Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 19:35
  #745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Det är en smutsig bransch. Försäljarna skiter i om folk dör så länge de får sålt sina grejer. Tyvärr blev det en stor hype i denna tråden och det är inte konstigt, för skiten var dunderstark, men benso var det absolut inte.
Benso var det garanterat för jag lämnade flera positiva prov under den tiden. Var aldrig positiv på någon opiat. Att det ska vara rätt benso är en helt annan sak.
Citera
2024-01-21, 20:34
  #746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Benso var det garanterat för jag lämnade flera positiva prov under den tiden. Var aldrig positiv på någon opiat. Att det ska vara rätt benso är en helt annan sak.

Det var en annan benzo än fluetizolam i kungens sen blev det en opioid.
Fluetizolam är skitkass benzo när ska folk fatta det.
Citera
2024-01-23, 09:37
  #747
Medlem
Låt oss klargöra hyg senaste batch dem dom har i nr nu är lika bra för för.nån månad sedan?.
Citera
2024-01-23, 10:25
  #748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Det var en annan benzo än fluetizolam i kungens sen blev det en opioid.
Fluetizolam är skitkass benzo när ska folk fatta det.

Ja någon i tråden sa ju typ att det skickats på analys, och dom visade sig innehålla bromozolam som redan vart klassad sen typ 2018 lr 2019. Det var dock långt back i tråden, och kungens första batch
__________________
Senast redigerad av Bobthebear 2024-01-23 kl. 10:30.
Citera
2024-01-23, 12:16
  #749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Ja någon i tråden sa ju typ att det skickats på analys, och dom visade sig innehålla bromozolam som redan vart klassad sen typ 2018 lr 2019. Det var dock långt back i tråden, och kungens första batch

Jag vet och jag vet oxå att fluetizolam är riktigt dålig och man får 350st alprazolam för deras 100st pris. Har testat den och den suger men kungens var en benzo och gav utslag på benzo vilket inte fluetizolam ska göra då det inte är en bensodiazepin
Citera
2024-01-24, 12:01
  #750
Medlem
Aprak69s avatar
Imponerad av er som törs hålla på med benzo. Detta sagt utan ironi. Jag har fått mitt liv förstört..två gånger.. av Iktorivil. Och jag ville inte ens bli hög. Det tog två år från start till mål för mig att trappa ned Ikto sista gången (jag kunde switcha till Stesolid sista månaderna). Jag har aldrig saknat Iktorivil.

Det är ett botemedel som visserligen botar, men sedan förgiftar dig och gör dig sjukare än du var innan. Jag misstänker starkt att benzo som läkemedelsgrupp är uppfunnet i själva helvetet. Av satans huskemist. Just eftersom det är så underbart…och sedan långsamt bringar din undergång.

Benzofri i snart fem år, fortfarande en brutal tinnitus och en hörselnedsättning. De sociala konsekvenserna av att bli beroende av et läkemedel - de vill jag helst glömma. (Och man glömmer tack och lov det mesta när man använder benzo). 1995 - 1999 är i princip ett svart hål i mitt minne, liksom 2016 - 2020.

Föreställ dig att du varit på konsert med Bowie, men inte känner till det förrän 20 år senare för att någon ”påminner dig”. Eller inlett och avslutat förhållanden och alltihop är utraderat som i den där filmen med Jim Carey? Det hände mig.
Jag undrar hur många IQ-poäng detta kostat mig. Inte har det gjort några underverk för potensen heller.

Var det värt det? Nej, det är klart det inte var. Glad att jag lever dock.

OK. Carry on.
__________________
Senast redigerad av Aprak69 2024-01-24 kl. 12:17.
Citera
2024-01-24, 20:09
  #751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aprak69
Imponerad av er som törs hålla på med benzo. Detta sagt utan ironi. Jag har fått mitt liv förstört..två gånger.. av Iktorivil. Och jag ville inte ens bli hög. Det tog två år från start till mål för mig att trappa ned Ikto sista gången (jag kunde switcha till Stesolid sista månaderna). Jag har aldrig saknat Iktorivil...
Det här är off topic men vad kul att det har gått bra! Du har helt rätt. Det är ett under att vissa av oss fortfarande lever. Det är ett helvete att gå av benso. Det är ett helvete att vara i aktivt bruk och det är ett helvete att behöva vara utan. Hoppas du kan fortsätta vara ren livet ut.
Citera
2024-01-25, 00:23
  #752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Det här är off topic men vad kul att det har gått bra! Du har helt rätt. Det är ett under att vissa av oss fortfarande lever. Det är ett helvete att gå av benso. Det är ett helvete att vara i aktivt bruk och det är ett helvete att behöva vara utan. Hoppas du kan fortsätta vara ren livet ut.


Kan bara hålla med föregående talare. Kul med en ”solskenshistoria” mitt i allt elände.

Även detta är OT men vem orkar bry sig?
Citera
2024-01-26, 00:13
  #753
Medlem
Är dom senaste från hygget bra elr inte?
Citera
2024-01-26, 12:49
  #754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollingoods
Är dom senaste från hygget bra elr inte?
Har jag förstått tråden rätt så är substansen värdelös. Då spelar det ingen roll hur bra batchen är. Förmodligen bättre att köpa jugoslaviska blå eller något liknande beroende på om du vill ha kort eller lång verkningstid.
Citera
2024-01-26, 23:29
  #755
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollingoods
Är dom senaste från hygget bra elr inte?

Hyg har inga inne just nu, varit slut i några veckor. Den batchen som var i december var det dock tryck i. Blev duktigt skev på de jag fick. Sen om det är fluetizolam eller någon annan substans som folk spekulerar i vet jag inte eftersom jag inte kan skicka på analys, men jag har ingen anledning att tro att det var något annat. Jag vet inte om folk i tråden har testat samma batch som mig, någon annan, om de har koll på benzo eller är typiska "det funkar inte, helt värdelöst, jag kan allt om benzo". Jag kan bara tala utifrån mig själv och min upplevelse. Jag har likt många andra här många års erfarenhet och för mig fungerade de inte bara bra utan jag tyckte det var ganska schyssta faktiskt för att vara lagliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Har jag förstått tråden rätt så är substansen värdelös. Då spelar det ingen roll hur bra batchen är. Förmodligen bättre att köpa jugoslaviska blå eller något liknande beroende på om du vill ha kort eller lång verkningstid.

Problemet med Ksalol är ju att de är narkotikaklassade. Anledningen till att iaf jag har köpt Flueti är just för att jag då håller mig på lagens sida. Att substansen är värdelös håller jag inte alls med om, snarare tvärtom ganska schysst och ger absolut effekt.

Har ett gäng från annan vendor på g, så jag återkommer när det landat för att jämföra.
Citera
2024-01-27, 15:06
  #756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollingoods
Är dom senaste från hygget bra elr inte?
Första gången jag köpte när dom va nya så var det sockerpiller, tog alla 10 jag köpte då och hände nada.

Batchen efter däremot som jag köpte efter några lovord här är megapotenta.
Gissar på att det inte är vad dom säger för den liknar mer dom där sjukt starka rc-bensen som fanns för 5-10 år sedan, dessutom väldigt långtidaverkande
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback