Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-26, 16:38
  #1465
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Okej, det verkar som att du helt tappat det nu.
Det låter som att du inte ens tror att det pågår ett krig i ett av våra "nästan" grannländer?

Aah såklart är det jag som tappat det. Medlemmen som uppmanade mig att knäppa upp och låta fläsket hänga fritt och springa ut i kriget har inte tappat det enligt dig. Har nog med att göra att han har kuk och att du aldrig bemöter män hur idiotiska inlägg de än postar.

Antar att ni två redan köpt varsin bössa och flygbiljett till Ukraina nu? Eller ni uppmanar bara andra att göra det?

De sista två raderna i ditt inlägg - sluta hitta på en massa.
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2022-02-26 kl. 16:41.
Citera
2022-02-26, 20:59
  #1466
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Aah såklart är det jag som tappat det. Medlemmen som uppmanade mig att knäppa upp och låta fläsket hänga fritt och springa ut i kriget har inte tappat det enligt dig. Har nog med att göra att han har kuk och att du aldrig bemöter män hur idiotiska inlägg de än postar.

Antar att ni två redan köpt varsin bössa och flygbiljett till Ukraina nu? Eller ni uppmanar bara andra att göra det?

De sista två raderna i ditt inlägg - sluta hitta på en massa.
Du får ta det där om han har kuk med honom.

Jag kan försvara mig, men jag har inte tillräckligt med vapen om många kommer samtidigt.
Nej, jag ska inte till Ukraina.

Din bild av Putin får du också behålla för dig själv.
Du är osedvanligt förvirrad utifrån din beskrivning av honom.
Citera
2022-02-26, 21:27
  #1467
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du får ta det där om han har kuk med honom.

Jag kan försvara mig, men jag har inte tillräckligt med vapen om många kommer samtidigt.
Nej, jag ska inte till Ukraina.

Din bild av Putin får du också behålla för dig själv.
Du är osedvanligt förvirrad utifrån din beskrivning av honom.

Det har han garanterat.

Vi diskuterade inte dig och din möjlighet att försvara dig.

Du förstår inte sarkasm överhuvudtaget.
Citera
2022-02-26, 21:49
  #1468
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det har han garanterat.

Vi diskuterade inte dig och din möjlighet att försvara dig.

Du förstår inte sarkasm överhuvudtaget.
Jag har svart bälte i sarkasm, men det förstår väl inte du som har "hen"hjärna.

Jag tackar för idag. Det är för jävla låg nivå på diskussionerna här.
Vi är dessutom åt helvete långt ifrån trådens ämne, så en admin får gärna komma och rensa upp dyngan här.
Ingen ursäkt att det är lördag.
Citera
2022-02-27, 16:06
  #1469
Medlem
Nibiruans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Du verkar lite för blåst för att jag ska orka

Men!
Sexuellt våld, trakasserande, tvång och hot etc etc mot kvinnor ÄR en struktur, i vissa kulturer är det tom det "normala" och underhållet av juridik och normer.

Det du har sett är män som skiter i kvinnors integritet. Den typen av manligt "tänk" finns överallt.
Du sitter mitt i ett forum som är förpestat av detta för övrigt.

Och för 3.e gången nu. Anmäl! om du blir utsatt för kvinnor som begår något sexuellt brott mot dig.

Och snälla, pantade fårskalle.....hur skulle det vara om du funderade igenom de idiotiska floskler du läst på nätet INNAN du för dem vidare?

KOLLA upp vad partierna 2018 stod för avseende asylpolitik, och vänligen konstatera faktan av att en FET majoritet av svenska folket, män som kvinnor, röstade på partier som sa ja till dåvarande svensk invandringspolitik.

Påståendet att det enkom skulle vara kvinnor som röstat för invandring är alltså totalt nonsens, get it?

Det är ju du som är blåst i sammanhanget men det är ett naturligt resultat av att ha fått allt serverat på ett silverfat genom livet.

Men det är ju knappast våld att röra någon på ett sätt som ej orsakar smärta? Finast att fråga först kanske, men även om någon pillar på dig på ett sätt du inte uppskattar så är det din uppgift att kommunicera ifall det är önskvärt lr inte. Gör du inte det så vet den andre inte att den kränker någons integritet och således begår ett brott. Fattar den "tafsande" inte vinken hotar man med våld lr använder det för att freda sig (dvs kommunicerar tydligare).

Jag vill inte att göra ett närmande mot någon man är intresserad av ska klassas som ett brott lr "sexuellt våld" varken gör män lr kvinnor, speciellt när det av en majoritet av kvinnor förväntas att det är mannen som ska komma fram, presentera sig/flörta/visa intresse osv. Ni kvinnor kan ju göra det & tafsa utan att råka illa ut även om det hör till sällsynheterna att ni gör det.

Strukturen du talar om är det ju massvis av kvinnor av i Sverige som röstar för att den ska införas i vårt land genom islamiseringen & massinvandringen. Lever du i ett utsatt område i Sverige i dag så lär det ju hjälpa föga om du gråtande kör några mil för att nå närmaste polisstation för att polisanmäla när Mohammed och hans gäng läxat upp dig för att du klätt dig som en slampa och inte dolt håret under en burqa i "deras" område.

Återigen, jag anser inte att en hand på rumpan lr klapp o.dyl (oönskad beröring) bör betraktas som ett brott där polisen ska kopplas in - förutom om det upprepats efter att man kommunicerat att det är ovälkommet dvs. Jag med andra män tycker det vore extremt larvigt att belamra polisen med sådana bagatellartade ärenden men många tjejer/kvinnor tänker inte så p.g.a de saknar tankeförmåga och ser sig själv som förmer än män & "prinsessor".

Du har ingen aning om vad en fet majoritet av svenska folket röstade på när vi har 37-38% icke-svenskar i landet 2021.
Varje år tillkommer dessutom ca 1% (100000) utlänningar som till 98% röstar på samma partier. På 4 år alltså ca 400 000 till som röstar på dessa partier. Således tack vare denna influx av valboskap som röstar "rätt" kommer vi aldrig ha/få någon demokrati i landet utifrån hur vi svenskar som har röttter i landet röstar ( på 40 år = 40% ökning hos dessa partier)

Visa mig var jag påstod att enkom kvinnor röstar på dessa partier som vill islamisera Sverige? Jag skrev "en majoritet (dvs de flesta) av kvinnor".
Citera
2022-02-27, 16:20
  #1470
Medlem
Nibiruans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hur tar du reda på det?

Det skulle ju vara bajs att inte hjälpa någon som röstat på ett, enligt dig, godkänt parti? Eller?

Det vet man ju aldrig, om man inte känner person ifråga innan lr via audiovisuellt förstår motivet bakom övergreppet medans det sker.

Vet man att personen röstat rätt och att det kanske är därför hon utsätts för brott skulle iaf jag vara betydligt mer benägen att ingripa. Likandant med tjejer/kvinnor som jag känner och vet vilka de är - dvs att de inte är manshatande vänsterblivna kommunister & antirasister.
Citera
2022-02-27, 16:49
  #1471
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag har svart bälte i sarkasm, men det förstår väl inte du som har "hen"hjärna.

Jag tackar för idag. Det är för jävla låg nivå på diskussionerna här.
Vi är dessutom åt helvete långt ifrån trådens ämne, så en admin får gärna komma och rensa upp dyngan här.
Ingen ursäkt att det är lördag.

Har du? Märks inte.

Håller med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback