Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-06, 13:45
  #1741
Medlem
Lavas avatar
Inga produktioner under två månader. Undrar om WT fått psykiatrisk hjälp.
Citera
2024-03-19, 10:03
  #1742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Inga produktioner under två månader. Undrar om WT fått psykiatrisk hjälp.

Inte helt omöjligt. Kan också vara någon släkting, nära vän eller familjemedlem som till slut lyckats komma igenom den lätt schizofrena verklighetsbilden. Inte fullt ut, såklart, men kanske nog för att få WT att lugna ner produktionen och fokusera på att få träffa barnen.
Citera
2024-04-16, 23:59
  #1743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Inte helt omöjligt. Kan också vara någon släkting, nära vän eller familjemedlem som till slut lyckats komma igenom den lätt schizofrena verklighetsbilden. Inte fullt ut, såklart, men kanske nog för att få WT att lugna ner produktionen och fokusera på att få träffa barnen.


Jag hoppas verkligen på det. Den här familjen har egentligen väldigt mycket fint att erbjuda sina barn. Om föräldrarna följer lagar och förordningar och slutar upp att förlita sig på konspirationsteorier.
Citera
2024-04-18, 15:10
  #1744
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Jag hoppas verkligen på det. Den här familjen har egentligen väldigt mycket fint att erbjuda sina barn. Om föräldrarna följer lagar och förordningar och slutar upp att förlita sig på konspirationsteorier.

OM - verkar vara ett Mount Everest i denna familj. Dels den djupa religiositeten, dels pappans sinnestillstånd. Mammans roll är mer svårbedömd i sin roll som foglig muslimsk kvinna som följer sin man.
Citera
2024-04-18, 16:01
  #1745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
OM - verkar vara ett Mount Everest i denna familj. Dels den djupa religiositeten, dels pappans sinnestillstånd. Mammans roll är mer svårbedömd i sin roll som foglig muslimsk kvinna som följer sin man.

Jag håller helt med dig. Kollade hans systers och brors facebook. De har inte gett upp, de fortsätter med sina konspirationsteorier. Jag hade hoppats att pappan fått behandling och slagit sig in på en ny väg. Jag tror inte längre på det. Då är det bra att barnen får skydd, utbildning och hälsovård. Jag kommer ändå aldrig sluta tänka på dem. Hur det än är så har de varit med om något fruktansvärt och jag hoppas verkligen de kommit till kärleksfulla familjer.
Citera
2024-04-25, 08:56
  #1746
Medlem
trillians avatar
Är hela familjen med i psykosen nu eller vad gäller?
Jag trodde det var mest WT som var lite tossig.
Citera
2024-04-25, 21:02
  #1747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Är hela familjen med i psykosen nu eller vad gäller?
Jag trodde det var mest WT som var lite tossig.

Ja det stämmer. Kanske Inte psykos men vanföreställningar och konspirationsteorier. Allihopa faktiskt.
Citera
2024-05-01, 23:50
  #1748
Medlem
Sådär, nu kom en ny film. Intet nytt. En litania i samma klass som tidigare. Mor och son. Vi som hoppats på annat kan slänga oss i väggen.
Citera
2024-05-01, 23:51
  #1749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Inte helt omöjligt. Kan också vara någon släkting, nära vän eller familjemedlem som till slut lyckats komma igenom den lätt schizofrena verklighetsbilden. Inte fullt ut, såklart, men kanske nog för att få WT att lugna ner produktionen och fokusera på att få träffa barnen.

Nu har en ny film producerats. Intet nytt under himlen.
Citera
2024-05-03, 08:28
  #1750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Nu har en ny film producerats. Intet nytt under himlen.

Har tidigare lyckats ta mig igenom inspelningarna, men det går verkligen inte längre. Det är ett enda långt mässande av "visdomar" som illustreras med slumpmässiga citat från Koranen, Bibeln och andra religiösa skrifter. Ibland med ett snabbt klipp på när de stackars barnen läser ordspråk de uppenbarligen inte är gamla nog att förstå innebörden av. William är, förstås, helt blind för att det är precis den typen av påtvingade läs-sessioner som gör att han är totalt olämplig som förälder.
Citera
2024-05-03, 11:23
  #1751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Har tidigare lyckats ta mig igenom inspelningarna, men det går verkligen inte längre. Det är ett enda långt mässande av "visdomar" som illustreras med slumpmässiga citat från Koranen, Bibeln och andra religiösa skrifter. Ibland med ett snabbt klipp på när de stackars barnen läser ordspråk de uppenbarligen inte är gamla nog att förstå innebörden av. William är, förstås, helt blind för att det är precis den typen av påtvingade läs-sessioner som gör att han är totalt olämplig som förälder.

Nä man står inte ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback