vill va anonym


Har absolut skrivit där oxå o tipsat om vad bloggbevakning skrivit om henne.
Citera
2024-03-30, 21:21
  #21200
Medlem
Går hon omkring på ett sådant spa-ställe passar det inte att ha världens minsta nederdel och visa rumpan bland barn och bögar. Det är respektlöst.
Citera
2024-03-30, 21:49
  #21201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
På Lokas hemsida, under visselblåsare eller liknade går det att skicka anonyma meddelanden. Där kan vi uppmärksamma dom om man vill va anonym

Tack!!!
Har skrivit till dom och berättar att Linn fotar andra gäster som hamnar på sociala medier bla
Citera
2024-03-30, 21:51
  #21202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Jag tycker oerhört synd om barnen i det här. Påsk må inte vara den största av högtider, men jag kan ändå tycka att det är barnens högtid. Från min egen barndom förknippar jag i alla fall påsken med påskäggsjakt, utklädnad och pyssel. Dessa barn får istället fira sin påsk på ett spa. Barn ska få vara barn, så ta för guds skull inte med dom till en tillställning där man inte kan förvänta sig ett passande beteende. Ett spa är ingen lekplats, låt barnen bada på ett badhus istället. Nu får dom istället visa upp ett "dåligt" beteende inför hundratusentals människor för att föräldrarna ska tjäna pengar. Skamlöst.

Så sant det du säger, håller med dig fullständigt 🙏🏻
Citera
2024-03-30, 22:22
  #21203
Medlem
Dom där glasen hon jämt kacklar om ser ut att vara nåt från wish. Vad kostar dom? Vill inte trycka på länken
Citera
2024-03-30, 23:26
  #21204
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Dom där glasen hon jämt kacklar om ser ut att vara nåt från wish. Vad kostar dom? Vill inte trycka på länken

De höga kostar över 600 för 4 st, hon tipsar om och har köpt dem enbart för att andra influensers tipsat om den. Hon är så ängslig så hon måste ha det andra har.

Glasen är skitfula, ser ut somsagt ut som glas du köper på wish eller dollarstore. Kul också när hon tipsar om att det är perfekt present till folk... Nä Linn det är det inte, dels är de så "speciella" så alla kommer inte tycka att de är snygga. Sen kostar de över 600 för fyra vilket gör att om man får dem kommer man säkert vilja ha två-fyra glas till, blir dyrt. Linns följare verkar inte vara de som har råd med så dyra glas.

Måste gå dåligt nu när hon måste tipsa om samma saker om och om igen plus gömma allt även bara plagg/saker hon tittar på bakom adlinks.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback