Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-07-05, 11:26
  #13
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kepler-22b
Det mest störande är att kamerainställningarna inte sparas, mest nämnvärt när jag stängt av HDR och på 50MP så har inställningarna gått tillbaka efter ett visst antal minuter. Mycket märkligt. Det är möjligt att jag kan bli av med problemet om jag gör en fullständig återställning men det har jag inte lust med. Hursomhelst oerhört irriterande då jag tycker HDR smetar ut bilderna och att jag alltid vill använda högsta upplösning.

Det andra problemet är att jag stött på lite frysningar och att den ändrar bakgrundsbilden till stock. Hänt ett fåtal gånger, men var nog inte med om det en enda gång på mina samsungtelefoner.

Men inga större problem, men nog så irriterande.

okej skumt, det händer inte på min.. en total reset kan hjälpa ibland, annars borde sånt gå på garantin, finns ju alltid måndagsex oavsett märke.
Citera
2024-04-01, 12:07
  #14
Medlem
anuspontens avatar
Fått ett stort problem. Plötsligt saknas möjligheter att få ljud på ringsignal och alarm. Allt annat ljud funkar. Stör ej och tyst läge avaktiverat. Gått igenom alla inställningar men fortfarande kvarstår problemen. Är relativt van vid problemlösning och brukar fixa allt själv. Men nu har jag gått bet på riktigt. Modellen är OP Nord 3.
Citera
2024-04-01, 13:47
  #15
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Fått ett stort problem. Plötsligt saknas möjligheter att få ljud på ringsignal och alarm. Allt annat ljud funkar. Stör ej och tyst läge avaktiverat. Gått igenom alla inställningar men fortfarande kvarstår problemen. Är relativt van vid problemlösning och brukar fixa allt själv. Men nu har jag gått bet på riktigt. Modellen är OP Nord 3.
Du har inte kommit åt reglaget på sidan av ramen ovanför påslagningsknappen som har 3 lägen, en släkting råkar ibland dra det till ljudlöst?
Annars kanske det hjälper att ändra någon annan signal, återställa inställningar eller göra fabriksåterställning ...den verkar ha fått Android 14 nyss också om du inte gjort uppdateringen.
Citera
2024-04-01, 14:50
  #16
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Du har inte kommit åt reglaget på sidan av ramen ovanför påslagningsknappen som har 3 lägen, en släkting råkar ibland dra det till ljudlöst?
Annars kanske det hjälper att ändra någon annan signal, återställa inställningar eller göra fabriksåterställning ...den verkar ha fått Android 14 nyss också om du inte gjort uppdateringen.
Tack. Den där lilla knappjäkeln har jag knappt reflekterat över. Kan inte påminna mig om att jag ens rört den. Men det hade jag tydligen.
Citera
2024-04-01, 15:10
  #17
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Tack. Den där lilla knappjäkeln har jag knappt reflekterat över. Kan inte påminna mig om att jag ens rört den. Men det hade jag tydligen.
Vad bra att det inte var värre ...Rätt unikt för OnePlus med det reglaget, Iphone har liknande men annars verkar inte andra längre köra med det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback