Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2022-12-10, 15:27
  #109
Medlem
Hur ofta?

Dygnet runt.

Finns inte en minut då det inte är någon hemma över mig och gör något som dunsar. Eller gnisslar. Eller spelar musik. Eller har på TVn så man hör konstant jävla pratande från den. Eller när han pissar.

Smäller igen dörrar också. Det är inte bara att alla dörrar måste SMÄLLAS igen utan av någon outgrundlig anledning verkar han ha svårt att bestämma sig för vart han ska vara för ofta stängs och öppnas dom nonstop periodvis. Själv stänger jag väldigt sällan en dörr i lägenheten om jag inte typ lagar mat i köket.

Men favoriten är ju klart dom högljudda dunsarna i golvet och smällandet med dörrar nattetid.

En grej som inte han kan rå för är dock vattenrören. Det låter som ett helt jävla vattenverk dras igång i min lägenhet när han använder kranen.

Skriker i telefon också förresten. Alltså inte för att han är arg, bara så han pratar.

Verkligen motivation till att skrapa ihop pengar så man kan bo överst i huset.

Försöker dock använda det som mindfulness-träning. Det är upp till mig att inte låta det bekomma mig.

Misslyckas mindfulness-träningen är det möjligt att ni hittar mig i en tråd i brotts-forumet för jag slagit ihjäl fanskapet med ett bollträ. "nu borde det vara tyst en liten stund iaf"
__________________
Senast redigerad av CarpenterTim 2022-12-10 kl. 15:34.
Citera
2022-12-10, 15:38
  #110
Medlem
Jag har en under mig som låter väckarklockan ringa i timmar ibland..Blir LITE jobbigt att höra på i längden om man sitter vid datorn i rummet ovanför..
__________________
Senast redigerad av Tjonk 2022-12-10 kl. 15:42.
Citera
2024-04-20, 10:47
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven.Abdullahsson
Hur ofta hör ni dunsar? Hör ni när grannen går omkring i lägenheten? Jag vill få en bild av vad som är normalt eller acceptabelt. Skriv gärna även årtionde när huset är byggt.

Mitt sovrum jigger vägg i vägg med grannens, jag brukar få ligga med henne när mannen jobbar, sen sa hon hon knackar i väggen när hennes man har den i henne. ( händer ofta)
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback