Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-06, 16:28
  #217
Medlem
glajarns avatar
I Sverige är allting möjligt och är ett paradis för brottslingar. Jag är inte förvånad över någonting längre. Det kan fuskas med allting i vårat land och ingenting händer överhuvudtaget utan dom kan bara fortsätta. När dom t.om kan låta någon annan köra upp vid uppkörningen och sedan förlustanmäler dom körkortet och sedan skickar in fotot på en annan person. Hur fan är detta möjligt överhuvudtaget? Detta är vårt land i ett jävla nötskal.
Citera
2022-02-21, 11:28
  #218
Medlem
Friskolornas fel /Morgan
Citera
2024-04-21, 13:30
  #219
Medlem
På tapeten igen ...... https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...et-for-korkort

Finns bara ett straff som biter, typ 3års karens för nytt körkortsprov vid bevisat fusk. Men då vallfärdar väl folk till Rumänien......
Citera
2024-04-21, 13:34
  #220
Medlem
Tratten52s avatar
Det finns en enkel lösning. Inför samma procedur som för teoriprov för flygcertificat.
Citera
2024-04-21, 16:05
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratten52
Det finns en enkel lösning. Inför samma procedur som för teoriprov för flygcertificat.

Vad innebär det? Förhör face 2 face?

Tycker även den som leder förarprovet bör ställa en massa frågor vid situationer som uppstår, minsta tvekan= kuggad elev.

Haglade frågor när jag körde upp för BECEDE, men det var iofs en militär mitten av 80 talet.

(Sen tycker jag att lappen skall ryckas direkt vid rattsurf,skrämmande att se utvecklingen. Värst är A-traktor och EU moppebils förare, men det är OT)
__________________
Senast redigerad av Sol-Ingvar 2024-04-21 kl. 16:08.
Citera
2024-05-08, 13:07
  #222
Medlem
Ximos avatar
Någon som har FUP?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback