Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-26, 22:12
  #157
Medlem
LarsVonDusseldorfs avatar
Är Ina alkoholist? Hon pratar bara om baren Red Lion när hon öppnar käften. Nån som vet?
Citera
2024-03-27, 04:47
  #158
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsVonDusseldorf
Är Ina alkoholist? Hon pratar bara om baren Red Lion när hon öppnar käften. Nån som vet?
Inte mer än någon annan i Majorna skulle jag tro. Alkisar brukar väl för övrigt inte prata om hur mycket de super utan snarare skämmas.

Har inte hennes standup med Petrina haft premiär än? Någon som sett? Jag fick biljetter i julklapp och skall dit den 6:e April.
Citera
2024-04-06, 18:12
  #159
Medlem
Memnoks avatar
Har varit och kollat på showen precis. Ina såg verkligen snygg ut, längre än jag kom ihåg också. Smal och vältränad också.

Det kan iofs vara så att perspektivet försköts lite av att hon under delar av föreställningen stod bredvid Petrina Solange.

Bra standup i allmänhet, mycket träffsäkra betraktelser och angrepp på lätthatade grupper. Man kände igen en del av materialet från tidigare standup och poddavsnitt. Petrina var också kul även om det inte var det råaste materialet man har hört av henne.

Publiken var ungefär som vid Flashback forever-showen fast lite äldre. Många socionomer och en hel del chalmerister. Jag kunde under hela föreställningen förnimma en svag doft av sur mjölk, jag misstänker att den skyldige var den kroppsaktivistiska kulturarbetaren i Gudrun Sjödén-klänning ett par platser bort.

Men all in all, helt ok underhållning.
Citera
2024-04-27, 08:25
  #160
Medlem
Hört på säkra vägar att hon besväras av pattsvett.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback