Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-26, 00:04
  #1
Medlem
Loveaffairs avatar
Hej!

Var förra helgen ute och festade. Hade bestämt att dela en påse kokain med en vän som hon köpt. Efter att ha tagit någon lina blir jag helt borta. Men ska tydligen ha festat på x antal timmar. Har bara fragmentariska minnen. Dagen efter har jag blåmärken och får givetvis ångest eftersom jag saknar minnet. Vad jag sagt/gjort och till vem. Minns dock när jag gick och la mig och vägen hem.

Nu har det gått snart en vecka och har börjat inse att det nog inte var kokain vi fick. Har haft mycket ångest, både vanlig psykisk ångest och "kemisk ångest", som påminner om den jag fick efter jag blandat ritalin och gräs en gång (dock var ångesten MYCKET värre då). Har tagit tre dagar för mig att kunna äta, hade kalla läppar i flera dagar och nu en vecka senare har jag fortfarande ångest, en besk smak i munnen och käkspänningar. Känner mig smått yr när jag rör på mig.

Någon som har en idé om vad jag kan ha fått i mig? Borde det inte försvinna snart? Tog två drinkar idag och kände att jag blev full väldigt fort och inte riktigt mår bra. Beskan är där så gott som hela tiden. Fixade dock ett gympass och har normal puls (har en fitbit som mäter pulsen).

Tack på förhand
__________________
Senast redigerad av Loveaffair 2021-11-26 kl. 00:10.
Citera
2021-11-26, 00:49
  #2
Medlem
Peta_Es avatar
Omöjligt att svara på vad du fått i dig, men definitivt inte koks.
Beskan skulle kunna vara om det har krossats Imovane och spätts ut med, ger en metallisk bismak i munnen och kan förklara diverse minnesluckor.

Koks är uppåt och ger inte minnesluckor såvida du inte konsumerat kopiösa mängder alkohol i kombination.

Däremot sömnpreparat tillsammans med alkohol är välkänt att ge blackouter.

Men du minns att du kom hem osv, ptja… hur länge var du på ”festen”, du kan ha hunnit nyktra till lite.

Med ovan sagt, bör vara tillfälligt, Max någon dag eller 2, knappast en hel vecka.
Kanske någon RC?
Citera
2021-11-26, 05:39
  #3
Avstängd
link71s avatar
Ja nån rc har du fått i dig. Kände du ej skillnaden på cola o random skit ? Sluta knarka innan du snortar fentanyl o tar livet av dig.
Mvh
Citera
2021-11-27, 04:26
  #4
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Omöjligt att svara på vad du fått i dig, men definitivt inte koks.
Beskan skulle kunna vara om det har krossats Imovane och spätts ut med, ger en metallisk bismak i munnen och kan förklara diverse minnesluckor.

Koks är uppåt och ger inte minnesluckor såvida du inte konsumerat kopiösa mängder alkohol i kombination.

Däremot sömnpreparat tillsammans med alkohol är välkänt att ge blackouter.

Men du minns att du kom hem osv, ptja… hur länge var du på ”festen”, du kan ha hunnit nyktra till lite.

Med ovan sagt, bör vara tillfälligt, Max någon dag eller 2, knappast en hel vecka.
Kanske någon RC?

Har varit offline här men läste och uppskattade ditt svar.

Skulle inte beskriva smaken som metallisk utan bara besk som fan. Men minnesluckorna stämmer varav jag ville åt det motsatta - det vill säga förhöjd vakenhet och förhöjt medvetande som kokain för mig brukar ge. Fy fan vad obehagligt om det var sömnmedel eller någon nätdrog. Usch. Har hört fasansfulla saker om stilnoct men så galen verkar jag inte ha blivit.

Idag mår jag i alla fall nästan som vanligt. Tog "bara" sex dagar... Ångesten är så gott som borta. Nog delvis då jag pratade med min "vän" som nu också insett att det inte var kokain vi fick och att hon också haft ångest. Dock inte lika omfattande som för mig som tog mer. Är ändå hellre den som råkar värst ut än att vara den som erbjuder någon annan att dela på skit för stora summor som förstör hela personens kväll och kommande vecka...
__________________
Senast redigerad av Loveaffair 2021-11-27 kl. 04:34.
Citera
2021-11-27, 04:32
  #5
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Ja nån rc har du fått i dig. Kände du ej skillnaden på cola o random skit ? Sluta knarka innan du snortar fentanyl o tar livet av dig.
Mvh

Vi hade bestämt oss för att börja köra vid midnatt och blev svart ganska fort efter första linan... Är ingen stor kokainkonsument så var nog inte det första jag reagerade på. Tog flera dagar innan det blev uppenbart. Usch då, brukar sådant florera bland folk?
Citera
2024-04-24, 16:12
  #6
Medlem
Loveaffairs avatar
Bump. Efter att ha tagit Imovane enligt vanlig indikation trot jag fan det var det. Fy vilken beska i munnen.
Citera
2024-04-27, 02:45
  #7
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Bump. Efter att ha tagit Imovane enligt vanlig indikation trot jag fan det var det. Fy vilken beska i munnen.

100%

Imovane är sjukt äckligt beskt. Usch. Skräp
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback