Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-06-21, 21:58
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterland
Binance blir med största sannolikhet kvar. De är en av få kryptoföretag som fortfarande anställer och expanderar. Anledningen är att de, till skillnad från bl.a Crypto.com m.fl inte la en massa miljarder dollar på marknadsföring på exempelvis Super Bowl.

Resten vette fan. 3AC och Celsius ligger nog pyrt till. Exchanges som Coinbase och Crypto.com, ja… vem vet?
Coinbase har funnits sedan 2012. Alltså är sannolikheten låg att dom försvinner. Har man klarat sig igenom 2 bear markets innan så lär man klara av denna med större chans än de andra.
Citera
2022-06-21, 22:01
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TDKii
Nej, säkerhetskopian fungerar i nästan alla andra appar. Ladda ned valfri annan app och läs in orden sen är saken biff.

Om jag har tex stulna crypto på exodus då, kan dom låsa mina crypto då?

Frågade på en engelsk sida och där sa en att man kunde hindras från att handla med svartlistade coins så om jag hade stulna solana där kunde jag inte växla dom med nån eller skicka ut dom.


Blev nämligen bannad på en exchange och nu försöker jag hitta nånstans att förvara mina coins på utan att dom blir låsta.

För tänkte hålla dom i 3 år ca
Citera
2022-06-22, 19:58
  #15
Medlem
Nej, Exodus kan inte låsa dem men däremot kan handelsplatser vägra att ta emot dem om du skickar dem dit.
Citera
2022-08-27, 06:31
  #16
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Flera av de bankerna som fungerar segt, dyrt, besvärligt och inte tar kort kommer försvinna. Bitmart, kucoin, gate io, pankake swap, bitpanda etc.

Saitapro kommer ta andelar där, de tar kort och är mycket billigare.

Jag hoppas crypto.com finns kvar och ger binance lite konkurrans, binance är också smutsiga, håller på med marknads manipulation och har undersökts av fbi ett par ggr. Crypto.com är användarvänlig så in i helvete.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback