Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-11-12, 15:35
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Bara vetskapen om att man har finansierat ett terrordåd som lemlästat svenska småtjejer borde få vem som helst att vilja gå upp på vinden & hänga sig.

Hur orkar han leva med detta? Själv hade jag begått självmord, även om det skett av misstag.


Han skulle vara en första blatten som jag får bevittna visa ånger eller skam. '

Babbekvinnor vars barn biter andra skyller även dem på att det bitna barnet är "rasist" och föräldrarna och dagispersonalen är också "rasist" följt av ett totalt haveri med skrik och kasta saker. Rabiata blir dem så fort de ska bära skuld för något de gjort fel.

invandrare (blattar alltså, inte utvecklade invandrare) har inte förmågan att skämmas. Tror de är för dumma för det.
Citera
2021-11-12, 15:58
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Özz eller Fredrik Reinfeldt. Kan inte bestämma mig för av vem av dessa varelser som jag tycker är mest obehagliga.

Falska psykopater båda två.

De som frivilligt betalar pengar för att se den där människan "skoja" borde undersöka huvudet.
Själv bojkottar jag allt som han är med i. Tyckte faktisk att det lät lite intressant det där programmet där det skulle åkas nån båt över atlanten eller vad det var - ända tills jag fick se att han var med så jag har inte sett ett enda avsnitt.

Hur och varför får den människan vara med i tv? Vad har han gjort som är så jäkla roligt?

He he, jag har exakt samma problem med Özz. Kanske säger mer om mig än Özz, men jag fullständigt exploderar inombords bara jag ser karln. Byter kanal, stänger av TVn, allt för att bli av med karln. Det finns program jag gärna vill se, men så dyker han upp och allt är förstört. Jag kan för mitt liv inte begripa hur vissa grupper i Sverige fortfarande tycker att han har ett kommersiellt berättigande.
Citera
2021-11-12, 16:57
  #51
Medlem
Duvlorts avatar
Det är bra att han håller sig aktuell, så vi inte glömmer hans skattefiffel, terrorfinansiering.
Samtidigt kan vi påpeka till alla runt oss vad han är för typ av människa.
Är så trött på människor utan eget land som ska tala om för oss hur vi ska sköta vårt.
__________________
Senast redigerad av Duvlort 2021-11-12 kl. 17:11.
Citera
2021-11-12, 17:33
  #52
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Bara vetskapen om att man har finansierat ett terrordåd som lemlästat svenska småtjejer borde få vem som helst att vilja gå upp på vinden & hänga sig.

Hur orkar han leva med detta? Själv hade jag begått självmord, även om det skett av misstag.
Varför det, han har väl aldrig brytt sig om svenskar?
Citera
2021-11-12, 17:35
  #53
Medlem
knark-kungens avatar
Jag är såå less på Özz, gör han någonting annat än att söka sympati?
Citera
2021-11-12, 18:57
  #54
Medlem
gofigurs avatar
Var det Özz som betalade flyktingar svart?

Gav han bra lön eller slavlön?
Citera
2021-11-15, 13:34
  #55
Medlem
Aset får inte lika många inbjudningar längre och publiken börjar sina på hans s k humoruppträdanden och han är inte lika hyllad längre i MSM så då tar han till såna här utfall för att komma i ropet.
Hur i helskotta har den här typen öht kunnat bli en kändis? Han saknar all begåvning. Det är bara i Sverige sån karriär är möjlig. Kurden kan vara nöjd ändå med alla pengar han fuskat och lurat sig till.
Han kallar sig vänster och strör rasismanklagelser omkring sig när allt han tänker på är pengar och sin egen förträfflighet. Han skiter väl i migranterna. De är bara en pk-bricka för honom att komma upp på plattformen igen i MSM.
Citera
2021-11-15, 20:32
  #56
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Vilket korkat inlägg!

Jasså, varför? Tycker du inte att Fria Tider tydligt visat att deras ”journalistik” är extremt vriden? Löjligt att hylla dom som alternativ oberoende media. Skriva om Özz om och om igen liksom… Absolut om Özz vore dömd, men det är han inte…
Citera
2021-11-15, 20:34
  #57
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid79
Spana in twitter.
https://twitter.com/ozznujen/status/...rc=twsrc%5Etfw

Klart att vänsterhjon och låtsasläkare dom du inte gillar FT.

Det finns folk som skiter i vänster/höger och därmed har egna åsikter.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback