Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-27, 12:35
  #97
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Själv har jag precis slutat äta potatis efter att jag fick reda på att alla som åt potatis innan 1867 är döda!

Snart, om så där hundra år, är typ alla som tog vaccinet döda. Jag lovar.

Ja du tog efterblivenhet till en ny nivå.
Fåren slutar aldrig att imponera med helt iqbefriande resonemang
Citera
2021-12-07, 07:23
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Två yngre barn? är inte hon sjukt gammal?



Men gud vilka nötter ni är.
Celine är född 1968 till å börja med.

Enligt hennes syster är det inte farligt det hon har , muskel spasmer .
Och anorexia har hon aldrig någonsin haft, dock aningen smalare 2019 några år efter hennes man dog, ni lever ju i en helt annan värld . Pinsamt. 2020 när nya World touren började som nu är på paus så såg hon mer hälsosam ut än många andra och muskler som fan då hon börjat med vallat 2-4 timmar så fort hon har möjlighet. Större biceps än mig.
Inte direkt så hon inte populär, hennes nya skiva 2019 courage låg etta på billboard i två veckor
Och mellan 2003-2019 så har hon spelat in flera skivor haft flera världsturnéer och vad Vegas recidency 2003-2019 som sagt som varit slut sålt ända sen det startade. Mest succéfulla recidency i historien. Den enda legend som fortfarande lever förrutom Mariah Carey , men Celine Dions röst är bättre än ever skulle jag säga. Till denna dag.
När vissas röst inte e lika bra längre . Mariah till exempel, något bättre nu dock sen vila och Corona.

Massa bullshit. Och eftersom Celine är som en öppen bok med allt och alla speciellt sina fans så hade hon gjort ett uttalande ifall det var allvarligt .
Jeeeezz🙄

Besides de ,så är vaccinet är ett stort satans skämt . Stå på er .
Citera
2022-12-08, 13:49
  #99
Medlem
Så nu vet vi att det inte var vaccinet. Det var stiff person syndrome men det beror väl på vaccinet… Förstås….
Citera
2022-12-08, 16:19
  #100
Avstängd
Varenda dag ser jag i både tidningar och sociala medier att folk bland annat kändisar dör eller har blivit sjuka. Det va inte såhär förut. Är nog bara en tidsfråga innan folk börjar förstå vad som har skett senaste 3 åren.
Citera
2022-12-08, 17:37
  #101
Medlem
Ridaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
Så nu vet vi att det inte var vaccinet. Det var stiff person syndrome men det beror väl på vaccinet… Förstås….

OK, det är bara de andra neurologiska komplikationerna som uppstår efter "vaccinet"?
Varför skulle just denna vara undantagen menar du?

https://www.ninds.nih.gov/health-inf...erson-syndrome
Stiff-person syndrome (SPS) is a rare neurological disorder with features of an autoimmune disease. SPS is characterized by fluctuating muscle rigidity in the trunk and limbs...

https://www.socialstyrelsen.se/kunsk...rson-syndrome/
Stiff person syndrome (stiff = stel) är en förvärvad sjukdom med påverkan på det centrala nervsystemet. Hos de flesta med stiff person syndrome går det att påvisa antikroppar mot proteiner i centrala nervsystemet, och sjukdomen ses idag som en autoimmun sjukdom. Vid autoimmuna sjukdomar angriper immunförsvaret den egna kroppens vävnader och organ.

Citera
2022-12-08, 17:49
  #102
Avstängd
zombie-nations avatar
Hon sa ju att hon hållit sjukdomen hemlig länge. Så de är väl inte otroligt att hon fick den innan det ens fanns vaccin.
Citera
2022-12-08, 18:03
  #103
Medlem
Ridaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Hon sa ju att hon hållit sjukdomen hemlig länge. Så det är väl inte otroligt att hon fick den innan det ens fanns vaccin.

Du kan väl återkomma utifall att du hittar fakta om det så kan den eventuella "vaccin"teorin droppas sedan i så fall.
Citera
2022-12-08, 19:01
  #104
Medlem
Stiff person syndrome har min pilleman några ggr/dag - skämt åsido, det är en av de allvarliga biverkningarna från satansprutan
Citera
2022-12-08, 19:25
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Varenda dag ser jag i både tidningar och sociala medier att folk bland annat kändisar dör eller har blivit sjuka. Det va inte såhär förut. Är nog bara en tidsfråga innan folk börjar förstå vad som har skett senaste 3 åren.

Inte en chans. Folk är fullständiga idioter, de kommer inte inse det ens när de ligger under jord och likmasken kalasar på deras kroppar.
Citera
2022-12-08, 20:02
  #106
Medlem
happilappis avatar
Jag är mycket intresserad av att veta hur mycket vanligare Stiff person syndrome har blivit de senaste åren.

Sannolikheten säger att det är vanligare än en på miljonen, för varför skulle Celine Dion vara den miljonte stackaren.
Citera
2022-12-08, 20:18
  #107
Medlem
Ringhals3s avatar
Hon har sett stiff ut sedan långt före coronapandemin.
Svenne Hedlund kanske dog av vaccinet däremot?
Citera
2022-12-08, 20:20
  #108
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Varenda dag ser jag i både tidningar och sociala medier att folk bland annat kändisar dör eller har blivit sjuka. Det va inte såhär förut. Är nog bara en tidsfråga innan folk börjar förstå vad som har skett senaste 3 åren.

Det är vare sig fler eller färre sjuka kändisar nu än förr om åren.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback