Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-26, 21:26
  #1
Medlem
Söker bästa alternativ till Apple Airpods Pro. För dyra tycker jag, och tenderar glida ur öronen hela tiden.

Behöver inbyggd mikrofon, men inte nåt super-bra sound för musiklyssning eller sånt. Räcker gott med bra samtalsljud, och framförallt bra ljud i mikrofonen så andra parten hör allt kristallklart som sägs utan problem.

Plus i kanten för alternativ som inte är vita eller chockrosa :P

Tackar för tips och åsikter.
Citera
2021-11-26, 21:40
  #2
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Vanliga AirPods för 1200 och så köper du till senilsnöre eller såna där earhooks för att de inte ska ramla ut.

Vita är dem ju men allt kan man ju inte få.😀
Citera
2021-11-26, 22:16
  #3
Medlem
Jabra Elite 75t är fantastiska.
Citera
2021-11-26, 22:25
  #4
Medlem
Sennheiser Momentum True Wireless 2
Citera
2021-11-26, 22:27
  #5
Medlem
Niggwards avatar
Tycker Airpods pro är grymma. Kompatibel med batteri via iPhone, kopplar upp o ner sig själv alltid, bra mikrofon, på/av ljudbrus.

Kanske lite dyrt, men värt i min mening. Skulle dessa gå sönder hade jag köpt nya direkt.

Om du ändå ska lägga ner pengar, så köp något bra som håller i längden känns mer värt.
Citera
2021-11-26, 23:28
  #6
Medlem
köpte mina för 99kr på Clas Ohlson för 2-3 år sedan, bra ljud och slipper tappa bort dem och det kan vara terapeutiskt att trassla upp snörbollen.. ingen laddning behövs heller

Annars finns det ju massor med trådlösa örondildos för nån hundring men det kanske inte är lika trendigt och coolt för dagens ungdom?
Citera
2024-04-22, 13:30
  #7
Medlem
stumpjumpers avatar
Trådbump.
Jag har vanliga Airpods, gen 3. Är nöjd med allt förutom att de tenderar att glida ur öronen. Nån som testat dessa och upplever liknande SAMT istället skaffat Airpods Pro, gen 2 och kan rekommendera dessa? Upplever att vissa återförsäljare är känsliga när det handlar om att ångra köp på en produkt man haft i öronen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback