Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-10-01, 10:40
  #37
Medlem
Jag skulle tycka att det är avtändande med en tjej som signalerade att hon var ovillig och jag skulle nog backa ur i så fall. Snarare så försöker jag hitta dem som är villiga!

Det räknas väl inte som "ovilligt", men en gång så var jag nog första kunden för dagen på en klinik i Köpenhamn som annonserade med att de var "døgnåbent". Tydligen så väckte jag tjejen som låg och sov och inte räknade med att få en kund så tidigt på dagen för hon tittade yrvaket på sitt armbandsur efter att hon hade öppnat. När hon väl hade vaknat till så var hon inte ovillig och jag fick god behandling.
Citera
2023-10-01, 11:20
  #38
Medlem
En gång sa en sexköpare 'snälla' till mig.
Det var lite kul. Hade inga problem att dra hans ladd och dricka upp hans vin. Han kommer aldrig röra mig. Han har sett mina händer.
Citera
2023-10-01, 12:22
  #39
Avstängd
thaimans avatar
Jag har bara en åsikt om detta, verkar tjejen obekväm” vilket jag aldrig varit med om” då avbryter man och lägger sej och pratar med henne och visar att man inte är desperat. För den som är det, skit samma om ni betalt i förskott måste förstå
Att något är på tok, för tvingar ni er ändå på henne så är ni änna jävla skitstövlar
Citera
2023-10-25, 00:49
  #40
Medlem
slidsekret88s avatar
Bra tråd! Alldeles för många köpare verkar vara kärlekskranka incels. Jag vill läsa reviews för att få reda på om tjejen är så snygg som bilderna visar och att hon gör det hon uppgett utan trams men istället är alltid dessa helt nedlusade av en massa kärlekskranka män som babblar om hur smart, begåvad och lättpratad tjejen i fråga var. Kunde inte bry mig mindre! Jag är där för att TÖMMA och göra roliga saker, inte starta bokklubb. Visst, jag har absolut haft en hel del trevliga träffar med tjejer man klickat med också som väl klassas som GFE men få saker slår att träffa på en vacker ung östtös som bara tar emot och som man utbyter typ fem ord med.

Ibland kan man nästan gå och längta tills man är 50 + fet och skallig så man får se lite mer tydlig besvikelse i dom små liven.

OBS! Givetvis betalar man för sig och håller sig inom avtalets ramar. Men det ska allt gälla båda parter!
Citera
2023-10-26, 00:17
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Bra tråd! Alldeles för många köpare verkar vara kärlekskranka incels. Jag vill läsa reviews för att få reda på om tjejen är så snygg som bilderna visar och att hon gör det hon uppgett utan trams men istället är alltid dessa helt nedlusade av en massa kärlekskranka män som babblar om hur smart, begåvad och lättpratad tjejen i fråga var. Kunde inte bry mig mindre! Jag är där för att TÖMMA och göra roliga saker, inte starta bokklubb. Visst, jag har absolut haft en hel del trevliga träffar med tjejer man klickat med också som väl klassas som GFE men få saker slår att träffa på en vacker ung östtös som bara tar emot och som man utbyter typ fem ord med.

Ibland kan man nästan gå och längta tills man är 50 + fet och skallig så man får se lite mer tydlig besvikelse i dom små liven.

OBS! Givetvis betalar man för sig och håller sig inom avtalets ramar. Men det ska allt gälla båda parter!
Faktiskt förhåller det sig som så att gift män ofta söker riktig GFE och singelkillar eller incels som du kallar dem ofta söker den sorts opersonliga sex du beskriver att du gillar. Sexualiteten inom sexköp är densamma som sexualiteten med mindre professionella damer.

Hehe du låter som en torsk hämtad ur en svensk roman med politiska undertoner. You do you.
__________________
Senast redigerad av strangegirl 2023-10-26 kl. 00:22.
Citera
2023-11-29, 21:37
  #42
Medlem
Intressant tråd och hur olika man kan både se på saken och värdera beteenden. Jag är en sån där mjukis antar jag, träffar såklart flickorna för sex men det är mötet med personen jag uppskattar minst lika mycket. Haft fantastiska konversationer, hört om livsöden och berättelser som lett till både skratt och gråt. Har växlat mellan att utdela kraftiga örfilar (på hennes begäran, inte min) till att trösta och till och med sjunga tillsammans. Knasigt? Ja, kanske, men jag är genuint intresserad av människor och då frågar jag saker, får förtroenden och blir (ofta) insläppt långt förbi den glassiga sminkade ytan. Ska sägas att jag mer än gärna bjuder på mig själv också, oftast får man ju vad man själv ger.

Låter det fantastiskt och rosaskimrande? Det är det ofta. Men för att vara ärlig, klart som fan att jag råkat på ett koppel med sharks, scammers etc. Moldaviskor som dyker upp 1 timme sena, stinker rök, inte ens i närheten liknar bilderna, 15 år äldre och 15 kilo tyngre än utlovat och vill ha "extra money" innan man ens skakat hand. Naturligtvis får de bara vända, sånt där uppmuntrar jag inte!

Men, hade en annorlunda upplevelse för en tid sedan: Avtal slöts på WhatsApp kring pris, tid, tjänster etc i vanlig ordning. Samma byggnad jag varit ett gäng gånger förr med ganska blandade erfarenheter. Jag knackar på och en söt ukrainska öppnar. Jag kliver in, hälsar etc. Stämmer av tjänster omedelbart, vis av erfarenhet. Hon svarar ja på allt utom kyssar vilket ursprungligen utlovats. Säger att hon är lite "sjuk". Jag ryggar undan och frågar om jag hörde korrekt? Hon svarar "nja, njä, alltså inte sjuk så att vi inte kan fortsätta men nästan sjuk så att vi inte bör kyssas". Sure, skitsamma, hon är söt så jag accepterar. Fattar ju att hon är frisk som en nötkärna men bara inte vill kyssas... Det här var en varningsklocka kan jag senare se, borde ha lyssnat på den.

Jag duschar lite snabbt och vi kör igång. Hon behåller trosorna på initialt, även det en varningsklocka men suga går ju fint även med trosor på. Efter ett par minuter frågar hon om jag vill komma genom avsugning eller om jag "också vill ha samlag?" Ännu mer varningsklockor, hon vill ju bevisligen få ett avslut så fort det går. Jag svarar att jag ju berättat att jag ville ha "sex in different positions" utöver BJ så ja. Hon suckar lite, drar av sig trosorna och sträcker sig efter glidmedel. Nu noterar jag att hon är orakad mellan benen. Inte 2-dagars stubb utan typ 10-dagars...

Vi börjar i alla fall knulla, missionären om jag minns rätt. Hon är "fisk"... möter inte ögonkontakt, ligger helt stilla och ser allmänt besvärad ut. Jag blir grinig! Varför verka i denna bransch och sen välja att göra så här? Jag ber om doggystyle så hon vänder upp på alla 4. Hinner knappt tränga in innan hon vrider på höften åt sidan så jag inte ska kunna komma in så långt. Är en bit större än medel men verkligen ingen hästkuk och jag har absolut inte varit ovarsam. Det retar förstås upp mig ännu mer så jag försöker vrida henne rakt så vi kan genomföra ett normalt samlag... Ger upp efter en stund och provar lite från sidan, lika knepigt och hon är lika avig. Ber mig vara försiktig vilket jag också är. Provar lite andra ställningar men det blir bara inte rätt. Tillbaka till doggy och nu vrider hon så mycket på höften att snudd på bara ollonet är inne... Jag försöker förstås fortsatt kompensera vilket gör att hon ännu mer fjantar sig. Till slut knuffar hon undan mig brutalt och börjar störtgrina!! Hon berättar att hon precis varit på semester och börjat jobba igen men egentligen ville hon inte. Hon tycker inte om sex och ville helst bara ha mer semester. Jag säger direkt att vi självklart ska avbryta, ge mig pengarna tillbaka så går jag direkt. Nä, det ville hon inte. Jag tjatar en stund, säger att hon ju bevisligen inte vill, låt oss bara avsluta det här men nä, om jag ville ha pengar tillbaka så ville hon absolut inte avbryta...

Knepig situation. Jag sitter på knä och slö-drar lite i snoppen för att den inte helt ska dö. Jag vill helst bara gå men tänker ju inte låta henne blåsa mig mig pengarna och de vill hon ju inte ge tillbaka så... Efter säkert 5 min kommer vi överens om att vi fortsätter så jag kan komma. Så blir det. Jag har nog aldrig knullat så mjukt med bara en halv kuk inne som denna gång. Svårt som 17 men kommer hjälpligt till slut.

Duschar, klär på mig men sen sätter jag mig på en stol och pratar med tjejen. Hon är lite gladare nu, vi sjunger med till musik som spelas på typ MTV och pratar om livet, varför hon gör detta (PENGARNA ÄR SJUKT BRA!!) Jag tipsar om att hon kanske hellre ska jobba med Erotisk massage och ger henne lite URL's att kika vidare på. Bjuder med henne på lunch och hon säger ja. Sen ångrar hon sig, är inte hungrig... Nåja, jag har gjort henne så glad jag kan inom rimliga ramar så vi kramas hejdå och jag går.

Självklart bland den sämsta träff jag haft. Är inte ett dugg kul att knulla med någon som bevisligen inte vill. Oviljan att bli lurad på pengarna var det enda som gjorde att jag inte bara gick.

Var det en scam från första början? Gör hon ofta så här? Får kunderna att betala och sedan kör igång en hysterisk gråt-scen? Ingen aning. Har sett att hon fortsatt annonsera flera år senare så bevisligen var just pengarna alltför jäkla lockande...

Min story är ju ingenting i jämförelse med andra men för mig var den rätt trist, när man kan ha så galet roliga möten och så blev det så här istället.
Citera
2023-12-05, 09:09
  #43
Medlem
Jag har två stycken som hände inom loppet av en vecka eller så för ett bra tag sen. Var utomlands på semester i ett land där detta är legalt och vanligt förekommande.

Nummer ett
Chattar med en tjej på Tinder som vi kommer överens om en helnatt för ett pris (marknadspris). 21 år och supersnygg brud som studerar på universitet. Hon kommer sent så mitt helnattspiller har ju nästan börjat verka. Ok, inga problem. Väl inne vill hon ha en öl och hon försöker förhala tiden. När jag sen signalerar att jag kör och börjar ta av mig kläderna så tror säger hon att vi får snabba oss för hos ska någonstans om 5 minuter. När jag förklarar att vi har kommit överens om en helnatt så blir hon sur och börjar prata med någon på telefon. Hallick eller annat. Hon vill ha pengar till resan fram och tillbaka. Jag säger nej. Inte mitt problem.

När hon är på väg att klä på sig, skitsur, så säger jag att jag kan hjälpa henne med det gängse priset för en timme (25% av helnattspriset typ) eller ungefär kostnaden för hennes taxi. Hon accepterar motvilligt annars var ju kvällen en förlust.

Tar av henne kläderna. supersmå bröst och så tight. Uppenbart att det här är första gången hon blir såld (hennes hallick eller pojkvän på telefon). Hon lägger sig och surar på mage med rumpan i vädret och sen pumpar jag på. Den mjukaste rumpa som jag någonsin haft. Ser verkligen hur irriterad hon är. Jag kommer och ger henne pengarna.

Hela kvällen sitter hon sen och skickat meddelanden om att "de" vet var jag bor och ska spöa upp mig. De hade uppenbart försökt att lura en turist men jag hade kul iallafall.

Nummer två
Jag kommer tillbaka till mitt hotell efter att ha gått ut med en annan trevlig tjej (nummer två den här dagen) och ser en dam som kommer ut nyknullad av någon annan från mitt hotell. Äsch, va fan. Jag har en gång till i mig. Går fram till henne med översättningsappen och förhandlar pris. Hon är inte sugen alls men pengarna gör att hon går med på det. Jag erbjuder lite under marknadspris eftersom hon ju redan är där hehe. När vi kommer in ligger hon still med bortvänt huvud och stirrar in i väggen när jag pumpar på. Tredje gången på ett par timmar så tar ju ett bra tag. Det var uppenbart att hon gjorde det för att hon inte alls hade något annat val och jag gjorde det bara för att få ett hat trick :-)
Citera
2023-12-25, 17:51
  #44
Medlem
Procurors avatar
Fin story ❤️
Som kund går man se till att få leverans.
Hade beställt extra av turnerande ung slank estnisk skönhet.
’What extra?’
’CIF’
’Ok…’
Hon uppoffrade sig verkligen för en femhundring mer. Oj vad hon grimaserade när jag dekorerade hennes fejs. Fin såg hon ut innan hon rusade till badrummet för att tvätta av sig ordentligt 😊

Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Jag har två stycken som hände inom loppet av en vecka eller så för ett bra tag sen. Var utomlands på semester i ett land där detta är legalt och vanligt förekommande.

Nummer ett
Chattar med en tjej på Tinder som vi kommer överens om en helnatt för ett pris (marknadspris). 21 år och supersnygg brud som studerar på universitet. Hon kommer sent så mitt helnattspiller har ju nästan börjat verka. Ok, inga problem. Väl inne vill hon ha en öl och hon försöker förhala tiden. När jag sen signalerar att jag kör och börjar ta av mig kläderna så tror säger hon att vi får snabba oss för hos ska någonstans om 5 minuter. När jag förklarar att vi har kommit överens om en helnatt så blir hon sur och börjar prata med någon på telefon. Hallick eller annat. Hon vill ha pengar till resan fram och tillbaka. Jag säger nej. Inte mitt problem.

När hon är på väg att klä på sig, skitsur, så säger jag att jag kan hjälpa henne med det gängse priset för en timme (25% av helnattspriset typ) eller ungefär kostnaden för hennes taxi. Hon accepterar motvilligt annars var ju kvällen en förlust.

Tar av henne kläderna. supersmå bröst och så tight. Uppenbart att det här är första gången hon blir såld (hennes hallick eller pojkvän på telefon). Hon lägger sig och surar på mage med rumpan i vädret och sen pumpar jag på. Den mjukaste rumpa som jag någonsin haft. Ser verkligen hur irriterad hon är. Jag kommer och ger henne pengarna.

Hela kvällen sitter hon sen och skickat meddelanden om att "de" vet var jag bor och ska spöa upp mig. De hade uppenbart försökt att lura en turist men jag hade kul iallafall.

Nummer två
Jag kommer tillbaka till mitt hotell efter att ha gått ut med en annan trevlig tjej (nummer två den här dagen) och ser en dam som kommer ut nyknullad av någon annan från mitt hotell. Äsch, va fan. Jag har en gång till i mig. Går fram till henne med översättningsappen och förhandlar pris. Hon är inte sugen alls men pengarna gör att hon går med på det. Jag erbjuder lite under marknadspris eftersom hon ju redan är där hehe. När vi kommer in ligger hon still med bortvänt huvud och stirrar in i väggen när jag pumpar på. Tredje gången på ett par timmar så tar ju ett bra tag. Det var uppenbart att hon gjorde det för att hon inte alls hade något annat val och jag gjorde det bara för att få ett hat trick :-)
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback