Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-31, 13:50
  #157
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Ja dom är rätt effektiva och nu när jag faktiskt fick köpa ett gäng till för första 100 packet vaknade jag upp 3-4 dagar senare men tog ju 6st direkt efter vad jag hört dom säga och tänkte inte på jag inte tagit benz på nästan 1år trodde min tolerans var kvar. Jag tog 1,5mg nu det var sweetspot kanske kan öka till 2st men dom satt i rätt längd märkte jag som sagt noll tolerans så kanske därför. Bra är dom i vilket fall som helst och.
Jag tycker dom är som flubromazepam 8mg plus 0,5mg alprazolam i effekt.
Lika flunitrazolam oxå men dessas är vassare.

Nej 1-2st max känner jag nu effekt ökar ju efter 1tim ännu mer vilket tyder på lång halveringstid för så minns jag phenazepam var och nu när jag tänker på det det är fan nästan exakt som phenazepam. Coolt även det var en favorit men kunde bli 1-2 veckor minnes lucka på det då allt såldes som helt rent pulver. När rc kom till sverige på riktigt 2007-2008 och det var från topp labb och det var sjukt underbart och det som fanns då.
Nu är jag benzad så skriver för mycket då ✌️👁️

Jo man får ha respekt för potensen på dessa vill jag uppmana alla till. Skillnaden mellan att ta 2st och bli skön och mysig, sen får man för sig att ta 1till och vaknar upp 6h senare utan ett minne av vad som hände efter man fyllde på.

Jag håller mig till max 2st och halveringstid verkar vara ungefär densamma som iktorivil
Citera
2023-05-31, 19:38
  #158
Medlem
Det är en skum benzo fluetizolam för får inte samma effekt som på flesta andra fast funkar för den absolut. Trött blir man och lite weird i huet och kroppen men har som sagt väldigt låg tolerans men nöjd ändå för tog min PTSD och sociala fobi... 2st på morgonen plus 3-4g kratom blir nog det absolut bästa. Får se imorgon.
Citera
2023-06-01, 10:14
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Det är en skum benzo fluetizolam för får inte samma effekt som på flesta andra fast funkar för den absolut. Trött blir man och lite weird i huet och kroppen men har som sagt väldigt låg tolerans men nöjd ändå för tog min PTSD och sociala fobi... 2st på morgonen plus 3-4g kratom blir nog det absolut bästa. Får se imorgon.

Nu dagen efter ploppar 2st och fick en riktigt fin benzo känsla som förr så berodde nog på låg tolerans och idag är dom helt perfekta med lång effekt vilket är ett enormt plus.
Diggar dom och blir nog 100 pack med 200av annan sort då jag tror ta en av varje på fluyoch en annan kan uppnå ännu bättre höjder.
Citera
2023-06-01, 11:48
  #160
Medlem
Farligt att blanda med ett gäng alprazolam och en kvarting tro?
Citera
2023-06-01, 16:15
  #161
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Ja dom är rätt effektiva och nu när jag faktiskt fick köpa ett gäng till för första 100 packet vaknade jag upp 3-4 dagar senare men tog ju 6st direkt efter vad jag hört dom säga och tänkte inte på jag inte tagit benz på nästan 1år trodde min tolerans var kvar. Jag tog 1,5mg nu det var sweetspot kanske kan öka till 2st men dom satt i rätt längd märkte jag som sagt noll tolerans så kanske därför. Bra är dom i vilket fall som helst och.
Jag tycker dom är som flubromazepam 8mg plus 0,5mg alprazolam i effekt.
Lika flunitrazolam oxå men dessas är vassare.

Nej 1-2st max känner jag nu effekt ökar ju efter 1tim ännu mer vilket tyder på lång halveringstid för så minns jag phenazepam var och nu när jag tänker på det det är fan nästan exakt som phenazepam. Coolt även det var en favorit men kunde bli 1-2 veckor minnes lucka på det då allt såldes som helt rent pulver. När rc kom till sverige på riktigt 2007-2008 och det var från topp labb och det var sjukt underbart och det som fanns då.
Nu är jag benzad så skriver för mycket då ✌️👁️

Wtf! Jiddrar du nu mannen? Är de vassare än Flunitrazolam? Världens mest potenta benso genom tiderna som är 100ggr så potent som diazepam? 0,05 mg Flunitrazolam är som 5mg Stesolid. 0,10 är som 10 mg! Flubromazolams och Rohypnols barn ifrån helvete! Svårt som bara den att den här Fluetizolam skulle slå den asså.
Citera
2023-06-02, 07:32
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Wtf! Jiddrar du nu mannen? Är de vassare än Flunitrazolam? Världens mest potenta benso genom tiderna som är 100ggr så potent som diazepam? 0,05 mg Flunitrazolam är som 5mg Stesolid. 0,10 är som 10 mg! Flubromazolams och Rohypnols barn ifrån helvete! Svårt som bara den att den här Fluetizolam skulle slå den asså.
Fluetizolam är och kommer blir den mest potenta benzo ever. Du har en del lära då alprazolam är den mest potenta benzo tillverkad ta en flualprazolam och du har den mest bpotents benzo genom tiderna.
Brobtonazolam gör inte den till den mest potenta för mycket som speläe is
Citera
2023-06-02, 09:35
  #163
Medlem
syndromes avatar
någon som vet hur jobbig AT:n blir på dessa?
Citera
2023-06-02, 15:05
  #164
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Fluetizolam är och kommer blir den mest potenta benzo ever. Du har en del lära då alprazolam är den mest potenta benzo tillverkad ta en flualprazolam och du har den mest bpotents benzo genom tiderna.
Brobtonazolam gör inte den till den mest potenta för mycket som speläe is
Phenazepam är enormt mkt mer potent än flualprazolam, lol
Citera
2023-06-02, 17:36
  #165
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Phenazepam är enormt mkt mer potent än flualprazolam, lol

Även Flubromazolam. Flubromazepam var rätt potent den med men hälften av vad Flubromazolam var om jag minns rätt.
Citera
2023-06-02, 18:23
  #166
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Även Flubromazolam. Flubromazepam var rätt potent den med men hälften av vad Flubromazolam var om jag minns rätt.
Aa verkligen.

Deras fluetizolam misstänks dock att vara Flubromazolam eller zepam. Fått info från en annan aktör och även testat rck fluetizolam. Man är väck i 2 dygn. Thienotriazolobenzodiazepiner brukar ha relativt kort halveringstid om jag inte minns helt fel.

Fluetizolam verkar vara inaktivt eller att kroppen har svårt att bryta ner den till mer aktiva metaboliter.

Halogenerna fluor, klor, Brom och jod är väldigt bulkig och kan påverka upptagningsförmågan negativt. Speciellt om molekyl strukturen redan är bulkig.

Det är därför halogenerade benzo brukar ha långa halveringstider (flubro, phena)

Fluetizolam
Jag tog 12st med noll effekt.
__________________
Senast redigerad av Jaggermeister 2023-06-02 kl. 18:28.
Citera
2023-06-04, 03:05
  #167
Avstängd
Hur är ATn på denna ?
Citera
2023-06-05, 10:52
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Phenazepam är enormt mkt mer potent än flualprazolam, lol

Hahaha så du menar en zepam benzo är vassare än zolam benzo.
Alla thienotriazolobenzodiazepiner är dom starkaste som finns.
Sen finns det mellan ting 1,4benzo något.
Fast du tror flunitrazolam är den mest potenta då flunitrazepam var så populär men det funkar inte så. Vill du veta den som är starkast så är det triazolam men går inte mästa vem som är starkast så heller då alla besitter olika effekt. Att flunitrazolam blev stark beror ju på att det är thienotriazolobenzodiazepinen så dom gjorde en flunitrazepam fast till zolam thienotriazobenzo som är dom starkaste.
Det finns starkare som clonazolam är en och hade dom gjort den thientriazolobenzo hade den behövt max 0,125 ug. Per tabbe kanske 0,25mg per tabbe men den hade blivit så stark att flesta inte kunnat ta den. Clonazolam låg på 0,5mg och folk fick dela. Phenazepam hade grymt lång halveringstid det gjorde den farlig men stark var den inte bara för det.

Du får sätta dig in i benzo lite bättre.
Den enligt mig och många andra var flubromazolam men för dom la dosen på 1mg när dom senare kom på en dos är 0,25mg men den var dunder. Du verkar tro flunitrazolam var starkaste för rohypnol fick dåligt ryckte precis som valium därför tog dom bort flunitrazepam och bytte namn på valium till diazepam.
Hänt med flera mediciner som somadril men den är grym och skrivs ut till Personer som inte kan sluta

Tror dock inte det är fluetizolam i tabbarna för stämmer inte överens med halveringstid plus en långtids benzo tar 1-2tim kicka helt.
Läs på om triazolam och jag har en rc triazolam om nån vill veta vad stark benzo innebär.
Zepam lång halveringstid zolam starkare och kortare halveringstid. Vet många benzo som slår flunitrazolam.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback