Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 09:40
  #589
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Du menar efter att AFA sulade in en brandfackla i hans mors hem? Ja det måste ha varit otäckt när de går på familjerna till oliktänkande sådär, men han har väl repat mod.

Jag tycker han är rolig och Kungsholmen är fint på sommaren jag önskar honom en skön sommar vid Smedsudden.

Ja men jag var bara förvånad att det hade upphört därför
Citera
2024-04-28, 09:50
  #590
Medlem
moralhoras avatar
Ursäkta, men varför skickade Christopher vissa saker till andra?

Det finns alternativ, typ att bli munk. Herregud, att detta behöver påpekas...
Citera
2024-04-28, 09:52
  #591
Medlem
Tforkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ursäkta, men varför skickade Christopher vissa saker till andra?

Det finns alternativ, typ att bli munk. Herregud, att detta behöver påpekas...

Vem är Christopper?
Citera
2024-04-28, 09:56
  #592
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tforka
Vem är Christopper?

Christian! Trådens ämne. Alltså jag fattar inte vissa saker han skriver.

Är det en sexgrej? Han är kille så det måste vara en sexgrej men jag fattar inte sammanhanget. wtf.
Citera
2024-04-28, 13:21
  #593
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Christian! Trådens ämne. Alltså jag fattar inte vissa saker han skriver.

Är det en sexgrej? Han är kille så det måste vara en sexgrej men jag fattar inte sammanhanget. wtf.

Men vadå vad är det du har läst då?
Citera
2024-04-30, 09:01
  #594
Medlem
Christian Petersons inkomst av lön 2022 låg på 220 181 kr, och inkomst av kapital låg på 3 039 kr.
Citera
2024-06-01, 18:34
  #595
Medlem
VillBaraChillas avatar
Raggade inte han upp en tjej i syfte att få information och sedan dumpade henne och gjorde en video om henne? Han är fan sjuk i huvudet, på riktigt. Fy fan.
Citera
2024-06-01, 20:11
  #596
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillBaraChilla
Raggade inte han upp en tjej i syfte att få information och sedan dumpade henne och gjorde en video om henne? Han är fan sjuk i huvudet, på riktigt. Fy fan.
Nej. De hade kontakt, men troligen inte sexuellt. Hon (Bilan Osman) sade upp kontakten efter att han delat ett inlägg i sociala medier, som behandlade hennes skuld hos kronofogden.

Han påstod sedan att hon försökte få till en sexuell situation med honom, hon svarade med att säga något liknande om honom. Man behöver inte tro på någon av dem i det avseendet.
Citera
2024-06-01, 22:48
  #597
Medlem
VillBaraChillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Nej. De hade kontakt, men troligen inte sexuellt. Hon (Bilan Osman) sade upp kontakten efter att han delat ett inlägg i sociala medier, som behandlade hennes skuld hos kronofogden.

Han påstod sedan att hon försökte få till en sexuell situation med honom, hon svarade med att säga något liknande om honom. Man behöver inte tro på någon av dem i det avseendet.

Kärlek börjar alltid med bråk!
Citera
2024-07-30, 08:26
  #598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Han växte upp med sin ensamstående romska mor (ja rumäner härstammar till 80% från romer och kanske därför många bär ett extremt hat mot "sina egna"). Lite som att Hitlers mor påstods vara judinna? Sant är iallafall att *ss*r har rumänska som modersmål.

Han växte upp i ett välbärgat område med föräldrar som disputerat båda två inom teknik. Han kommer från ett övre medelklass hem. Mamman är visserligen född i Rumänien men arbetar och är som sagt mycket högutbildad.

Båda föräldrarna är mycket sympatiska, liksom Christian.
Citera
2024-07-30, 12:16
  #599
Medlem
BilamOsnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillBaraChilla
Kärlek börjar alltid med bråk!
Det blir nog ingen barnvagn
Citera
2024-07-30, 12:55
  #600
Medlem
Såg att han skaffat utgivningsbevis för sin sida.

Sen undrar jag om inte rubriken på tråden ska ändras, hans granskning av AFS gör nog att den biten är rätt överspelad

https://www.assarchristian.se/p/bokslut-for-afs

Det är en total sågning av det partiet han gör där. Jag tycker nog han är en av de mest spännande personerna att följa på svenska SoMe, han och hans polare hittar på ständiga upptåg och utvecklas hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in