Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-03-22, 15:00
  #73
Medlem
htdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolumnist
Bla, bla, ”det var bättre förr”. Ja, fy fasen, nu finns det halo också, bättre på den tiden när Ronnie fick benen söndermanglade och sålunda dock av fettembolism. Grosjean överlvde ju för fan sin krasch! Det borde han inte ha gjort. Där blev man återigen snuvad på en smaskig racinghändelse!

Vad har halon att göra med något av det jag skrev? Jag vet inte hur länge du varit med i F1 svängen men du kan inte på allvar påstå att det är mer spännande och spektakulärt nu än för 20-30 år sedan? Jag kommer aldrig glömma när jag som 13 åring var på mitt första GP i Belgien. Satt på insidan av Eau Rouge och när de första bilarna på träningen drog full fart upp för backen och det kändes som avgrundsvrålet från V10 motorerna skulle skära sönder trumhinnorna på en... Det är helt enkelt inte lika spännande nu för tiden (men jag tror inte säkerhetsutrustning är boven i dramat, vilket du försöker insinuera i ditt raljanta inlägg).
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback